Keikari > Kaunis elämä
Sisustustyylit
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: JMK - 04.12.09 - klo:17:42 ---Tavoitteenani on hankkia pyörivä, korkeaselkänojainen tuoli. Olen jo harjoitellut melko uskottavaa ääntämystä, jotta voin kääntyä tuolissani kohti vieraita ja lausua: "Ach! Vi miit agen, missterr Bondt!"
Tuoli vain puuttuu.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on ratkaisu ongelmaasi: tässä ketjussa edellisessä viestissäni toisen linkin takaa löytyvä Fysio-tuoli. Siinä onnistuu erittäin sulavasti kuvailemasi toiminta, se on kokonsa puolesta uskottava ja mahdollisesti universumin ergonomisin ja mukavin työtuoli. Kannattaa valita nahkaverhoilu.
Jami:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 04.12.09 - klo:18:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JMK - 04.12.09 - klo:17:42 ---Tavoitteenani on hankkia pyörivä, korkeaselkänojainen tuoli. Olen jo harjoitellut melko uskottavaa ääntämystä, jotta voin kääntyä tuolissani kohti vieraita ja lausua: "Ach! Vi miit agen, missterr Bondt!"
Tuoli vain puuttuu.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on ratkaisu ongelmaasi: tässä ketjussa edellisessä viestissäni toisen linkin takaa löytyvä Fysio-tuoli. Siinä onnistuu erittäin sulavasti kuvailemasi toiminta, se on kokonsa puolesta uskottava ja mahdollisesti universumin ergonomisin ja mukavin työtuoli. Kannattaa valita nahkaverhoilu.
--- Lainaus päättyy ---
Mää nään taas tuon tapahtuvan jostakin tälläisestä:
Lancester:
Itse ihannoin erityisesti Englantilaista maaseututyyliä sekä Amerikan itä-rannikon tyyliä. Brittityyli on vähän hankala sovittaa kaupunkiasuntoon, joten se jääköön ihannoinnin tasolle. Sitten kun asunnossani on kirjastohuone, niin hankin chesterfieldin!
Sitä vastoin manhattan-meininkiä esimerkiksi Gantin, Ralph Laurenin ja myös Boknäsin tyyliin voisin hankkia enemmän nykyiseenkin asuntoon, joka tällä hetkellä on turhan skandinaavinen (parempi puolisko vaan ei niin syty tummista samettityynyistä ja kiiltävistä pöydistä). Tähän kun vielä saisin yhdistää itämaisen silkkimaton ja koirakin osaisi sitä kunnioittaa :) Kummasti sisustus on kuitenkin päivittynyt klassisemmaksi ja tummempien sävyjen suuntaan tätä foorumia lukiessani, jotenkin perinteiden kunnioittaminen on heijastunut siihenkin.
Vaaleasta long-island -tyylisestä sisustuksesta pidän myös, sitä onneksi voi viljellä mökillä.
R:
--- Lainaus käyttäjältä: Pkm - 03.12.09 - klo:21:01 ---Hyvä paikka ostaa persialaismattoja netistä on Carpetvista, josta löytyy hurjan paljon tietoa itämaisista matoista, loistavat kuvat matoista ja videoituja tietoiskuja eri alueiden matoista. Suosittelen tutustumaan sivuihin, jos aihe vähänkin kiinnostaa, ja sitten se vie mennessään...
http://www.carpetvista.fi
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos linkistä! Persialaisten ohella tuolta löytyi myös minun esteettiseen silmään sopivia tekeleitä.
Pkm:
Olemme ostaneet tuolta Carpetvistalta neljä villamattoa ja yhden silkkimaton. Toimitusaika taisi olla alle viikon (varasto sijaitsee Ruotsissa). Kuvat ovat puhuneet mattojen puolesta niin hyvin, että kertaakaan ei ole tarvinnut ostoksia katua. Lisäksi tuolla esitetyt solmutiheydet (jotka kuitenkin hyvin pitkälti määrittävät maton arvon) ovat pitäneet hyvin paikkaansa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta