Kiitosta vaan kaikille! On tuolla ihan kiva pojan kanssa pitää juoksukilpailuja, ja hän saa ajella potkuautoillaan (vai mitä ne onkaan) ympäriinsä.
Neliöitä on vajaat 150, noissa ei näy kahta makkaria ja kylppäri/saunaa. Tjaa, multa on kadonnut määritelmä mikä on loft kun sitä tungetaan joka paikkaan, mutta tila on alunperin ollut leipomo -eli kutakuinkin varmaan on.
Meillä on ollut ajatuksena tehdä mahdollisimman simppeli tila, minne voi sitten suht surutta heittää lähes mitä vain -meillä on paljon erilaisia perintökalusteita, poistomyyntikamaa, jne. Minkään sortin sisutuslehtimeininkin ei juuri kiinnosta. Mulla on ehkä sama vaiva kuin miksi parturit ovat kaljuja, itsensä kanssa ei viitsi olla niin tietoisen tyylitietoinen (vaikka suoranaisesti sissari en itse olekaan).
Toi harmaa lattia on betonkia, ja trust me aika karussa kunnossa. Ja noi laatat on tilan alkuperäistä lattiaa. Asuntomme on maantasossa maanvaraisella lattialla, eli se on aika kylmä -siksi mattoja pitää olla aika paljon (ihan puhtaasti esteettisistä syistä niitä voisi kyllä pari ottaa pois). Sinänsä noista matoista olen eri mieltä kanssasi, räsymatot ovat ainoita hienoja mattoja. Ja toi lehmän talja on anoppini lapsuuden lemmikkilehmä.
Ja pientä perseennuolentaa loppuun: Tumppi$ -arvostan todella paljon sun tunteen paloa näissä, ja viski-, asioissa!