Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.Vieraile nyt:www.pukimoraivio.fi
Red wing 875 ja punainen (onko niitä muissä väreissä?) cousteau pipo. Eiköhän tästä minun kohdalla synny joku punahilkkaefekti, mutta so be it. :)
Njoo siis en varsinaisesti ole huolestunut kengistä. Lähinnä ideasta Rw 875, tumman siniset farkut, musta pea coat ja cousteau pipo (punasena). Voi olla, että tällänen 167 cm kundi muistuttaa punahilkkaa sillon. Mutta ei se mitään. :)
Lainaus käyttäjältä: i v y m a n - 06.02.13 - klo:23:16Ihan hauska kirja, muttei se niin ihmeellinen ole. Ja ulkoasu pahimpaan mod revival -henkeen aika lailla päin helvettiä.Juu, ollaan aikalailla samaa mieltä tästä asiasta. Vaikka siis vaatekaapistani se kliseinen Ben Shermanin target t-paita löytyykin ja usein fishtail parka päällä kaupungilla liikun.
Ihan hauska kirja, muttei se niin ihmeellinen ole. Ja ulkoasu pahimpaan mod revival -henkeen aika lailla päin helvettiä.
Noissa vaan on sitä jotain, korutonta ja toimivaa disainia. Stokkakortin omistajien kannattaa nyt hankkia Bialetti kun saa hyvän alennuksen hinnasta.https://stockmann.com/p/fi/Bialetti-9-kupin-Moka-Express-mokkapannu/25639?https://stockmann.com/p/fi/Bialetti-6-kupin-Moka-Express-mokkapannu/12368?
Alumiinista valmistettu pannu sopii lähes kaikille liesityypeille paitsi ei induktiolle.
Bialettin muotoilusta olen samaa mieltä. Pidän tuosta perinteisestä, ja todella hyviä pannuja ovat kyllä, jos vaan jaksaa huoltaa. Mutta kuten Stockmann kelvottoman huonossa copytekstissään toteaa...LainausAlumiinista valmistettu pannu sopii lähes kaikille liesityypeille paitsi ei induktiolle....mistä syystä jouduin itse luopumaan tuosta. Ne valurautaiset Bialettit sen sijaan ovat aivan hirveän näköisiä, joten tätä nykyä valmistan vain suodatinkahveja.
Eikö induktiolieden päällä toimisi metallikiekko jonka päälle mutteripannu laitettaisiin?
Lainaus käyttäjältä: oktopus - 12.02.13 - klo:22:30Bialettin muotoilusta olen samaa mieltä. Pidän tuosta perinteisestä, ja todella hyviä pannuja ovat kyllä, jos vaan jaksaa huoltaa. Mutta kuten Stockmann kelvottoman huonossa copytekstissään toteaa...LainausAlumiinista valmistettu pannu sopii lähes kaikille liesityypeille paitsi ei induktiolle....mistä syystä jouduin itse luopumaan tuosta. Ne valurautaiset Bialettit sen sijaan ovat aivan hirveän näköisiä, joten tätä nykyä valmistan vain suodatinkahveja.Lainaus käyttäjältä: Wolf - 13.02.13 - klo:10:50Eikö induktiolieden päällä toimisi metallikiekko jonka päälle mutteripannu laitettaisiin?Tuo metallikiekko tai joku kaasukeitin.