Keikari > Linkit ja vinkit

Alennuskuponkeja verkkokauppoihin

(1/2) > >>

sproily:
Ajattelin laittaa tietoa näistä, koska olen varma, että useat eivät näistä tiedä mitään.

Alennuskuponkikoodeja löytyy netistä pilvin pimein. Etsikää esimerkiksi näiltä sivuilta tarvitsemanne verkkokauppa...

www.retailmenot.com
www.myvouchercodes.co.uk
www.voucherhub.com

...ja liittäkää koodi sitten mukaan maksaessanne.

Tuukka:
Iso kiitos. Tuolta löytyi kyllä aikalailla kaikkea mukavasti halventavaa. Taas kerran hyödyllinen foorumin lukukerta.

Jami:
En tiedä miten näihin itse suhtaudun, hieman kyseenalaista toisaalta. Juuri tälläisten sivustojen syytä on myös se että esim. keikarin on vaikeampi saada omia alennuskoodejansa. Ne kun yleensä on tarkoitettu pienen ryhmän käyttöön, mutta näillä sivustoilla ne levitetään kaikkien tietoon. Kyllä itse webkaupan ylläpitäjänä disabloin alennuskoodeja jotka leviävät liikaa, jos niitä ei ole niin tarkoitettu. Kaksipiippuinen asia...

sproily:

--- Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 07.01.10 - klo:22:04 ---halventavaa
--- Lainaus päättyy ---

Heh

sproily:

--- Lainaus käyttäjältä: Jami - 07.01.10 - klo:22:07 ---En tiedä miten näihin itse suhtaudun, hieman kyseenalaista toisaalta. Juuri tälläisten sivustojen syytä on myös se että esim. keikarin on vaikeampi saada omia alennuskoodejansa. Ne kun yleensä on tarkoitettu pienen ryhmän käyttöön, mutta näillä sivustoilla ne levitetään kaikkien tietoon. Kyllä itse webkaupan ylläpitäjänä disabloin alennuskoodeja jotka leviävät liikaa, jos niitä ei ole niin tarkoitettu. Kaksipiippuinen asia...

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä kuluttajalle mutta tuottajalle ei niinkään, eikö vain?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta