Kirjoittaja Aihe: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?  (Luettu 19231 kertaa)

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #15 : 18.01.10 - klo:14:15 »
Noista Bexleyn henkareista ei oikein saa kaupan kuvien pohjalta selkoa.
Ovatko järeähköjä, puvuille sopivia, vai ennemmin paidoille ja muille kevyille rievuille sopivia?

Menee vähän aiheen vierestä, mutta kysynpä lisäksi kuitenkin...

Bexleyn lestit...
Itsellä on jalka kokoa UK9.
Oletteko ostaneet vastaavassa tilanteessa puoli kokoa isot vai pienet lestit?
Itse lähtisin ehkä isompiin, mutta ko. lestien mitoitus ei ole tuttu.

Kiitos jo etukäteen.

itse kysyisin Bexleylta apua kumpaa kannattaa lähteä kokeileen. Mulle on postissa tulossa 8 ja 8.5 kokoisia joten voin toki kokeilla itsekin kun saapuvat.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #16 : 18.01.10 - klo:14:17 »
OK.
Kiitokset vastauksista.
There ain't no rest for the wicked...

VMP

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 489
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #17 : 18.01.10 - klo:15:14 »
itse kysyisin Bexleylta apua kumpaa kannattaa lähteä kokeileen. Mulle on postissa tulossa 8 ja 8.5 kokoisia joten voin toki kokeilla itsekin kun saapuvat.

Mulla on vastaava pulma, 5.5 vs 6.5 kun oma kokoni on 6. Vastaukseksi kysymykseeni kumpia tilaisin sain tiedon siitä, että heidän valikoimiinsa kuuluu vain täydet EU-koot, ja 6 on 39.5. Eli ei minkäänlaista vastausta kysymykseeni... Siellä sivuillahan suositellaan puolta kokoa pienempien ottamista.

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #18 : 01.03.12 - klo:13:51 »
En tieda onko otsikon kolmas sana tahan osuva, mutta tormasin nappeja etsiessani seuraavaan toimijaan:

http://www.toscaninisumisura.it/en/tsumisura.html

Mm. Huntsmanin bespoken mukana tulee naiden kavereiden henkari. Itse tarvitsen pian lisaa henkareita, nykyiset Hanger Projectin henkarit saattavat loytaa korvaajan taalta. Jos rahti ei ole mikaan ylitsepaasematon.

Onko kenellakaan kokemusta naista? Lahinna takeille tarkoitettu Giacca kiinnostaa.
Great minds think alike - fools never differ.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #19 : 01.03.12 - klo:14:33 »
^ Innostuin jo vähän, mutta onhan noin 35 euroa per henkari + postikulut aika suolainen hinta henkareista.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

erno

  • Vieras
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #20 : 01.03.12 - klo:14:57 »
Tämä on ehkä vähän väärä ketju kysymykselleni, kun en etsiskele laatuhenkareita, vaan lankahenkareita. Mistä niitä voisi ostaa? Pesulastahan lankahenkareita tietenkin tulee, mutta liian harvakseltaan:-)

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #21 : 01.03.12 - klo:14:58 »
Tämä on ehkä vähän väärä ketju kysymykselleni, kun en etsiskele laatuhenkareita, vaan lankahenkareita. Mistä niitä voisi ostaa? Pesulastahan lankahenkareita tietenkin tulee, mutta liian harvakseltaan:-)

Ikeasta. Ei pesulatyyppisiä, mutta ~5mm teräslangasta tehtyinä aika optimaalisia paidoille.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #22 : 22.03.12 - klo:11:21 »
En tieda onko otsikon kolmas sana tahan osuva, mutta tormasin nappeja etsiessani seuraavaan toimijaan:

http://www.toscaninisumisura.it/en/tsumisura.html

Mm. Huntsmanin bespoken mukana tulee naiden kavereiden henkari. Itse tarvitsen pian lisaa henkareita, nykyiset Hanger Projectin henkarit saattavat loytaa korvaajan taalta. Jos rahti ei ole mikaan ylitsepaasematon.

Onko kenellakaan kokemusta naista? Lahinna takeille tarkoitettu Giacca kiinnostaa.

Nyt on kokemuksia. Verrattuna Hanger projektin tuotteisiin:
- otin keskiruskean, väri ei ole kovin nätti, lähinnä likaisen ruskea
- huomattavasti kauniimpi muoto ja viimeistely. HP:eissa on jonkinverran työstöjälkiä, painaumia, logoja jne.
- vaatteet riippuvat paremmin kuin HP-henkareissa, joissa tulee selkäosaan mulla joitain aaltoja.
- housutanko on HP:ssa vakuuttavampi, mutta toimii tuossa myös.

Kaikenkaikkiaan nätimpi ja toimivampi tuote, värivalinta vain ei ollut paras. Ja jos miettii hintaa, mielestäni tuo on täysin verrattavissa lepolesteihin, takit viettävät kuitenkin suurimman osan ajastaan henkarilla, joten pieni panostus ei ole turha.
Great minds think alike - fools never differ.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #23 : 22.03.12 - klo:11:25 »
^ Mikä oli värivalintasi? Canaletto Walnut?
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #24 : 22.03.12 - klo:11:49 »
Sepä juuri. Jos voisin vaihtaa tulisi wenge varmaankin tilalle.
Great minds think alike - fools never differ.

Gamla

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 157
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #25 : 22.03.12 - klo:16:30 »
Mistä löytyisi ylipäätään mitään muita henkareita kuin Anttilan ainutlaatuisia? Tai Ikean. Ei tarvitsisi olla mitään high end hifistelyä, mutta mielellään muuten pukuhenkariksi soveltuvia.

Konsultti

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #26 : 22.03.12 - klo:17:40 »
^ Innostuin jo vähän, mutta onhan noin 35 euroa per henkari + postikulut aika suolainen hinta henkareista.
Esim Giacca-mallissa mainitaan että paketissa on 6 henkaria, onko pakettihinta siis 35€ vai kuusi kertaa tuo? 6 euroa nimikoidusta henkarista ei olisi paha...

Konsultti

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #27 : 22.03.12 - klo:17:49 »
....juuri olin vastaamassa puusilmäitselleni että kappalehintahan tuo. Melko kallista, sanoisin.

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #28 : 22.06.12 - klo:06:09 »
En tieda onko otsikon kolmas sana tahan osuva, mutta tormasin nappeja etsiessani seuraavaan toimijaan:

http://www.toscaninisumisura.it/en/tsumisura.html

Mm. Huntsmanin bespoken mukana tulee naiden kavereiden henkari. Itse tarvitsen pian lisaa henkareita, nykyiset Hanger Projectin henkarit saattavat loytaa korvaajan taalta. Jos rahti ei ole mikaan ylitsepaasematon.

Onko kenellakaan kokemusta naista? Lahinna takeille tarkoitettu Giacca kiinnostaa.

Nyt on kokemuksia. Verrattuna Hanger projektin tuotteisiin:
- otin keskiruskean, väri ei ole kovin nätti, lähinnä likaisen ruskea
- huomattavasti kauniimpi muoto ja viimeistely. HP:eissa on jonkinverran työstöjälkiä, painaumia, logoja jne.
- vaatteet riippuvat paremmin kuin HP-henkareissa, joissa tulee selkäosaan mulla joitain aaltoja.
- housutanko on HP:ssa vakuuttavampi, mutta toimii tuossa myös.

Kaikenkaikkiaan nätimpi ja toimivampi tuote, värivalinta vain ei ollut paras. Ja jos miettii hintaa, mielestäni tuo on täysin verrattavissa lepolesteihin, takit viettävät kuitenkin suurimman osan ajastaan henkarilla, joten pieni panostus ei ole turha.

Lisataan viela etta ensimmaisella tilauksella kannattaa ottaa minimimaara, ainakin minulle tuli postissa alennuskortti -20% jatkotilauksista.
Great minds think alike - fools never differ.

Andi

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 95
    • Profiili
Vs: Laadukkaita henkareita kohtuuhintaan?
« Vastaus #29 : 27.06.12 - klo:12:55 »
Apurahassa paikanpäällä pukuhenkarit RW-257a/45cm/60mm ja RW-445a/45cm/50mm vakuuttivat sen verran, että laitoin ensimmäisen tilaukseen. Takki kokoa 48 istui molemmissa erinomaisesti. Kappalehinta oli 8 euroa ja 12kpl minimitilaus. Tuolla siitä kuva. Jälkimmäinen oli pyöristellympi muodoltaan ja kalliimpi (11e) ja 20kpl minimitilaus.