Kirjoittaja Aihe: Jouluale supersale final reductions! (M-L koot, hyvää kamaa)  (Luettu 2408 kertaa)

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Ei ehkä se paras aika myydä kamaa koska alet päällä, mutta pistetään hinnat se huomioiden alas. Kaappia pitää tyhjentää. Osa kamasta ollut aiemminkin myynnissä mutta kaikissa niissä on vedetty hintoja alas.

Iron Heart Triple Works Work Shirt (TWSH-02)
Todella nätti työpaita. L-koko, mutta pesussa kutistunut sen verran et rinnasta vähän kinnaa ja hihat turhan lyhyet. Sanoisin et nykyään aika true to size M. Todella nätti kangas.
MYYTY



APC denim shirt jacket
MYYTY



Our Legacy harvest jacket
M-koko, true to size, jäänyt mulle pieneksi. Ajalta jolloin OL oli viel aika heritagekamaa. Erittäin mukava ja nähnyt paljon käyttöäkin. Hyväkuntoinen kuitenkin, todella jees kevyeksi kesärotsiksi. Feilasin toisen kuvan kanssa, pistän sen myöh illalla ylös.
MYYTY



Our Legacy denim BD
L-koko, mut aika slimmi. Jossain M:n ja L:n välissä paremminkin. Hihat on kapeet varsinkin forkkujen kohdalta. #mustaswag tai #harmaaswag, nätti kuitenkin.
MYYTY



SNS Herning
L-koko, mut aika pitkä. Sopinee hyvin pitkälle ja laihahkolle. Itse oon 182 ja koska mulla on viel aika lyhyt selkä niin ei tätä ole tullut montaa kertaa käytettyä. Laadun puolesta taattua SNS:ää.
MYYTY



Berg & Berg merino/cashmere (90/10) shaalikaulus, HARMAA
L-koko, true to size ja mulle joko suunnasta vähän turhan reilu. Ei kaikkein slimmein fitti, mutta ei mikään löysäkään. Erittäin pehmeä ja muutenkin mukava. Otin kuvat tästä myös mut en saanut niitä viel ulos kamerasta, päivitän ne kunhan saan kameran akut ladattua.
MYYTY


Muji straight leg chinos, L (32)
Todella nätit chinot jotka istuu true to size ja muutenkin oivalliset. Luomupuuvillaa, erityismaininta nätistä kankaasta joka sopis paremmin joihinkin viis kertaa hintavampiin byysiin. Viimeisen laskun mukaan mulla on kuitenkin viis paria khakeja (+yhdet EG:n E-1:t tulossa) joten myydään nää eteenpäin kun on miltei iskemättömät viel. Ei oo edes worn twice, koska vasta kerran käytetyt. Fitti on straight leg ja vaikka #lahjepropaganda, niin eivät nämä kyllä mitkään valtavat ole. Aika trad/ivy-fitti, joten jos ei viitsi pistää paalua joihinkin reproihin niin tästä hyvät.
30€




McGregor Million Mile Scotset lyhythiha-BD
M-koko, vähän reilu mut itselle turhan pieni. Varaslähtö kesään, super authentic polycotton-kangas jne.
15€



Alain sweatshirt cardigan
L-koko, istuu true to size. Alain on aika hämärä merkki, jota myytiin yhden kauden ajan Trunkissa. Ei oo kauhean paljon muualla näkynyt.Itse poistin kokeeksi Yooxista. Ei ollut ihan oma juttu, mut kangas on ihan hyvää ja made in italy.
25€



C&J Lowndes 10.5UK
Crockett & Jonesin klassikkokenkä, nämä pitäisi myydä. Ei vaan tuu itse käytettyä, liian fiinit, liian sirot ja liian menswearit mulle. Istuu true to size. Jos on oikein levee jalka (kuten esim itsellä), niin sit sopii myös UK10:lle. Ovat käytetyt ja snadia kulumaa/käytön jälkiä, mut hyväkuntoiset.

MYYTY




« Viimeksi muokattu: 22.01.15 - klo:13:21 kirjoittanut bowtiepasta »
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

kana

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 74
    • Profiili
Triple works kiinnostaa!

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Hieno paita tuo Triple Works, tosiaan. Minkähän pituiset hihat siinä on?

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

pedrosa

  • Kisälli
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Laitoin yv!

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Olin mökillä pari päivää ja yv:itä tullut aika paljon, yritän päivän aikana vastailla ja päivitellä tilannetta!
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!