Mitä ostit tänään?

Aloittaja Jami, 05.01.10 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

Tuukka

Legenda
Kirjattu
Kenkakokoelman aukot paikattu:

&
Great minds think alike - fools never differ.

Tommi

Legenda
Kirjattu
^ Kyllä Tricker's osaa pukukengätkin!
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Nätit ovat. Mustat oxfordit pitäisi kyllä hommata, nyt olen Lloyien varassa, eli siis en käytä.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Tuukka, kai saat Tricker'siltä kanta-asiakkaan etuja?
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

konda

Legenda
Kirjattu
Bogliolin hiekan värisen vai mikä olikaan db takin alennusketjun vinkkien perusteella.

Tuukka

Legenda
Kirjattu
^^^^ & ^^^ nain on. Tricker'sin pukukenkamallisto tosin pohjautuu aika pitkalti yhden lestin varaan. Itseani se ei haittaa, se sopii jalkaani hyvin.

^^ Saisinkin. No, Richard iski ihan hyvan tarjouksen ja kun mina en VATia maksa niin sekin auttaa mukavasti.

Ketjun aiheeseen. Kauden vaihto saa aikaiseksi ostoksia:
- Etela-Koreasta sarvinappeja - laivastobleiseri vaihtaa napit ja muuttuu mun formaaliksi kesaduunipuvuksi
- tongue padeja jne pienennystarvikkeita - tasselikausi on aluillaan ja viime kesan istuvuusongelmat pitaa korjata.

Viela kun saisi kehitettya jostain valuuttaa niin hankkisin (maduro)sikarinruskean pellavapuvun ja jonku kevyen klubitakin ton laivastobleiserin tilalle.
Great minds think alike - fools never differ.

Partasuti

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: _ a m _ - 25.10.12 - klo:17:49

Kertaa viisi.

Artemidet ovat aina muodissa, saat hyväksyntäni. Ajattelitko laittaa kaikki viisi riviin? Jotain samantyylistä olen suunnitellut jo pitkään.

_ a m _

Legenda
Kirjattu
Kiitti hyväksynnästä.

Tulevat sellaiseen aulatilaan, josta on käynti muutamaan huoneeseen. Kaksi kpl kummallekin seinälle.

Meillä on myös pari jalallista jo käytössä. Kivoja valaisimia.

chr

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
Olen ajatellut sellaista isoa lukulampuksi työhuoneeseen, menisi sen pöytälampun kanssa mukavasti.

geezer

**
Flanööri
Kirjattu
Turun silakkamarkkinoilta ensimmäisen päähäni sopivan (= tarpeeksi pieni, ei turbaania muistuttava) navyn cousteau-pipon, 100% villaa ja valmistajana sopivasti raisiolainen J.A.J.

Constant

*
Edistynyt
Kirjattu
Juu, ovat varsin toimivia. Ellei ole silakoiden aikana liikkeessä, niin olen ainakin Plääkässä noihin J.A.J:n pipohin törmännyt, http://www.plaeka.com/

geezer

**
Flanööri
Kirjattu
^ Jep, ko. putiikki on tuttu, kerran olen tilannutkin tuolta. Pidin kuitenkin pipoa 99% varmuudella epäsopivana päähäni, joten on jäänyt "hyllyyn" aiemmin.

Laurentius

Legenda
Kirjattu
Menin taas lompakkoni turmioksi käymään ebay-myyjä  x4862394 :n sivuilla. Yhdet 70-luvun pitkäsiivet rikkaampana, toistasataa euroa köyhempänä.

Tarjolla oli myös hienoja Florsheimin shell cordovaneja ja jopa omaa kokoa, mutta hinnat ovat tällä myyjällä suolaiset. Tosin, laatu vastaa ainaa kuvausta (terv. nimim. jo kahdet kengät tuolta ostanut)

Arska

Legenda
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Constant - 28.10.12 - klo:17:29
Juu, ovat varsin toimivia. Ellei ole silakoiden aikana liikkeessä, niin olen ainakin Plääkässä noihin J.A.J:n pipohin törmännyt, http://www.plaeka.com/

Salaisesta agentistakin noita saa. Ovat näköjään sikäli sukua raakadenimille, että näitäkään ei pestä vaan laitetaan pakastimeen.
Suositellaan täysraittiutta.

geezer

**
Flanööri
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Arska - 28.10.12 - klo:22:49
Lainaus käyttäjältä: Constant - 28.10.12 - klo:17:29

Salaisesta agentistakin noita saa. Ovat näköjään sikäli sukua raakadenimille, että näitäkään ei pestä vaan laitetaan pakastimeen.

Onkohan valmistaja/malli sama? J.A.J:n saa pestä 30 asteessa.