Kirjoittaja Aihe: Miesten tuoksut  (Luettu 230377 kertaa)

swag

  • Kisälli
  • Viestejä: 43
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #150 : 26.10.12 - klo:20:12 »
tuli eilen tilattua syys- ja talvituoksuiksi dior homme intense, thierry mugler a*men, prada amber intense ja van cleef & arpelsin midnight in paris.

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #151 : 26.10.12 - klo:21:12 »
^Homme Intense on kyllä moderni klassikko! Tuota tuli hamstrattua vuosi sitten kun kävi ilmi, että tuoksun koostumusta oli muutettu (huonompaan) suuntaan.
Viime aikoina olen suunnannut kiinnostusta pienempiin valmistajiin joista L'Occitane ei ehkä ole pienimpiä, mutta Nizzasta bongasin Fragonardin, joka on peräisin legendaarisesta Grassesta.
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #152 : 27.10.12 - klo:12:15 »
Käytössä tällä hetkellä:

Acqua di Parma Arancia di Capri.
Armani Acqua di Gio.

kb

  • Kisälli
  • Viestejä: 39
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #153 : 02.11.12 - klo:09:56 »
Eniten tulee käytettyä näitä:

Issey Miyaken L'Eau D'Issey Pour Homme
Mont Blanc Individuel

Periaatteena minulla on se, että käytetään mieluummin liian vähän. Arkikäytössä suihkutan yleensä yhden painalluksen rinnalle ja molempiin polvitaipeisiin (jälkimmäinen osittain siksi, että olen pitkä). Eli vaatteiden alle. Vaimokkeella testattuna näin haju ei ainakaan ole hyökkäävä - ilmeisesti pikemminkin havaitsematon välillä kun pistokokeena asiasta olen kysynyt, mutta toisaalta paidan alta tuleva tuulahdus silloin tällöin kun sopivasti liikahtaa piristää omaa päivää.


vemuli

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 290
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #154 : 26.11.12 - klo:15:25 »
Arkeen Aqua DiGio tai Calvin Kleine One / Encounter. Juhlavampaan käyttöön, ehkä jo hieman enemmän rohkeutta vaativa, Floris 89. Ei ole vielä koskaan kävellyt vastaan.

Relaxed Bum

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #155 : 29.11.12 - klo:13:08 »
Itselläni on tällä hetkellä käytössä Tom Fordin Oud Wood, Tom Fordin Tom Ford, Carthusian Uno ja Victor & Rolf'n Antidote. Suosikkia on vaikea valita, kun kaikki miellyttävät todella paljon.

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #156 : 30.11.12 - klo:11:36 »
Oud Wood on kyllä fantastinen. Aina kun olen kahden vaiheilla niin tunnun päätyvän siihen.

Relaxed Bum

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #157 : 30.11.12 - klo:14:22 »
Oud Wood on kyllä fantastinen. Aina kun olen kahden vaiheilla niin tunnun päätyvän siihen.

Hyvä valinta :)

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #158 : 15.01.13 - klo:18:19 »


Myydyimmät tuoksut Kicks-myymälässä tällä hetkellä. Kertoo aika paljon asiakaskunnasta.

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #159 : 15.01.13 - klo:19:08 »
^Kamalaa.

Tulipa tyypattua ylenkatsomani Lagerfeld Classic. Hintaa 60ml edt:lle kertyi alle 20€ nettikaupassa ja olen nyt suihkutellut viikon. Ei paha laisinkaan, hyvin gourmand-tyylinen, makea tuoksu. Kesto on tosin surkeahko.
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

mikl0s

  • Kisälli
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #160 : 02.02.13 - klo:11:10 »
Kenelläkään tietoa, mistä kannattaisi tilata Dior Homme Intenseä? Nyt, kun on tuo tulliraja muuttunut vuodenvaihteessa, niin ei mielellään enää tilaisi vanhoista vakiopaikoista EU:n ulkopuolelta..
« Viimeksi muokattu: 02.02.13 - klo:11:14 kirjoittanut mikl0s »

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #161 : 02.02.13 - klo:18:10 »
^ Brittiläisestä Escentualista tilasin aikoinaan muutaman kerran muita tuoksuja. Toimituksen luotettavuus ainakin toimi, jos se on kriteerinä.

http://www.escentual.com/dior/diorhomme10/

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #162 : 02.02.13 - klo:20:47 »
^^Täältä olen tilaillut kaikenlaista (ei posteja yli 50 punnan lasteista) :

http://www.cheapsmells.com/search.php?q=dior+homme
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #163 : 02.02.13 - klo:21:12 »
Tällä hetkellä kaapista löytyy kaksi tuoksua: Guerlainin ruohontuoksuinen Vetiver sekä Acqua di Parman öljyisen sitruunainen EdT. Molempiin olen ollut hyvin tyytyväinen. Tuoksujen ongelma on tietysti hankala, sillä sama tuoksu saa täysin erilaisen lopputuloksen käyttäjän mukaan. Tämän vuoksi on vaikea julistaa jokin klassikoksi, jos ei seuraa tuoksujen maailmaa aktiivisesti.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #164 : 02.02.13 - klo:23:03 »
Tällä hetkellä kaapista löytyy kaksi tuoksua: Guerlainin ruohontuoksuinen Vetiver sekä Acqua di Parman öljyisen sitruunainen EdT. Molempiin olen ollut hyvin tyytyväinen. Tuoksujen ongelma on tietysti hankala, sillä sama tuoksu saa täysin erilaisen lopputuloksen käyttäjän mukaan. Tämän vuoksi on vaikea julistaa jokin klassikoksi, jos ei seuraa tuoksujen maailmaa aktiivisesti.

Itseltä löytyy myös tuo AdP colonia. Yksi suosikkituoksuistani, sopivalla tavalla neutraali ja "unisex". Sen lisäksi käytössä Issey Miyake L'Eau D'Issey ja joskus harvoin Hermes Eau D'Orange Verte.