Kirjoittaja Aihe: Mitä ostit tänään?  (Luettu 2720003 kertaa)

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3570 : 04.05.12 - klo:21:08 »
Tumppi: nyt olen kateellinen. - Kuuluu myös omalle want-listille. Olohuoneessa olisi niin tuon kokonaisuuden mentävä aukko.

Tuli muuten viikko sitten röhösohvaksi Muuton rest, täytyy sanoa, että olin tuosta iloisesti yllättynyt. (Toimitusaika oli mielestäni tuolle liian pitkähkö, 14 viikkoa.)

Noh, kyllähän tuo yllätti ihan täysin kun Suomesta löytyi ns. kilpailukykyiseen hintaan ja vieläpä ihan jenkkiläinen Herman Miller.. Olin kuitenkin henkisesti jo varautunut vähintäänkin vuoden-parin piinaavaan kärkkymiseen ja silloinkin parhaimmassakin tapauksessa hakureissua vähintään Ruotsiin.

Muistahan "meditoida" uudella sohvallasi hartaasti, jotta pääsette sinuiksi.
« Viimeksi muokattu: 04.05.12 - klo:21:11 kirjoittanut Tumppi$ »
VASTATUULEEN!

Tauno

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3571 : 04.05.12 - klo:21:18 »
^ juu, ruotsin kauppapaikat on mullakin seurannassa.

Tuo sohva kyllä ottaa varmasti aikansa. Olen kyllä ottanu tuon alueen isännän ottein haltuuni. Pieniä talttumisen merkkejä jo ilmassa.

Parasta oli, kun sai tuon kotiin sisälle, istahtaa viskipullon kanssa tuolle sohvalle. Aikaa vierähti taukoamatta 5-6 tuntia vain ihmetellessä ja esim. valoja miettiessä. Koti on parhautta!

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3572 : 04.05.12 - klo:22:04 »
^Totta. Vaimolta tullut sen verran rutinaa paketeista että pitää alkaa ottaa niitä töihin taas.

Jonkun verran joutunut itsekkin kikkailemaan että vaimo ei aina paikalla kun upsin auto pyyhkäisee tuohon kotiovelle. Jos tavaran saa onnistuneesti purettua vaatehuoneeseen, niin selityksenä olen käyttänyt aina samaa: "ai tuo, no sehän on ollut jo pitkään. En nyt tarkkaan muista milloin tullut hankittua..."

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3573 : 04.05.12 - klo:22:05 »
^Totta. Vaimolta tullut sen verran rutinaa paketeista että pitää alkaa ottaa niitä töihin taas.

Jonkun verran joutunut itsekkin kikkailemaan että vaimo ei aina paikalla kun upsin auto pyyhkäisee tuohon kotiovelle. Jos tavaran saa onnistuneesti purettua vaatehuoneeseen, niin selityksenä olen käyttänyt aina samaa: "ai tuo, no sehän on ollut jo pitkään. En nyt tarkkaan muista milloin tullut hankittua..."

"Jaa etkö sää enää muista edes mistä mikäkin on? Hä?"

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3574 : 04.05.12 - klo:22:06 »
Kävin tänään Ikeassa vaimon kanssa. Mitään en ostanut, mutta rahat meni silti. En koskaan opi...

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3575 : 04.05.12 - klo:22:10 »
^Totta. Vaimolta tullut sen verran rutinaa paketeista että pitää alkaa ottaa niitä töihin taas.

Jonkun verran joutunut itsekkin kikkailemaan että vaimo ei aina paikalla kun upsin auto pyyhkäisee tuohon kotiovelle. Jos tavaran saa onnistuneesti purettua vaatehuoneeseen, niin selityksenä olen käyttänyt aina samaa: "ai tuo, no sehän on ollut jo pitkään. En nyt tarkkaan muista milloin tullut hankittua..."
Eikö olekin säälittävää... itsekin joudun ottamaan kaikki paketit duuniin. Viimeisimmän hain DHL:ltä kun vaimo olisi ollut kotona ottamassa vastaan. Sitten sniikkaamalla paketti kotiin ja mietitään miten uudet kengät tai uusi rätti laitetaan päälle huomaamatta...

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3576 : 04.05.12 - klo:22:17 »
Samoja ongelmia täällä myös, kyllä lähipiiriltä saa aina kuulla. Kenties näistä saisi koottua oikein hupiketjun? Kuka onkaan pelastautunut pahimmasta paikasta suurimmalla luovuudella?
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3577 : 04.05.12 - klo:22:18 »
No mä sanon aina, että on mallikappale töistä :D

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3578 : 04.05.12 - klo:22:21 »
En ymmärrä. Minä olen vaimoa erikseen aina muistuttanut, että saattaa tulla kuriiri tai postia. Olen osallistanut vaimoni harrastukseeni siten, että kun kiillottelen ja hoidan hänen kenkänsä, niin hän hoitaa pienet muokkaukset vaatteisiini plus käy vaikka vaatekappaleen heittämässä keikarille sovitukseen.

Nyt jätkät vähän ryhtiä, jotta saatte homman oikeille urille.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3579 : 04.05.12 - klo:22:37 »
plus käy vaikka vaatekappaleen heittämässä keikarille sovitukseen.


[spoiler]

[/spoiler]

Ostan sun vaimon.
« Viimeksi muokattu: 04.05.12 - klo:22:47 kirjoittanut konda »

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3580 : 04.05.12 - klo:22:39 »
^ Häneen ei ole kenelläkään varaa. Mä huomasin sen liian myöhään. :-D

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3581 : 04.05.12 - klo:22:40 »
Muhaha!

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3582 : 04.05.12 - klo:22:41 »
konda, vähän rauhallisemmin niiden meemikuvien kanssa. Please.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3583 : 04.05.12 - klo:22:56 »
Samoja ongelmia täällä myös, kyllä lähipiiriltä saa aina kuulla. Kenties näistä saisi koottua oikein hupiketjun? Kuka onkaan pelastautunut pahimmasta paikasta suurimmalla luovuudella?
Pukeutumisen liittyvät hankinnat on vielä helppoja. Autot, aseet, muut moottoriajoneuvot ja isommat työkoneet on vähän vaikeampia.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #3584 : 04.05.12 - klo:23:02 »
Aseet on kaikista helpoimmat JOS ei jää kiinni poliisilta tulevaan kirjeeseen. Sen selittäminen ei onnistu mitenkään.