Moikka,
Olen toteuttanut pitkäaikaisen haaveni ja perustanut Vaatturiliikkeen Turkuun. Vaatturi EklundToimii Turun Pukumyynnin kellarissa, jossa on työhuoneeni ja asiakkaita otan vastaan yläkerran myymälän tiloissa. Teen kaikki Pukumyynnin korjausompelut sekä muidenkin asiakkaiden töitä.
Minulla on Vaatturin ammattitutkintto ja olen siis suorittanut Kissällinkirjan. Vuosien mittapuku kokemus mailman huippumerkkien parissa kuten Brioni, Kiton, Isaia, Pal Zileri, Ermenegildo Zegna Armani ja Dormeuil ovat antaneet vahvan pohjan ja ymmäryksen laadukkaiden vaatteiden istuvuus nikseihin ja rakenteisiin. Itse olen Italialaisen istuvuuden ja kevyen rakenteen kannattaja, mutta klassinen Brittityylikin onnistuu ja oikeastaan kuuntelen asiakasta ja pyrin toimimaan sen mukaan.
Kevään aikana aloitan Mittatilausvaatteiden myynnin. Pukumerkiksi olen valinnut Italialaisen Scuderin puvun joka on hinta laatusuhteeltaan paras mitä olen löytänyt. Puku on full canvas puku ja siinä on monta kohtaa jotka ovat käsin tehty. Paitoja voi tilata Sveitisäisen Artigianon valmistamina. Näistä tiedotan lisää kun saan saovituspuvut ja paidat.
T.Sami