Kirjoittaja Aihe: Mitä ostit tänään?  (Luettu 2698673 kertaa)

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #495 : 05.04.10 - klo:19:29 »
En ole oikein kellomiehiä, mutta sellaista vapaa-ajan / sporttikelloa olen ollut vailla. Nyt sattui eteen tämä:

Ja se tuli poistettua. En ole kuitenkaan ihan varma, että onko tämä nyt sitten ihan oma juttu, jos ei, niin ehkä joku laatutorin kautta poistaa sen sitten omaan kaappiinsa.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #496 : 05.04.10 - klo:21:50 »


Trenssi Dressmannin remonttialesta tarttui matkaan Ideapark-reissulla. Kännykkä vaihtui myös Samsung Galaxy Spicaan pääsiäisen aikana. Harmi todeta että Nokia on kyllä vähän jäänyt jälkeen älypuhelinpuolella..
« Viimeksi muokattu: 28.09.11 - klo:10:48 kirjoittanut Hypno »

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #497 : 05.04.10 - klo:22:32 »
^ itsekin noita trenssejä vilasin, mutta en tykännyt kuitenkaan mitasta loppupeleissä.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #498 : 05.04.10 - klo:22:36 »
Trenssien saralla tosiaan miellyttävä.
Pitäisiköhän sitä ensimmäistä kertaa käydä Dressmanilla...
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #499 : 06.04.10 - klo:09:42 »
Jami: Itsekin olisin toivonut että trenssi olisi ollut kaksirivinen ja hieman pidempi. Plus tuo koko toimii vain ilman takkia alla, eli sikäli tällainen välimallin takki kunnes löytyy "Se Parempi" :-)

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #500 : 06.04.10 - klo:10:58 »
Jami: Itsekin olisin toivonut että trenssi olisi ollut kaksirivinen ja hieman pidempi. Plus tuo koko toimii vain ilman takkia alla, eli sikäli tällainen välimallin takki kunnes löytyy "Se Parempi" :-)
Jos vanhemmat Burberryt kelpaa niin suosittelen: http://myworld.ebay.co.uk/minimum_mouse/
Itse olen tuolta ostanut Trenssin ja Harringtonin.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Illotus

  • Kisälli
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #501 : 06.04.10 - klo:15:11 »
Jos vanhemmat Burberryt kelpaa niin suosittelen: http://myworld.ebay.co.uk/minimum_mouse/
Itse olen tuolta ostanut Trenssin ja Harringtonin.
[/quote

Täältäkin ääni minimum_mouse:lle yhden trenssin perusteella. Hyväkuntoista tavaraa ja kohtuulliset postikulut.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #502 : 06.04.10 - klo:15:30 »
Olen yhden rain macin tainnut ostaa tuolta.. Ei todellakaan mitään valittamista.
get your kicks on route six six six

Petuski

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #503 : 06.04.10 - klo:16:05 »

Jami: Itsekin olisin toivonut että trenssi olisi ollut kaksirivinen ja hieman pidempi. Plus tuo koko toimii vain ilman takkia alla, eli sikäli tällainen välimallin takki kunnes löytyy "Se Parempi" :-)

Omistan samanlaisen trenssin. Aika jännästi heittelee nuo istuvuudet. Minulla takin helma yltää polviin asti ja alle mahtuu pikkutakki. Ainostaan hihat ova hivenen liian pitkät. Ihmetteletkö Hypno myös kauluksen oikealla puolella olevan napilla kiinnitetyn läpän funktiota?

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #504 : 06.04.10 - klo:16:17 »
Jamit, Hypno ja muut, jotka nyt olette tuon Dressmanin tarjonnan käyneet tarkastamassa, löytyikö noita trenssejä mustana?

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #505 : 06.04.10 - klo:18:05 »
Ihmetteletkö Hypno myös kauluksen oikealla puolella olevan napilla kiinnitetyn läpän funktiota?

Tämä on oma käsitykseni asiasta eikä perustu mihinkään. Kyseinen läppä on yksirivisessä trenssissä pelkkä koriste ja sen tarkoitus on synnyttää trenssimäinen ulkonäkö. Kun alkuperäisen kaksirivisen napittaa ylös asti voi lopuksi vielä napittaa tuon läpän yhteen varsinaisista takkia sulkevista napeista, jolloin se on lisäsuoja takin käänteiden väliin valuvaa vettä vastaan. Tällöin siis käyttäjän rintakehää vasten tulee oikean puolen käänne, tämän päälle vasemman puolen käänne ja tämän päälle vielä tuo läppä. Näin se onnistuu ainakin omassa kaksirivisessä perperissäni.
Suositellaan täysraittiutta.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #506 : 06.04.10 - klo:18:06 »
Säikeen viimeaikaiset postaukset ovat saaneet minut vakuuttumaan siitä, että tuskin enää koskaan ostan dressmannilta mitään :D

Juu, Dressmann ei ole suositeltava.
Suositellaan täysraittiutta.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #507 : 06.04.10 - klo:19:30 »
Ihmetteletkö Hypno myös kauluksen oikealla puolella olevan napilla kiinnitetyn läpän funktiota?

Läppä on alun perin ollut topattu tuki aseen tukille. Kun kivääri on tuettu (useimmiten) oikeaan hartiaan, rekyylin vuoksi on ollut paikallaan valmistaa vaatteisiin tukikankaalla pehmustettu osanen. Nykyisin tämä tukiosa on oikeasti topattu hienomman luokan metsästystakeissa. Joissakin tästä kohdin löytyy mokkanahkapalanen, joka lisää kitkaa.

Tämän päivän trensseissä läppä on vain jäänne takin sotaisasta menneisyydestä. Yksi syy lisää, miksi en trenssistä perusta.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #508 : 06.04.10 - klo:19:34 »
Tämän päivän trensseissä läppä on vain jäänne takin sotaisasta menneisyydestä. Yksi syy lisää, miksi en trenssistä perusta.

Minä taas pidän vaatteista, joita käyttäessään voi olla kuulevinaan pientä sapelien kalinaa.
Suositellaan täysraittiutta.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #509 : 06.04.10 - klo:19:46 »
Minä taas pidän vaatteista, joita käyttäessään voi olla kuulevinaan pientä sapelien kalinaa.

http://www.huuto.net/kohteet/ruskea-hiippahupullinen-haltiapaita/131493558