Keikari > Vapaa sana

Mitä ostit tänään?

(1/1773) > >>

Jami:
Monella foorumilla tälläinen aihe niin ajattelin aloittaa täälläkin sen, mutta pitäydytään nyt foorumin aiheessa eli pukeutumisessa.

Itse hain Stockmannin alesta tänään 5 paitaa (Eton, Stockmann 1862, Calvin Klein, Olymp, Andrew). Kokemusta ei aikaisemmin ole kuin Etonista johon olen tyytyväinen ja Stockmann 1862 paidoista joista osa ollut ok, osa ei. Paidat oli 40% alennuksessa. Lisäksi ostin lopulta ne mustat Swimms kalossit mitä pitänyt pitkään ostaa, en vaan ole raaskinut. -20% setelillä ne oli jo hieman siedettävämmän hintaiset. Koot laatikossa oli mielestäni oudot (Koko M, EUR 40-41, UK 8.8,5), no vaikka käytänkin 8 ja 8.5 kenkiä niin L oli se oikea koko.

Postista hain lisäksi Chrurchin ruskeat full broque kengät, ne oli kyllä ostettu jo aikaisemmin mutta pääsin noutaan ne nyt.

Hyvä päivä kaikenkaikkiaan vaikka rahaa hieman menikin.

-Jami-

Elenkhos:

--- Lainaus käyttäjältä: Jami - 05.01.10 - klo:20:38 ---Lisäksi ostin lopulta ne mustat Swimms kalossit mitä pitänyt pitkään ostaa, en vaan ole raaskinut.

--- Lainaus päättyy ---
Minäkin tein saman, mutta muutamaa päivää aikaisemmin. Pääseepähän noista Tingleysin kalosseista eroon.

chap:
Minä kävin eilen Stockmannin alessa, mutta eipä siellä ollut jäljellä oikein mitään mikä olisi minua kiinnostanut - saati sellaista mistä olisi ollut kokoja jäljellä.

Posti sensijaan toi tänään Herringiltä Cheaneyn Cairngorm II velttikengät, jotka tuntuvat erittäin oivallisilta ja istuivat jalkaani paremmin kuin mitkään kengät koskaan.

henkkaa:
Tänään kotiin tipahti kaksi paria Burlingtonin sukkia (toiset puuvillaa, toiset polyakryyli+polyamidia), tilasin ne ennen joulua socksfox.co.uksta. Pitänee selvitellä, kummat kestävät paremmin käytössä ja tuntuvat mukavammilta jaloissa.

Jami:

--- Lainaus käyttäjältä: henkkaa - 05.01.10 - klo:21:45 ---Tänään kotiin tipahti kaksi paria Burlingtonin sukkia (toiset puuvillaa, toiset polyakryyli+polyamidia), tilasin ne ennen joulua socksfox.co.uksta. Pitänee selvitellä, kummat kestävät paremmin käytössä ja tuntuvat mukavammilta jaloissa.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä on itseasiassa ihan mukava kuulla kun joskus on jotain raportoitavaa.

J-M: Tampereen Stockalla oli ainakin jotain tarjolla, vaikka en kyllä kävvellyt kuin ekan kerroksen läpi mistä paidat ja kalossit mukaan tarttui.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta