Kirjoittaja Aihe: Asthon & Allen  (Luettu 5832 kertaa)

C o r l e o n e

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 207
    • Profiili
Asthon & Allen
« : 01.01.15 - klo:13:13 »
Asthon & Allen,

Espanjalaisen valmistajan Goodyear kenkiä 99,90€. Lestitkin näyttää ihan hyvältä.

http://www.zapateriasestelles.es/catalogo_portada.aspx?ID=4271&IDCAT=5397&IDSUBCAT=11180

Löytyy tupla munkkia,oxfordia, tasselia ym.

-Onko joku tällä kuullut kyseisestä valmistajasta tai tutustunut tuotteisiin? Hinnan osalta houkuttelisi.

Ernst, Max Ernst

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 689
  • The Hat Makes the Man
    • Profiili
Vs: Asthon & Allen
« Vastaus #1 : 01.01.15 - klo:14:10 »
Olisipa vain paremmat kuvat. Nyt kaikki mallit näyttävät pullonokkadelfiiniltä. Johtumee kuitenkin todennäköisesti tässä yhteydessä liian laajakulmaisesta objektiivista, mutta todellista lestin mallia on varsin vaikea päätellä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Asthon & Allen
« Vastaus #2 : 01.01.15 - klo:15:22 »
Järkyttäviä lestejä. Nyt taas kannattaa kysyä itseltään että saako 100 €:lla oikeasti hyviä kenkiä.

C o r l e o n e

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 207
    • Profiili
Vs: Asthon & Allen
« Vastaus #3 : 01.01.15 - klo:16:04 »
Minulle tuli Meermit mieleen lesteistä,mutta joo hinta/laatusuhde epäilyttää.

ikeroll

  • Kisälli
  • Viestejä: 23
    • Profiili
Vs: Asthon & Allen
« Vastaus #4 : 05.01.15 - klo:18:21 »
Kusetuksen makua kun espanjalaisella firmalla noin peri-Brittiläinen nimi ja tuollaiset hinnat

6X5

  • Kisälli
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Vs: Asthon & Allen
« Vastaus #5 : 12.11.19 - klo:07:36 »
Huomenta!

Wanha ketju mutta jatkan tähän silti. Onko kellään tuoreempia tietoja tästä firmasta? Ruskeita tuplamunkkeja katselin ja löysin  tämän valmistajan. Minulla ei vielä solkikenkiä ole enkä tiedä miten sellaiset farkkujen kanssa sopivat joten kiinnostaisi halvemmalla parilla aloittaa.

Leba

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 219
    • Profiili
Vs: Asthon & Allen
« Vastaus #6 : 12.11.19 - klo:16:11 »
Huomenta!

Wanha ketju mutta jatkan tähän silti. Onko kellään tuoreempia tietoja tästä firmasta? Ruskeita tuplamunkkeja katselin ja löysin  tämän valmistajan. Minulla ei vielä solkikenkiä ole enkä tiedä miten sellaiset farkkujen kanssa sopivat joten kiinnostaisi halvemmalla parilla aloittaa.

Mikä koko sulla on? Mulla on tuolla laatutorin puolella Loaken mokkaiset tuplamunkit kaupan koossa 41. Menevät hyvin myös farkkujen kanssa.

6X5

  • Kisälli
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Vs: Asthon & Allen
« Vastaus #7 : 14.11.19 - klo:08:42 »
Moi,
Kiitos vinkistä! Valitettavasti numeroa pienet, mulla on mustat Loaken 1880:t ja ne on koossa UK8.