Kirjoittaja Aihe: Mitä ostit tänään?  (Luettu 2698653 kertaa)

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #630 : 28.04.10 - klo:23:38 »
^Tulee silakka mieleen.
Suositellaan täysraittiutta.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #631 : 28.04.10 - klo:23:39 »
^ 46:sena muistuttavat enemmän kampelaa.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #632 : 28.04.10 - klo:23:46 »
Re piraattituotteet: Kiinalaisilla nyt on pokkaa tehdä ihan mitä tahansa, mikä on taloudellisesti kannattavaa. Muistaakseni Citylehdessä oli aiheesta hyvä juttu. Tyyliin: Otetaan vastaan merkkituotteen 10000 kappaleen tilaus ja tilataan alihankkijoilta tuplamäärä materiaalia. Sitä voi sitten miettiä itse kukin, että mitä lopuille tapahtuu.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #633 : 29.04.10 - klo:08:32 »
Harmaat Supergat



Voisin käyttää, oikein hyvin. Itse ostaisin ehkä valkoiset tosin. Eikö Stadin Stocka myy noita? Jos, millä hintaa?
get your kicks on route six six six

Osman

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 709
  • Parturiunt Montes...
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #634 : 29.04.10 - klo:09:56 »
Kun kustannuket on se 3 euroa ja aidon myyntihinta 900, houkutus kasvaa.
Lainaus
Sanotaan, että kravatin toi Länsi-Eurooppaan kroaattirykmentti, joka palveli Ludvig XIV:n joukoissa Ranskassa. Nämä Balkanin rebuusit olivat taistelleet aikaisemmin Turkin valtaa vastaan ja vapaus-tai-kuolema-hengessä he pitivät kaulassaan liinan pätkää symboloimassa hirttoköyttä.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #635 : 29.04.10 - klo:11:23 »
Voisin käyttää, oikein hyvin. Itse ostaisin ehkä valkoiset tosin. Eikö Stadin Stocka myy noita? Jos, millä hintaa?

Muistaakseni hinta oli 59€ stockalla.

Itse olen aina vierastanut valkoisia tennareita. Joissain kokonaisuuksissa ne näyttävät hyviltä, mutta monesti yleisvaikutelmaksi jää vain kaksi ilmassa heiluvaa valkoista sämpylää.

Harmi, ettei suomessa ilmeisesti myydä näitä rei'itettyjä mokkaisia. Netistä toki aina saisi, mutta tennareissa ei jaksa nähdä niin paljoa vaivaa ja koot saattavat kuitenkin heitellä. Itselläni on yleensä 45 kengät, mutta supergalla loppui pituus hitusen kesken ja jouduin ottamaan 46 koon.



VMP

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 489
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #636 : 29.04.10 - klo:12:42 »
Voisin käyttää, oikein hyvin. Itse ostaisin ehkä valkoiset tosin. Eikö Stadin Stocka myy noita? Jos, millä hintaa?

Saattaisi näitä Turussakin olla. Nimittäin jopa Oulun Stockmannilla on nyt tarjolla kokoja 41-44... Myös valkoisena.
Arvatkaapa vaan onko 41 juuri kriittisesti liian iso meikäläiselle. :D

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #637 : 29.04.10 - klo:12:43 »
^ Tilaat vaan toisesta stockmannista sovitettavaksi. Sen takia stockalla käydään, että hommat hoituu.

VMP

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 489
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #638 : 29.04.10 - klo:12:48 »
^ Tilaat vaan toisesta stockmannista sovitettavaksi. Sen takia stockalla käydään, että hommat hoituu.

Näinhän se pelaa. Sillä kertaa vaan aikataulu pukkasi päälle.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #639 : 29.04.10 - klo:13:22 »
Itse olen aina vierastanut valkoisia tennareita. Joissain kokonaisuuksissa ne näyttävät hyviltä, mutta monesti yleisvaikutelmaksi jää vain kaksi ilmassa heiluvaa valkoista sämpylää.

En ole Dalai Laman aktiivisimpia seuraajia joten en osaa myöskään levitoida. Näin ollen omat tossuni olisivat harvemmin ilmassa.. ;)

Khakien / Chinojen etc kanssa vaaleat tossut = klassinen Ivy-look. Button Downin tilalle pasterllisävyinen pikee: there you go, preppie.
get your kicks on route six six six

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #640 : 29.04.10 - klo:13:24 »

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #641 : 30.04.10 - klo:22:55 »
Tämän päivän pikaisen kirpputorikäväisyn seurauksena mukaan tarttui seuraavat:


Nuo valkoiset Kedsit oli ihan hyvä löytö, tosin ne ovat kokoa 39 ja omaan jalkaani hyvin hyvin tiukat. Eli jos joku pienen jalan omaava sattuu olemaan tuon tyyppisiä sneakereita vailla, niin voi laittaa viestiä. Henkselit otin, vaikka ovatkin klipsikiinnitteiset, mutta farkkujen kanssa esim ajavat varmasti asiansa. Lisäksi tuollaista ruskeaa kudottua solmiota olen etsinyt jo hetken aikaa, joten sekin oli mukava löytö.

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #642 : 30.04.10 - klo:23:17 »
Komeat tossut. Ovatko ne kanvaasia? Näyttävät jonkin sortin nahalta. Kärjen muodosta päätellen kasarit :)

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #643 : 30.04.10 - klo:23:34 »
Komeat tossut. Ovatko ne kanvaasia? Näyttävät jonkin sortin nahalta. Kärjen muodosta päätellen kasarit :)

Kyllä päällinen on ihan nahkaa, sitä en tosin tiedä, että kuinka kestävää sellaista. mutta ainakin tässä vaiheessa näyttävät olevan vielä ihan näpsäkässä kunnossa. Ja joo, ihan vintage-asteelle ei noiden popojen kanssa päästä :)

A.R.I.

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #644 : 02.05.10 - klo:00:27 »
Allen Edmondsin mustat Perry Oxfordit, joista eBay:ssa oma tarjous $38.95 vei voiton. Nyt pitäisi vaan malttaa odottaa paketin kotiutumista.