Kirjoittaja Aihe: Mitä ostit tänään?  (Luettu 2699514 kertaa)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #405 : 23.03.10 - klo:12:05 »
^Voi...elämä...verkkokalvoni!
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #406 : 23.03.10 - klo:18:37 »
ChuckBass, laitatko nyt vastinetta mun superkorkeille korkeavyötäröisille alushousuille noilla supermatalilla ja karmaisevilla uikkareilla?

Aika hiljaiseksi vetää kyllä..

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #407 : 23.03.10 - klo:19:01 »
ChuckBass, laitatko nyt vastinetta mun superkorkeille korkeavyötäröisille alushousuille noilla supermatalilla ja karmaisevilla uikkareilla?

En, minulla ei ole tapana ajatella kenenkään muun ostoksia vertailukohtana omilleni, mulle riittää se, että minä olen tyytyväinen, kun katson itseäni peilistä ;) Toisten mieltymykset eivät ole minulta pois, eivätkö ne myöskään yleensä ohjaile omiani :)

Mitä rajattomampi rusketus ja mitä vähemmän vaaleaa ihoa kesällä, sitä parempi, siihen tarkoitukseen nuo ovat mainiot. Kun haluan kuitenkin vielä ainakin toistaiseksi pakarani peittää.
+ Eihän nuo nyt ihan jokapojan ranta-asuste ole, ja hyvä niin ;)

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #408 : 23.03.10 - klo:19:07 »
Toivottavasti olet ajellut karvat myös kesäkuntoon jos noita on tarkoitus käyttää.........

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #409 : 23.03.10 - klo:19:10 »
^ no nyt menee jo hieman pidemmälle taas tämä keskustelu, mutta todettakoon, että mielestäni kaikki (selkeästi näkyvät) karvat kulmakarvoista alaspäin ovat täysin turhia ja epämiellyttäviä. (muuten tämä olisi kaulasta, mutta koska olen katkera nihkeästä viiksienkasvustani, niin olen vetänyt rajan hieman ylemmäs)
Joten ei huolta ;)

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #410 : 23.03.10 - klo:19:11 »
No hei, on noi nyt sen verran häiritsevää matskua. Itse ainakin mielummin peitän kuin paljastan vaatteilla. ;)

Asiaan. Tänään ostin nappeja ja solkia. Myös kangas tuli tänään.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #411 : 23.03.10 - klo:19:16 »
No niin, poijaat: nyt rauhoitutaan näiden ostosten esittelyssä ja kommentoinnissa. Olemme jo lähellä Suomi24-tasoa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

dhilsu

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #412 : 23.03.10 - klo:19:42 »
Mopedi on yllättävän vaikeasti hallittava kulkupeli, ainakin minulle, joten pitäisikö Keikarissa olla joku oma keskustelualue "saasta", jonne kaiken häröilyn voisi jatkaa vapaasti? Voisin keskittää omat kommenttini puhtaasti sinne, kun tuota asialinjaa on niin vaikea noudattaa... ;)

Elenkhos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 760
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #413 : 23.03.10 - klo:19:44 »
Nyt meni keskustelu liian tuhmaksi Villellekin. Oli pakko sanoa. Pahoittelen.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #414 : 23.03.10 - klo:19:49 »
Mopedi on yllättävän vaikeasti hallittava kulkupeli, ainakin minulle, joten pitäisikö Keikarissa olla joku oma keskustelualue "saasta", jonne kaiken häröilyn voisi jatkaa vapaasti? Voisin keskittää omat kommenttini puhtaasti sinne, kun tuota asialinjaa on niin vaikea noudattaa... ;)

Mulla on usein samat fiilikset.

Tai no, mopoa on kiva pistää keulimaan välillä.

Mutta älkää pojat ihan oikeasti alkako esitellä kalsareitanne täällä. Johonkin on raja vedettävä. Linkittäkää ennemmin vaikka kauniisiin naisiin vähissä vaatteissa!
get your kicks on route six six six

Enfield

  • Vieras
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #415 : 23.03.10 - klo:20:19 »
ChuckBassin kuvien innoittamana ostin ebaysta kaksi solmuketta ja paikallisesta kirjakaupasta uudemman version kirjasta Täydellinen herrasmies. Tuo kirjahankinta oli koko lailla turha mutta nyt voin lueskella samaa kirjaa niin töissä kuin kotonakin.
Tällä viikolla olisi tarkoitus vielä löytää villatakki rintataskulla, saas nähä..

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili

JMK

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 289
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #417 : 24.03.10 - klo:22:10 »
Nappasin kyytiin Pradan kalanruotokuvioisen 65 % villaa 35 % kashmiria olevan takin. Jälleen hiekanruskeana, minulla ja ruskeilla kalanruotokuvioilla tuntuu nyt olevan jokin juttu meneillään!

Tulipa myös tilattua Nippanapasta parkkinahkaiset kannet sekä A4-luonnoskirjalle että muistikirjalle. Jälkimmäiseen tulee erikseen paikka 3M:n Post-It-kirjanmerkkilappuja varten :D.

Ja sovitin, mutten ostanut, hyvää ruotsalaista (!) vintage-trenssitakkia. Oli vähän turhan iso ja noita trenssejä on jo kaksi kaapissa...
If I am occasionally a little overdressed, I make up for it by always being immensely overeducated.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #418 : 26.03.10 - klo:13:43 »
Täräytin www.woolovers.com sivustolta pari lambswool-slipoveria ja yhden polon. Annan mielelläni kommentteja kun neuleet saapuvat, hinnat ovat aika huokeita ja postikulut realistiset. En löytänyt hakusanalla ainakaan foorumilta mainintaa ko. firmasta, onko muilla kokemuksia?

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä ostit tänään?
« Vastaus #419 : 26.03.10 - klo:18:03 »
Postipaketista löytyi parit Charles Tyrwhittin chinot ja Panama-hattu.
Chinot istuivat kuin jalkaan tehtynä, nyt vielä vaan käyttämään ompelijan kautta niin lahkeetkin saa kuosiin. Laatu vaikuttaa paremmalta kuin Roderick Charlesin chinoissa, mutta RC:n vakosamettihousut ja molskihousut taas ovat laadukkaimpia mihin olen törmännyt alle satasella. Toki Crombien sammarit ovat omassa kategoriassaan, mutta niin myös hinnaltaan.

Nyt olis siis iso kasa chinoja, uudet Tricker'sin loaferit, olkihattu ja uusi Panama-hattu (entinen on lähinnä nykyään keltainen pienen onnettomuuden jälkeen...). Paitahan on turhaa luksusta, mutta missä on kesä?!?!?
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.