Kirjoittaja Aihe: Cheaney Arthur III Black Calf 6F - kerran käytetyt (siis oikeasti vain kerran)  (Luettu 1706 kertaa)

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Uutena ostamani ja kaappiin pölyyntymään jääneet laatukengät myynnissä.

Speksit löytyvät tästä:

http://www.cheaney.co.uk/classic/96/cheaney-arthur-iii-wingcap-brogue-in-black-calf

Koko on siis UK 6F ja lesti Cheaneyn 125.

Luulenpa ettei kuuluisa "twice worn" pidä paikkaansa, sillä olen pitänyt näitä vain kerran yhden päivän. Kuvat ovat vähän utuiset, ipadin kameralla tässä toimitaan. Hullunkurista tässä on se, että nämä itse asiassa sopivat minulle varsin hyvin ja pidän näistä. Mutta minulla on yksinkertaisesti niin paljon kenkiä että pieni harvennus olisi paikallaan. Ja uudet saa kaupaksi helpommin kuin käytettynä ostamani vintagekengät.

En myy pakon edessä, enkä siksi että vääränkokoiset itselleni. Siksipä en viitsi ihan ilmaiseksikaan antaa, vaan lähdetään siitä että puoleen hintaan: 200€.







« Viimeksi muokattu: 15.11.14 - klo:14:39 kirjoittanut Laurentius »

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Cheaney Arthur III Black Calf 6F - kerran käytetyt 190€
« Vastaus #1 : 18.11.14 - klo:23:22 »
Bumpataas vähän ylöspäin ja todetaan samalla että voivathan nämä 190€ hinnallakin mennä.

Pienijalkaiselle laatukengän ystävälle on nyt järkiliikkeen aika.

kana

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 74
    • Profiili
POISTETTU TURHA KOMMENTOINTI
« Viimeksi muokattu: 19.11.14 - klo:10:49 kirjoittanut Wolf »

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
^^ haha, Kanan tarjoushinta ehkä näytti ulospäin hämmentävän alakanttiselta, mutta kyseessä taisi olla meidän inside-joke :-)


« Viimeksi muokattu: 19.11.14 - klo:12:41 kirjoittanut Laurentius »

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vielä yksi bumppaus, hintaa pudotetaan kympillä: 180€. Tästä alemmaksi en taida pystyä enää taipumaan. Pienehköjalkaiselle laatua halvalla!