Mitä ostit tänään?

Aloittaja Jami, 05.01.10 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

U-Haul

Legenda
Kirjattu
Vaaleankeltainen oxford ollut listalla jo pitkään. Nyt löytyi alesta Gantin perfect oxford puoleen hintaan. XL ja XXL vielä jäljellä Zoovillagen alessa, 58 euroa.

Keep Calm and Carry On.

vililikku

Auktoriteetti
Kirjattu
Brothersilta nahkahanskat itselle lahjaksi. Lisäksi muutama päivä sitten Uniqlolta neuleita ja kaulahuivi.

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Syksyn aikana ei tullut hankittua oikeastaan kuin pari pukua ja pari paitaa (enemmänkin on tullut hankkiuduttua vanhasta kamasta eroon).

Joululahjaksi tuli hankittua neule.

Partasuti

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: ChuckBass - 23.12.14 - klo:20:26
Syksyn aikana ei tullut hankittua oikeastaan kuin pari pukua ja pari paitaa [...].

Jotenkin tämä kuulostaa ristiriitaiselta.

Vestido

*
Edistynyt
MadMen
Kirjattu
Feetletin tilaus saapui eilen. Lepolestit on nykyään Pedagin tuotantoa, ja näyttäisivät olevan viimeistelyltään aavistuksen parempia kuin edelliset (Prestige?). Nämä on mitoitettu yhdelle koolle kahden sijaan. Koko 43 on todennäköisesti lähinnä edellisten kokoa 43-44. 44 on selvästi tiukempi.

Jään myös kaipaamaan setripuista pientä kenkälusikkaa, joita olen varastoinut takkien povitaskuihin.

Laurentius

Legenda
Kirjattu
Kävin Exquisite Trimmingsin alesivulla ja posti tuonee viikon päästä yhden viininpunaisen ja yhden ruskean Shantung-solmion. Pitäisi olla hyvä diili £25 à-hinnalla (+ postit). Idea tuli naapurifoorumilta, ja tarvetta tuonkaltaisille on.

konda

Legenda
Kirjattu
Harkitsen tässä juuri vihreetä ja harmaata sekä pilkullista neuleskragaa, mutta taidan hillitä kun Sonos ostoksesta on periaatepäötös jo tehty.

Partasuti

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Vestido - 24.12.14 - klo:09:44

[...]

Jään myös kaipaamaan setripuista pientä kenkälusikkaa, joita olen varastoinut takkien povitaskuihin.

Minulla on muovinen pieni jostain kenkäliikkeestä saatuna. Sellainen on kevyempi kantaa mukana. Vaikka mahtuu povitaskuun, kuljetan sitä laukussa.

Laurentius

Legenda
Kirjattu
Lähdin kaupungille ostamaan uutta smokkipaitaa. Piipahdin ohimennen Bulevardin Xtra outletissa jossa olikin kaikki paidat 30�,�, mukaanlukien hyllyn ainoa smokkipaita. Se olikin sopivasti juuri minun kokoani.

Oscar Jakobsonilla erä solmioita -50%, siitä löytyi mieluinen ocbd/tweed -yhdistelmän kaveriksi.

_ a m _

Legenda
Kirjattu
Aika pätevät löydöt!

Laurentius

Legenda
Kirjattu
^ Kiitti. Olin hieman tohkeissani tuosta paitalöydöstä, nyt taisi osua hinta ja laatu kohdalleen.

konda

Legenda
Kirjattu

Playbar, sub, boost. Gigantista lähti tiukan vertailun ja tinkimisen jälkeen. Myös toimitusaika heti vs 3 vko. Ei ihme että kivijalat kusevat Suomessa.

Cdos

Auktoriteetti
turhin postaaja 2013
Sijainti: 172.0.0.1
Kirjattu
Strela COB42CYB

sit ku on eka julkaisu niin speedy pro
Lainaus käyttäjältä: jaro - 10.04.12 - klo:11:28
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Lainaus käyttäjältä: Maybachh - 08.08.12 - klo:20:23
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

Tommi

Legenda
Kirjattu
Eihän uuteen duuniin voi missä tahansa ninjatoogassa mennä, joten:

mittapuku tilaukseen

ja Alden-rahaston koroilla kumipohjaiset #8-loskantappajat.

Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
Uhhuh. Melkoista...

Onnittelut duunista, millaista?