Kirjoittaja Aihe: Myyntiketju (Trickers uk10, Margiela, bluebluejapan jne)  (Luettu 1054 kertaa)

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Tuttu meno, eli copypaste tyylein puolelta, poistin jo myydyt kamat listalta. Karsitaan vaatekaapista kamaa jota ei niin tule käytettyä. Koska alemyynnit, on hinnat pistetty valmiiksi aika alas. Kandee skippaa kuppaiset -25% alet ja poistaa laatukamaa oikeasti todella halvalla. Vaatteet sijaitsevat Helsingissä.

edit: pahoittelut paskoista kuvia neuleiden ja massimon chinojen suhteen. pyrin ottaa uudet kuvat asap, mut aika yllätyksetöntä peruskamaa istuvuuden puolesta toki, ei mitään erikoismiesten fittejä.

Trickersin Logger-buutsit, värinä Marron, koko uk10. Todella siistit, nahka huippulaatuista ja värisävy oikein kaunis. Ikääntynevät nätisti, ainakin käyttäjä Veijon loggerit ovat todella eeppiset. Itsellä nämä kuitenkin jääneet miltei kokonaan käyttämättä, koska lesti on mulle vähän hankala. Oon varmaan n.10-15 kertaa kokeillu ja käyttänyt paksujen sukkien tai pohjallisten kanssa, eli miltei uudenveroiset. Nyt kun tuli noi Vibergit hankittua niin aika pistää nää eteenpäin. hp 180€




Margielan v-aukkoinen neule, koko L, hyvinkin true to size. Nätti mut ei sovi omiin tyyleihin, liian skarppi. Miltei käyttämätön, 70€.


Massimo Duttin siniset chinot, koko 34 (mut jos on yhtään reisissä kokoa niin nää sopii paremmin 32-kokoiselle). Ostin itse hetken mielenjohteesta ku tarvitsin lomareissussa siistejä puuvillahousuja, mut ei sittemmin tullu juurikaan käytettyä. Hyväkuntoiset, hp 35€.


Bluebluejapanin sashiko vest, koko 4. Porter-poistojen sarja jatkuu. Ei fitin puolesta sovi ihan mulle, tarttis sellaiset 5-10 kg lisää pihviä ainakin. Koko jossain L:n ja XL:n välissä, mulle liian suuri. Kannattaa tsiigaa erityisesti toi kangas, ihan huikeaa. Tämä liivi tosiaan enemmän mahdollisuus kuin uhka, hp 90€. MYYTY




Mujin pitkähihainen breton-paita, koko L. Japsimitoitus, eli paremminkin vähän reilu M. Jännä, todella tiheä kangas ja Mujin tapaan kova hinta/laatu. Siisti, mut itselle liian pieni. Hp 25€ VARATTU.



Our Legacyn v-aukkoinen pellavasekoiteneule. Koko M, mut aika loose-fitti, sopii hyvin myös L-kokoisille. En ole paljoa käyttänyt. Hp 45€.


OL:n kreisi afrikkapaita. Unohtunut kaapin pohjille. Koko L, true to size, pellavasekoite. Ei sijaitse parhaillaan kotonani, mut kulkee posteineen hinnalla 35€.



Kauppoja voidaan tehdä kasvotusten Helsingissä, mutta vaatteet lähtevät ostajan kustannuksella postilla kyllä liikenteeseen.
« Viimeksi muokattu: 17.06.15 - klo:21:51 kirjoittanut bowtiepasta »
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!