Kirjoittaja Aihe: Myyty: Meermin longwing UK9.5  (Luettu 1241 kertaa)

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Myyty: Meermin longwing UK9.5
« : 19.01.16 - klo:18:32 »
Myynnissä espanjalaisen Meerminin valmistamat longwing-broguet. Ostin nämä itse noin pari vuotta sitten ja noin vuosi sitten kengät kävivät espanjassa pohjan vaihdossa. Koko on minulle puoli kokoa liian pieni ja kengät menee hyvin ohuiden sukkien kanssa mutta paksummilla alkaa tekemään pahaa.

Tilasin syksyllä group-MTO:sta vastaavat kengät puoli kokoa suurempina joten näistä voi nyt luopua.

Kengät on nähnyt paljon käyttöä ja kilometrejä ja sen näkee varmasti myös patinasta. Alunperin väri oli chestnut, joten kyllä tuo väri on aika paljon tummunut parissa vuodessa. Nahkavuori puhkesi kantapään kohdalta syksyllä ja kävin laittamassa monofixissä tuollaiset nahkapalat. Pohjat on vielä hyvässä kunnossa kun ne vaihdettiin Meerminin toimesta viime keväänä.

Tossuja on hoidettu välillä turhankin usein :) Yleensä saphirin renovaattorilla ja kiwin lankilla kiiltoa kantaan ja kärkeen. Pohjan nahkaosan olen suojannut mustalla lankilla jotta se toisi vähän kontrastia (kuvasta näkee).

Kenkiä voi käydä sovittamassa Kampissa/Punavuoressa Helsingissä.

Hinta 50€ + pk





« Viimeksi muokattu: 20.01.16 - klo:08:58 kirjoittanut mbch »

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: M: Meermin longwing UK9.5
« Vastaus #1 : 19.01.16 - klo:19:28 »
Nyt on asevelihinta! Antakaapa joku näille uusi koti, pohjallisten kanssa pidättäessä ei entinen käyttö haittaa seuraavan omistajan jalkaa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: M: Meermin longwing UK9.5
« Vastaus #2 : 20.01.16 - klo:08:58 »
Kengät löysivät uuden omistajan muutamassa minuutissa, ilmeisesti kaupan ehdot olivat kohdallaan. Kiitos kaikille ja erityisesti uudelle omistajalle Turkuun!