Kirjoittaja Aihe: Mitä ostit tänään?  (Luettu 2716388 kertaa)

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5595 : 15.04.13 - klo:15:00 »
Villa ja pellava all the way. Muutenkin haluan silkkiin jotain tekstuuria sileän satiinikudoksen sijaan.

Kari Jurri

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5596 : 15.04.13 - klo:16:50 »
Pari Cuntin Yale Co-op -paitaa paikallisesta kivijalasta. On se vaan kiva saada rätti räpylään heti maksaessaan, vaikka nettisäätämällä vois jonkun kopeekan säästääkin.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Mitä melkein ostit tänään?
« Vastaus #5597 : 15.04.13 - klo:20:10 »
Näin Stockmannilla keltaiset shortsit ja khakit, mutta mieleni oli vakaa ja ne jäivät kauppaan. Järkevästi ajatellen nyt olisi oikea aika katsoa kesävaatteita, kun tarjonta on parhaimmillaan.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5598 : 17.04.13 - klo:17:21 »
Ostin divarista muovikassillisen Jari Sarasvuon kirjoja. Täytyy tunnustaa että olen muuttanut suhtautumista mieheen 180 astetta mm. kun olen duuniympyröiten kautta päässyt juttelemman miehen kanssa nokikkain. Diggailen asennetta.

No, onpahan lueskeltavaa ensikesäksi riippumatossa loikoillessa ja sangriaa siemaillessa.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

John_Galt

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5599 : 17.04.13 - klo:17:43 »
Paljon on oma pukeutumiseni mennyt "eteenpäin" siitä, kun aloin lukea Keikaria. Alkuaikoina hommasin vain kauluspaitoja ja suoria housuja. Aina tilaisuuden tullessa ylipukeuduttiin ja pukeutumiseni varmasti näyttänyt humoristiselta paikka paikoin. Nyt on vaatekaappi niin täynnä, että ostin ensimmäistä kertaa "tilalle" uuden vaatteen. Vanha kevät takki saa jäädä varastoon uuden tieltä.

Eli ostin uudeksi takiksi "katutyylin" Niken m65:n. Tuun varmaan hankkimaan vielä jossain vaiheessa ihan vapaa-ajalle Niken flyknit kengätkin. Alkuajan pönöttävä brittityyli alkaa vaihtua hister lookiksi. Oon siis edelleen nolo ilmestys.
[spoiler][/spoiler]

jalomies

  • Kisälli
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5600 : 18.04.13 - klo:19:59 »
Ostin divarista muovikassillisen Jari Sarasvuon kirjoja. Täytyy tunnustaa että olen muuttanut suhtautumista mieheen 180 astetta mm. kun olen duuniympyröiten kautta päässyt juttelemman miehen kanssa nokikkain. Diggailen asennetta.

No, onpahan lueskeltavaa ensikesäksi riippumatossa loikoillessa ja sangriaa siemaillessa.

Miten jaksat lukea useita ton miehen kirjoja :O En oo oikeen jaksanu sen juttuja kuunnella edes viittä minuttia haastatteluissa. :/

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5601 : 18.04.13 - klo:20:06 »
Oikeastaan nämä tuli jo eilen, mutta:


chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5602 : 18.04.13 - klo:21:18 »
Pistin MT:ltä tulemaan light blue ginghamista kesäpaidan.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5603 : 18.04.13 - klo:21:25 »
John_Galt, en muistakaan sinun kirjoitelleen foorumille pitkään aikaan. Tyylihän elää aina kantajansa mukaan, elämäntilanne ja ympäristöt vaikuttavat aina.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5604 : 18.04.13 - klo:21:42 »
Miten jaksat lukea useita ton miehen kirjoja :O En oo oikeen jaksanu sen juttuja kuunnella edes viittä minuttia haastatteluissa. :/

Tiedän tunteen. Itsellänikin oli ennen se ennakkoasenne ettei kukaan jaksa sen omahyväisen geelitukan juttuja kuunnella. Ja koska tiesin juttujen laadun etukäteen (judge book by the cover -ilmiö) niin sitten en kuunnellut Enkä varmaan kuuntelisi vieläkään ellei työnantaja olisi käyttänyt direktio-oikeuttaan ja istuttanut kuuntelemaan erääseen seminaariin. Silloin tuli kuunneltua ja piti tunnustaa ennakkokäsitykset vääriksi.

Ei tuo ylläkuvattu mikään uskoontulemistunnustus ole enkä pidä miestä minään messiaana mutta mielenkiintoisia ajatuksia hänellä on. Makuasia mutta minä tykkään tuommoisesta pohdiskelusta kirjamuodossa riippumattolukemisena. Joku toinen tykkää sitten vaikka Ilkka Remeksestä tai Dantesta alkuperäiskielellä tms. eikä siinäkään ole mitään huomautettavaa. Makunsa kullakin.

"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Jaguar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5605 : 18.04.13 - klo:21:52 »
Paljon on oma pukeutumiseni mennyt "eteenpäin" siitä, kun aloin lukea Keikaria. Alkuaikoina hommasin vain kauluspaitoja ja suoria housuja. Aina tilaisuuden tullessa ylipukeuduttiin ja pukeutumiseni varmasti näyttänyt humoristiselta paikka paikoin. Nyt on vaatekaappi niin täynnä, että ostin ensimmäistä kertaa "tilalle" uuden vaatteen. Vanha kevät takki saa jäädä varastoon uuden tieltä.

Eli ostin uudeksi takiksi "katutyylin" Niken m65:n. Tuun varmaan hankkimaan vielä jossain vaiheessa ihan vapaa-ajalle Niken flyknit kengätkin. Alkuajan pönöttävä brittityyli alkaa vaihtua hister lookiksi. Oon siis edelleen nolo ilmestys.
Heh. Et ole ainut: minulla on aivan sama tarina, enkä usko että olemme ainoat. Tulee kyllä kateltua/luettua yhä "klassisesta" tyylistä (mm. tällä foorumilla), mutten itse pukeudu aivan niin jäykästi jne. Tyypillinen stoori. Mitä seuraavaksi, en tiedä, pelolla odotan. Toivottavasti ei mitään tälläistä. Nykylinja on hyvä.

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5606 : 18.04.13 - klo:23:37 »
Toivottavasti ei mitään tälläistä. Nykylinja on hyvä.

Mä pystyn kyllä jotenkin arvostamaan tuon tyylistäkin pukeutumista. Ei se ole lähelläkään sitä, mitä itse haluan päälleni laittaa, mutta kyllä tossa meiningissä jotain siistiä on.

Se kuva "muodista", joka meillä useilla on ja jota kaupataan Aleksanterinkadulla ketjuliikkeissä ei ole mitään verrattuna tuohon korkealentoiseen menoon. Jotenkin pystyn arvostamaan jengiä, jotka luo oman tyylinsä noiden uusimpien virtausten kautta ja on valmiita venyttämään pukeutumisen käsitettä ja rajoja. Välillä menee metsään, mutta välillä syntyy jotain ihan oikeasti uutta ja erilaista, raikasta settiä.

Juuri Dries Van Noten on mielestäni yksi kovimpia miesten muodin (huom. ei tyylin) edelläkävijöitä. Haastattelun perusteella hän on myös varsin fiksu ja maanläheinen tyyppi. Nuo näytösmallistot ovat muuten kaikki ready-to-wear vaatteita, merkki ei suunnittele erikseen näytösvaatteita, vaan kaikki on suunniteltu käytettäväksi.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5607 : 19.04.13 - klo:11:25 »
Jatkoa Silmälasiketjusta, tulipa hankittua kaksiteholasit mielestäni tyylikkäin kehyksin, ja samaan syssyyn reiskat vahvuuksilla. Oikeastaan tällaisia ostokokemuksia pitäisi puida ketjussa jonka nimi voisi olla Elämänmuutokset.

Kohta lähtee laatutorille aurinkolaseja kaupaksi...

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5608 : 19.04.13 - klo:14:49 »
Myin trenssin, ostin macin. Murattiliiga, täältä tullaan...

Jaguar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #5609 : 19.04.13 - klo:15:32 »
Toivottavasti ei mitään tälläistä. Nykylinja on hyvä.
Mä pystyn kyllä jotenkin arvostamaan tuon tyylistäkin pukeutumista. Ei se ole lähelläkään sitä, mitä itse haluan päälleni laittaa, mutta kyllä tossa meiningissä jotain siistiä on.
No siis tuo oli vaan esimerkki sellaisesta, mitä en voi kuvitella pukevani päälleni. Kyllä esim. täälläkin on hyviä "klassisia" settejä, jotka näyttää hyvältä, mutta nykyisellään en sillä tavoin pukeudu. Samoin nuo DVN setit voi olla ok ja jossain skenessä niitä varmasti pidetään suurena juttuna, mutta ei minulle (ainakaan vielä:)). Kun mietin muutaman vuoden takaisia settejäni, niin olihan ne ihan ok, mutta nyt hieman huvittaa (silloin varmasti muitakin, vaikka itteään vartenhan tässä pukeudutaan). Nykyinen tyylini on aika "katutyyliä" mikä toimii itselläni, pidän tyylistä, eikä se mene "överiksi" (ainakaan ulkopuolisen silmin). Näiltä rättifoorumeilta tulee omaa pukeutumistani varten kateltua lähinnä joitain yksittäisiä juttuja, esim. kenkiä jne.