Keikari > Vapaa sana
Mitä ostit tänään?
U-Haul:
Barbour-yhdistelmä alkutalven tarpeisiin. Merino-kashmir-kaulaliina, Firth-takki ja tummanruskeat käsineet.
Mukavana yllätyksenä tämä kauppa http://www.countryattire.com/ toimittaa ilmaiseksi myös Suomeen!
Gaffer:
^CountryAttire oli itselle entuudestaan tuttu ja hyväksi koettu, mutta kiitos, U-Haul, tuosta Firth-takkivinkistä! Se nimittäin lähti itsellä juuri tilaukseen! Olen jo joitakin viikkoja miettinyt minkä vihreän tikkitakin voisi ostaa, mutta tuo iski yksityiskohdillaan äkkiä muut laudalta. Erikoisuutena mm. toimivat hihanapit ja rintatasku, ja tailored fit -leikkaus näyttää hyvältä.
Tikkitakkia tosiaan pitää vielä helposti marras- ja joulukuussa aina niin kauan kun ilma pysyy plussan puolella.
U-Haul:
Aloin myös katselemaan tikkitakkeja sillä silmällä, kun olin nähnyt niitä tuolla ChuckBassin laittamissa silmanruokaa-kuvissa ja jotenkin juuri tuo Firth lopulta teki parhaan vaikutelman mukavine yksityiskohtineen. Toinen vaihtoehto oli Heritage Liddesdale, mutta vaikutti hieman pliisulta tuohon verrattuan. Itsellä rinnanymp. 41/51 ja otin itse kokoa M (38-40, todellinen rinnanymp. 120 cm) ettei olisi liian suuri. Saa nähdä sitten miten istuu. Kiva kuulla että firma on ollut hyväksi havaittu.
Jälkiviisas:
Country Attire on hyvä firma.
Muistetaan myös, että jos sivustoilta ei löydy jotain Barbouria tai muuta liikkeen edustamaa merkkiä niin tilaavat puuttuvan mallin ilman kustannuksia varsin sutjakkaasti.
U-Haul:
Fulham näyttää kyllä hyvältä myös ja himmeä pinta on tyylikäs. Malleja näyttää olevan nykyään niin monta, ettei valinta olekaan ihan yksinkertaista.
Noissa Barbourin mallistojen leikkauksissa on muuten kolmea linjaa: classic-mallisto (reilusti mitoitettu, mahtuu esim pikkutakin päälle), contemporary-mallisto (slimmimpi) sekä heritage-mallitso (slimmein). Chest tolerance -mitta kertoo kuinka paljon ylimääräistä tilaa jää ilmoitetun rinnanympäryskoon lisäksi.
Itse pohdiskelin noita kaulusmalleja, paitakaulus vaiko pystykaulus, mutta ajattelin että pystymalli lienee toimivampi viileällä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta