Kirjoittaja Aihe: Mitä ostit tänään?  (Luettu 2711262 kertaa)

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6225 : 01.09.13 - klo:19:05 »
Hankin kellon huolettomaan arkikäyttöön.

Hmm, huolettomaan arkikäyttöön.  Provosoitko?  Oli miten oli.  Onnittelen hyvästä hankinnasta!  Tissot on tänäänkin kellojen aatelia, arkena ja pyhänä.


En ainakaan tarkoituksella provosoinut. Suhtautumiseni kelloihin on samanlainen kuin esim. kenkiin, ne on lähtökohtaisesti tarkoitettu käyttöä varten. Valitsin tämän kyseisen kellon sen takia, että se täyttää jokapäiväisen elämäni tarpeet hyvin, ilman että minun tarvitsee se ranteessa erityisesti mitään varoa.

Ulkonäkö ja kellosta syntynyt fiilis olivat pääsyyt valinnalle, eikä Tissotin maine hyvänä valmistajana haitannut.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6226 : 01.09.13 - klo:19:28 »

Ulkonäkö ja kellosta syntynyt fiilis olivat pääsyyt valinnalle, eikä Tissotin maine hyvänä valmistajana haitannut.
Oikein hyviä kriteerejä valinnalle.  Tuota vilkaisee ranteestaan mielellään.   Laatua siinä kyllä riittää.  Omassa ranteessa on toistaiseksi Citicen Quartz.  Eurooppalainen kello houkuttelee, mutta on toistaiseksi tyydyttävä -seinäkelloon.  (Mitä en ole itse ostanut, enkä varsinkaan tänään.)

Ei siinä mikä auttanut.  Kolme paitaa tuli tilatuksi, eli kaikki omat koot.  Valitettavasti sinisiä ei ollut, mutta valkoinen, lohenpunainen ja farkkukangas.  Alle sata euroa.  Todella upeaa!
« Viimeksi muokattu: 01.09.13 - klo:19:47 kirjoittanut Don Pedro »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6227 : 01.09.13 - klo:19:46 »
^ostat mun mint condition Bossin laatutorilta niin saat "Eurooppalaisen" kellon eikä tartte enää miettiä asiaa. Ja jos poistat mun Juran kahvikoneen niin saat Bossin huntilla.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6228 : 01.09.13 - klo:19:59 »
^ostat mun mint condition Bossin laatutorilta niin saat "Eurooppalaisen" kellon eikä tartte enää miettiä asiaa. Ja jos poistat mun Juran kahvikoneen niin saat Bossin huntilla.

Kiitos vaan tarjouksesta, mutta minä passaan.  Seinällä roikkuu eurooppalainen Gustav Becker.  Se riittää toistaiseksi.  Tuo Boss on minulle aivan liian värikäs ja moderni, enkä pidä noista kahvikoneista.  Hario Skerton kahvimylly keraamisilla terillä + Bodum Crema pressopannu Tuosta ei kahvi enää paljon parane.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6229 : 01.09.13 - klo:20:04 »
^tossa olikin muuten hyvä vinkki, kiitos! Poistan ton myllyn!

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6230 : 02.09.13 - klo:12:34 »
Kvartsikello beaterina on ihan paikallaan. Itselläni on ollut Tagin Aquaracer siinä roolissa eikä se mielestäni ole liian hieno tai arka arkikelloksi kun automaattejakaan en kaihda käyttää olosuhteissa kuin olosuhteissa (patsi nyt saunaan tai uimaan en hienompien kanssa välitä mennä vaikka tiedän että voisi).

Mitenkäs nuo Trashnessin paidat? Itse kun vilkaisin niin kaikissa oli vähän turhan härö pääkallo brodeerattu rintaan. Onko näin ja saakohan sen ratkottua pois siististi?

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6231 : 02.09.13 - klo:14:34 »
Loake Kemptonit ruskean mokkaisina kävin poistamassa Juhlagalleriasta, siellä on tullipäivien -20% ale ja hintaa ei jäänyt kuin 167,20 eur alennuksen jälkeen.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6232 : 02.09.13 - klo:17:19 »

Mitenkäs nuo Trashnessin paidat? Itse kun vilkaisin niin kaikissa oli vähän turhan härö pääkallo brodeerattu rintaan. Onko näin ja saakohan sen ratkottua pois siististi?
Minä tipahdin kuin eno veneestä.  Tosin paitoja en ole vielä päässyt hypistelemään ja testaamaan, mutta jos niissä on rinnassa joku härski brodeeraus niiin tuli tehdyksi hukkaostos.  Siis edellyttäen, että se ei lähde normaalilla ratkomistyökalulla siististi pois. 
Eikös noita paitoja ole jo tullut foorumin jäsenille?  Kommenttia kiitos!

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6233 : 02.09.13 - klo:17:25 »
Merkki ei ole rinnassa, vaan vatsan seudulla. Siis siellä minne italot lykkäävät mittapaitojensa nimikirjaimet.

Sellainen pääkallotyyppinen ratkaisu. Sinisessä paidassa musta ja kyllä tuo duunissa huomioitiin. Ratkomispotentiaalista en osaa sanoa, koska en harrasta käsitöitä.

Näkyyhän se näissäkin:

http://store.trashness.com/product/extreme-cutaway-shirt

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6234 : 02.09.13 - klo:17:29 »
Merkki ei ole rinnassa, vaan vatsan seudulla. Siis siellä minne italot lykkäävät mittapaitojensa nimikirjaimet.

Sellainen pääkallotyyppinen ratkaisu. Sinisessä paidassa musta ja kyllä tuo duunissa huomioitiin. Ratkomispotentiaalista en osaa sanoa, koska en harrasta käsitöitä.
Kiitos nopeasta vastauksesta!  Selvisi tuokin.  Katsotaan siten kun saan paidat käteen.  Mutta jos se on ommelta niin lähteehän se, jos taas painokuva niin ei lähde.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6235 : 04.09.13 - klo:15:53 »
Tilasin tän rotsin kokeeksi Suittarista koossa 48. Jos natsaa koko ja muutenkin vakuuttaa niin vaaleanharmaa yksirivinen voisi olla seuraava:



Tää tuli. 48 menee just hyvin päälle ja istuu kivasti kun on kauluspaita ja/tai ohut neule. Ohut italialainen puvuntakkikin menee naftisti alle mutta tweediä kun pistää väliin niin tulee jo hieman topattu olo. Vaikuttaisi hintansa väärtiltä vaatekappaleelta, hieman mietin että jos sellaisen enemmän puvun kanssa käyttöön tulevan vaalean harmaan hankkisin niin ehkä koossa 50.

Rohkeasti tilaamaan, mitään ei häviä paitsi aikaa UPS:n kanssa arpoessa ;)

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6236 : 04.09.13 - klo:16:04 »
^Joo-o, ostoskorissa maannut viikon ja tänään ilmoittaa this item is no longer available. Prkl.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6237 : 04.09.13 - klo:16:10 »
^Välillä tuo vaaleanharmaa oli kadonnut sivuilta joten tarkkaile tilannetta. Vaikea uskoa, että kaikki kappaleet kaikkia kokoja olisi mennyt kahdessa arkipäivässä.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6238 : 05.09.13 - klo:18:34 »
Ebayn setä toi mun ekat käytettynä ostetut kengät. Menikö puihin?


Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #6239 : 05.09.13 - klo:19:31 »
^Tuo kärjyksen thistle- eli ohdakekuvio on harvinainen, vielä harvinaisempi noin kookkaana. Loistopoistoksi tämän parin nimeäisin. Onko tämä Tricker'sin wanhaa tuotantoa?

http://en.wikipedia.org/wiki/Thistle
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/