Kirjoittaja Aihe: Kenkien ja vyön yhteensovittamisesta  (Luettu 24390 kertaa)

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Kenkien ja vyön yhteensovittamisesta
« Vastaus #30 : 05.04.11 - klo:20:52 »
Minun silmääni sellaiset nykyajan hömpötykset kuin mihin tahansa housuihin kiinnitettävät metalli- tai muoviklipsilliset henkselit ovat aikamoinen turn-off. Lapsille ne toki ovat mitä käyttökelpoisimmat.
Joo ei tosiaan tuollaisia henkseleitä, mutta en usko että tällä foorumilla niiden käyttäjiä onkaan. Henkselit / olkaimet on on mielukkain tapa pitää housuja ylhäällä, ja moniin housuihin napit olkaimille ompelenkin. Farkut kuitenkin kaipaa taas vyön, pysyi ilman tai ei.

Oikeat olkaimet:
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Sir

  • Kisälli
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Kenkien ja vyön yhteensovittamisesta
« Vastaus #31 : 06.04.11 - klo:02:15 »
Minun silmääni sellaiset nykyajan hömpötykset kuin mihin tahansa housuihin kiinnitettävät metalli- tai muoviklipsilliset henkselit ovat aikamoinen turn-off.

Ihanko tosissasi puhut tällä foorumilla noista housunkannattimina?
Oikeat henkselit eli hosunkannattimethan kiinnitetään napeilla ja muunlaisia ei itseään (tai muita) arvostava herrasmies edes harkitse.


Olen kyllä aivan samaa mieltä, mutta kyllähän niitä klipsivirityksiä valitettavan moni maailmassa käyttää nimenomaan housujen kannatteluun riippumatta siitä, mikä kunkin tämän foorumin kirjoittajan mielipide niistä on. Luonnollisesti olen pahoillani jos koit itseäsi loukatun. Kuitenkin yhä mielestäni silloin laitetaan vyö kun on vyölenkit - tarvitsi tai ei. Kuten jo aiemminkin totesin - kyseessä on toki makuasia. Itselleni mukavuus ei ole se merkittävin tekijä, joskaan en tietenkään käyttäisi vyötä epämukavasti.

Lainaus
Mukavuuteen en ota sen enempää kantaa, muuten kuin toteamalla että mukavuuden nimissä kuljetaan pitkin kyliä ja kaupunkeja keskustaa myöten verytteluhousuissa, tuulipuvuissa ja lenkareissa. Ei siitä sen enempää ;-)

No jos on masokisti ja tykkää epämukavuudesta niin mikäs siinä.

Olen ymmärtänyt, että jos on masokisti ja tykkää epämukavuudesta, niin silloin löytyy sopivampiakin paikkoja niille harrastuksille - tietyn tyyppisten yritysten suljettujen ovien takana. Olen itse asiassa käsittänyt, että Englannissa - tuossa tyylikkäiden pukineiden ja sisäoppilaitosten luvatussa maassa - kyseinen menettely on melko suosittua.

Jälkiviisashan tarkoitti tässä asiayhteydessä henkseleillä nimenomaan housunkannattimia, josta ilmeisesti kuittailit jos tuolta hymiöiden seasta sain mitään selvää.

Jälleen pyydän anteeksi. En millään osannut arvata, että kahdella hymiöllä saa ihmisen hämmennyksiin.
Tuohonkin olisi voinut laittaa hymiön perään, mutta kohteliaisuussyistä ja yleisen selkeyden nimissä pidättäydyin kiusauksesta.
Eihän sitä tiedä minkälaiset ihmiset tämänkin viestin aikojen saatossa lukevat.

Sir

  • Kisälli
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Kenkien ja vyön yhteensovittamisesta
« Vastaus #32 : 06.04.11 - klo:02:19 »
Minun silmääni sellaiset nykyajan hömpötykset kuin mihin tahansa housuihin kiinnitettävät metalli- tai muoviklipsilliset henkselit ovat aikamoinen turn-off. Lapsille ne toki ovat mitä käyttökelpoisimmat.
Joo ei tosiaan tuollaisia henkseleitä, mutta en usko että tällä foorumilla niiden käyttäjiä onkaan. Henkselit / olkaimet on on mielukkain tapa pitää housuja ylhäällä, ja moniin housuihin napit olkaimille ompelenkin. Farkut kuitenkin kaipaa taas vyön, pysyi ilman tai ei.

Oikeat olkaimet:

Niin, ovathan kunnon olkaimet jo huomattavasti parempi ja tyylikäs ratkaisu, joskaan eivät ihan minun makuuni.
Taidan vaan olla niin sanotusti vyömiehiä.