Kirjoittaja Aihe: Miesten tuoksut  (Luettu 230772 kertaa)

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #255 : 20.10.14 - klo:21:35 »
Aventusta hehkutetaan tajuttomasti, mutta itse en kyllä ihastunut. Pidän enemmän yhtä ylihehkutetusta GIT:istä kun Creedistä puhutaan. CDG:ltä tota 2 Mania ennen Kyoto, Wonderwood, Vettiveru ;)

Ei hullumpi lista kyllä, ihan hyvä yleiskatsaus.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #256 : 22.10.14 - klo:21:21 »
Stockmannilla näin yhden hyvin pukeutuneen keski-ikäisen miehen tulevan jonkin testerin luokse, suihkuttavan sitä ylleen ja lähtevän. Ilmeisesti jotkut todella tekevät näin. Voi olla että testausmielessä oli, mutta kieltämättä siitä jää toisenlainen kuva.

vemuli

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 290
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #257 : 22.10.14 - klo:21:44 »
Stockmannilla näin yhden hyvin pukeutuneen keski-ikäisen miehen tulevan jonkin testerin luokse, suihkuttavan sitä ylleen ja lähtevän. Ilmeisesti jotkut todella tekevät näin. Voi olla että testausmielessä oli, mutta kieltämättä siitä jää toisenlainen kuva.

Kyllä minä tunnustan tekeväni juuri noin. Jos on uusi tuoksu hakusessa, niin paras tapa on mielestäni suihkauttaa tuoksua ylleen ja jatkaa arkiaskareiden tekemistä normaalisti. päivän päättyessä sitä on jo paljon viisaampi mm. tuoksun keston ja muuntumisen suhteen. Yleensä minulla on "sovitusvaihtoehtoja" vain 2-3, joten ei tuollaista ole kuitenkaan tarvetta päivittäin tehdä.

Koutsi

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 144
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #258 : 22.10.14 - klo:21:54 »
^ itse teen myös näin ja samoista syistä.
Farmer John: Voiko nää vajakit lopettaa nurkkiin paskomisen vaikka nyt heti?

mikmu

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 383
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #259 : 22.10.14 - klo:22:42 »
Sama.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #260 : 20.01.15 - klo:21:46 »


Olen pari kertaa kokeillut Acqua di Parman näytettä Essenza-tuoksusta. Ensimmäisellä kerralla meni ihan hyvin, mutta nyt toisella haju toi mieleen pesuaineen. Aina välillä päivän mittaan tuli mietittyä kuka täällä pyykk... ai niin se tuoksu. En taida hankkia täysikokoista.

vemuli

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 290
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #261 : 30.03.15 - klo:13:28 »
Matka Provenceen tiedossa. Onko mitään vinkkejä alueen mahdollisesta tarjonnasta tuoksujen saralla? Eli, jotain muuta kuin tavaratalojen bulkkitavaraa.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #262 : 30.03.15 - klo:14:03 »
Löysin verkon ihmemaasta erikoisen vinkin: kuulemma jos iholle levittää ensin vähän vaseliinia ja puristaa EdT-suihkun siihen, tuoksu kestää voimakkaana aamusta yöhön asti. Onko kukaan tätä kokeillut toimivaksi? Voisi auttaa elvyttämään kaikkia heikkoja hajuja, jotka haihtuvat turhan nopeasti.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Bulldog

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Miesten tuoksut
« Vastaus #263 : 01.04.15 - klo:21:26 »
^
En ole kokeillut, mutta saman vinkin olen myös lukenut. Voisin kuvitella toimivan
George "Bulldog" Grainisland III

paddington

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 777
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #264 : 01.04.15 - klo:23:48 »


+



= ?

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #265 : 04.04.15 - klo:00:14 »
^ = Profit

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #266 : 08.06.15 - klo:11:38 »
Kysymys foorumin tuoksuaddikteille: mitkä valmistajat kehittävät ja valmistavat itse myymänsä miesten tuoksut? Lisäksi: mitkä valmistajat käyttävät mahdollisimman paljon ei-synteettisiä tuoksuaineita?

Tällä hetkellä luen erinomaista "luksus"bisneskirjaa Deluxe: How Luxury Lost Its Luster, jossa mainitaan tällaisiksi valmistajiksi ainoastaan Chanel ja Hermès. Täytyyhän niitä nyt muitakin olla.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

paddington

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 777
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #267 : 07.12.15 - klo:21:51 »
Ostin sokkona Grey Flannelin, kun halvalla sain. Hyi mikä lattianpesuaineen pistävyys. Miten tällainen voi olla lengendaarinen tuoksu? Vähiten huonoimmillaan tämä on kun jäljelle jää halvan saippuan haju.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #268 : 08.01.16 - klo:20:06 »
http://www.spezieriepalazzovecchio.it/

Jännä putiikki. Mitä tuumaatte? Artesaanituoksuja vai turistirysä? IMHO mieluummin maksan artesaanille kuin tuotemerkille.
« Viimeksi muokattu: 09.01.16 - klo:11:58 kirjoittanut salaryman »
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #269 : 29.01.16 - klo:17:46 »
Nonniin, Firenzen parfymeria tuli testattua, jätin viikko sitten tilauksen sisään Spezie De Medici eau de parfumesta. Tänään oli paketti kotona.

Jostain iski talven mittaan hinku hankkia jokin mausteinen tuoksu ja fragrantican kautta huomio kiinnittyi tähän teokseen. Ensivaikutelma on varsin positiivinen.

Tuoksu on voimakas mutta ei mitenkään agressiivisesti päällekäyvällä tavalla, vaikutelma on jotenkin lempeän pyöreä ja makea. Mikään kukkaistuoksu tämä ei ole vaan kyllä tässä nousee päälimmäisenä pintaan inkivääri, vanilja ja kaneli jossa on mukana ripaus sitrusta. Ei mikään hirveän maskuliininen tuoksu mutta ei kyllä millään tavalla naisellinenkaan. Pikkuisen ehkä olisin kaivannut tähän terävyyttä, seetripuun aromi tähän lisättynä voisi olla just kohdallaan.

Profumi di Firenzen valikoima ja hinnoittelu ovat mielenkiintoiset, voisi olla jännä käydä paikan päällä etsimässä myyjän kanssa täsmälleen oman maun mukaista tuoksua, tämä on ehkä 85% sinne päin. Mutta tämä on vasta ensivaikutelma. Mausteista olin hakemassa ja mausteista sain eli sitä tuli mitä tilasin.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis