Kirjoittaja Aihe: Mitä ostit tänään?  (Luettu 2699050 kertaa)

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6315 : 19.09.13 - klo:10:53 »
Millaiseen käyttöön Wolf tuon opinellin hankit? Minulla on samanlainen, terä on kyllä melko ohkainen. Meinasi olla nippusiteen katkaiseminen jo vaikeaa.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6316 : 19.09.13 - klo:10:58 »
Clarksin dessut Horweenin nahalla. Iso peukku näille. Paljon jämäkämmän oloset kun perut dessut.

Ite en ole koskaan kaivannu dessuilta jämäkkyyttä. Pikemminkin niiden luonteeseen (ja ulkonäköön) kuuluu lässähtäminen ja kulahtaminen.
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

anon

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 292
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6317 : 19.09.13 - klo:11:08 »
Aiemmin viikolla lee 101ssät sanforoituna.
« Viimeksi muokattu: 06.11.13 - klo:17:15 kirjoittanut anon »

Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6318 : 19.09.13 - klo:11:40 »
Danius: Ainakin juuston ja leivän leikkaamiseen retkellä ja pienimuotoiseen vuoleskeluun. Myös fiilistelyyn kauniilla tuotteella jota on 1890 vuodesta asti tehty Ranskassa, ei voi kuin arvostaa. Kevyt ja yksinkertainen rakenne ja hinta käsittämättömän halpa.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6319 : 19.09.13 - klo:12:58 »
Ehkäpä tällainen piknik-käyttö onkin juuri kyseiselle mallille sopivaa, ja onhan tuo nätti veitsi. Tyydyn Sveitsiläiseen nippusiteitä katkoessa. Kaikelle on paikkansa.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6320 : 19.09.13 - klo:14:29 »
Clarksin dessut Horweenin nahalla. Iso peukku näille. Paljon jämäkämmän oloset kun perut dessut.


Kerro sitten syssyn/sadekelejen tullen että imaseeko noiden kärjetkin kaikki vedet sisään niinkun normidessuilla on tapana.

holipompeli

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 101
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6321 : 19.09.13 - klo:14:39 »
Clarksin dessut Horweenin nahalla. Iso peukku näille. Paljon jämäkämmän oloset kun perut dessut.


Kerro sitten syssyn/sadekelejen tullen että imaseeko noiden kärjetkin kaikki vedet sisään niinkun normidessuilla on tapana.

Tämä on kyllä tuttu ongelma myös täällä. Toimiiko crepe aina tuolla tavoin vai onko niitäkin eri laatuisia? Meinasin nimittäin hankkia Clarksin dessujen tilalle Sandersin Bertiet.

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6322 : 19.09.13 - klo:15:13 »
Tämä on kyllä tuttu ongelma myös täällä. Toimiiko crepe aina tuolla tavoin vai onko niitäkin eri laatuisia? Meinasin nimittäin hankkia Clarksin dessujen tilalle Sandersin Bertiet.

Onko jotain hyvää linkkiä Bertien tilaukselle? Herrainpukimolla ei ainakaan ole sivuillaan noita.

Kadenssi

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 166
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6323 : 19.09.13 - klo:15:27 »
Tämä on kyllä tuttu ongelma myös täällä. Toimiiko crepe aina tuolla tavoin vai onko niitäkin eri laatuisia? Meinasin nimittäin hankkia Clarksin dessujen tilalle Sandersin Bertiet.

Onko jotain hyvää linkkiä Bertien tilaukselle? Herrainpukimolla ei ainakaan ole sivuillaan noita.

Muistaakseni kaikkia Sandersin malleja saa tilattua Pukimon kautta vaikkei niitä löytyisikään verkkosivuilta, kunhan vain kysyy. Itse tilasin Cheltenham-saappaat ongelmitta tällä tavoin.

Herrainpukimo

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 85
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6324 : 19.09.13 - klo:15:29 »
Muistaakseni kaikkia Sandersin malleja saa tilattua Pukimon kautta vaikkei niitä löytyisikään verkkosivuilta, kunhan vain kysyy. Itse tilasin Cheltenham-saappaat ongelmitta tällä tavoin.

Herrainpukimo vahvistaa, että muistitte oikein. Pitänee lisätä puuttuvia malleja verkkokauppaan asap.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6325 : 19.09.13 - klo:15:39 »
Kerro sitten syssyn/sadekelejen tullen että imaseeko noiden kärjetkin kaikki vedet sisään niinkun normidessuilla on tapana.
Tämä on kyllä tuttu ongelma myös täällä. Toimiiko crepe aina tuolla tavoin vai onko niitäkin eri laatuisia? Meinasin nimittäin hankkia Clarksin dessujen tilalle Sandersin Bertiet.

Jos tuollainen ongelma on, luulen sen johtuvan siitä, että Clarksien jotakin keinomateriaalia oleva sisäpohja ulottuu pohjan ja päällisen välissä kengän ulkoreunaan asti ja imaisee sieltä veden pesusienen tavoin sisälle. Kenties kengän kyllästäminen jollakin suihkeella auttaisi. Kenkä ei vuoraamattomana varmaan muutenkaan ole käsittelemättömänä järin vedenpitävä. Mainitun sisäpohjan vuoksi kengät ovat myös pirun hiostavat ja itse suosittelen niiden sijasta Sandersin Bertietä. En keksi, miten vuotaminen johtuisi raakakumipohjasta eikä minulla ole vuoto-ongelmaa ollut ainakaan Sandersin Bertie-kenkien kanssa, vaikka olen niillä joskus hieman kahlannutkin vedessä.
Suositellaan täysraittiutta.

starsailor

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6326 : 19.09.13 - klo:17:24 »
En keksi, miten vuotaminen johtuisi raakakumipohjasta eikä minulla ole vuoto-ongelmaa ollut ainakaan Sandersin Bertie-kenkien kanssa, vaikka olen niillä joskus hieman kahlannutkin vedessä.

Juuri näin, epäilen että vuoto tapahtuu tikkauksen kohdista, joista on suoraan pääsyy kengän sisälle, jonka huomaa kun vähän venyttelee kenkää. Näin ainakin omissa dessuissa.

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6327 : 19.09.13 - klo:17:24 »
Sandersin Bertiet on kolmien dessujen perusteella aivan ylivoimaiset. Niiden pohja on tosi paksu verrattuna muihin verrokkeihini (Church Sahara Crepe III ja Loake Camden). Enpä usko, että tulee vesi ongelmaksi. Ja Näissähän on siis weltitkin.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6328 : 19.09.13 - klo:18:03 »
Eiks Bertien lesti ole kuitenkin aika leveä kärjestä?

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6329 : 19.09.13 - klo:18:19 »
Eiks Bertien lesti ole kuitenkin aika leveä kärjestä?

Onhan se, kuinka niin?
Suositellaan täysraittiutta.