Kirjoittaja Aihe: Puvun mitat Turussa  (Luettu 3533 kertaa)

manamo

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 64
    • Profiili
Puvun mitat Turussa
« : 07.07.15 - klo:00:25 »
Olisi tuossa lahjakortti TailorsMarkin pukuun joka umpeutuu näemmä keskiviikkona.
Missähän päin Turkua saisin otettua mitat itsestäni pukua varten tänään tiistaina tai huomenna keskiviikkona?

Kiitos vastauksista jo etukäteen, onneksi olen ajoissa liikkeellä :-p

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Puvun mitat Turussa
« Vastaus #1 : 07.07.15 - klo:09:36 »
Jos Vaatturi Eklundia ei haittaa toisille firmoille mittaaminen, hän ainakin osaisi hommat. Myös Herranpukimo voi auttaa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Puvun mitat Turussa
« Vastaus #2 : 07.07.15 - klo:17:40 »
Räätälini laskuttaa 60 euroa mitan otosta pukua varten. Kai aika moni tekee tuon rahaa vastaan. En sitten tiedä jääkö lahjakortista mitään jäljelle.

kisälli

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 152
    • Profiili
    • VaatturiEklund
Vs: Puvun mitat Turussa
« Vastaus #3 : 07.07.15 - klo:18:42 »
Juu mitat onnistuu ihan vartalon mitat tai vaikka sovituspuvusta otetut pukumitat. Mulla on koosta 44 kokoon 62 sovituskoot.
Mitanotosta veloitan 30e. Täällä Turussa on vähän edullisemmat hinnat kun siellä ruuhkasuomessa ;o)
P. 0400 846 747, huomenna paikalla klo 8-17 soita että en ole juuri asioilla. Tai jos tulet ennen kymmentä, ovi on lukossa aamulla.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Puvun mitat Turussa
« Vastaus #4 : 07.07.15 - klo:20:03 »
30 € on kyllä todella hyvä diili.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Puvun mitat Turussa
« Vastaus #5 : 09.07.15 - klo:17:38 »
Pistäpä palautetta miten meni, Kisälli voi saada muitakin asiakkaita, kun hinnoittelu on ns. aggressiivinen.
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Puvun mitat Turussa
« Vastaus #6 : 09.07.15 - klo:20:09 »
Kerro myös kokemuksia itse puvusta. Tää TailorsMark:han on se joka on Grouponissa myynyt noita mittapukukortteja alkaen 199e hintaan (?), pari kertaa olen katsonut mutta sivujen perusteella näyttää sen verran enemmän uhaksi taittavalta ettei ole ollut halua lähteä kokeilemaan.