Miesten tuoksut

Aloittaja Steffansson, 21.11.09 - klo:21:11

« edellinen - seuraava »

Laurentius

Legenda
Kirjattu
^ole hyvä, ja hyvä että näytteistä oli iloa. Olen samaa mieltä että persoonallinen mutta ei erilaisuudella liikaa ratsastava tuoksu. Itselleni tulee mieleen päivitetty ja modernisoitu versio Globesta (olikos se Rochasin?) 90-luvulta tai Nino Cerruttin alkuperäisestä (ei siitä vihreäpulloisesta 1881) tuoksusta, joka oli ehkä kuitenkin hieman liian imelä and very 80's.

UrbanGentleman

Vieras
Kirjattu
Sanokaa mitä sanotte, mutta minulla on James Bondin 007 eau de toilette ja vieläpä tuo limited edition kultapakkaus. Stockmannilta ostin vuodenvaihteessa. Hyvänhajuinen kyllä on.

Muitakin tuoksuja toki löytyy.

MrMan

Auktoriteetti
Kirjattu
...

Ari

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: UrbanGentleman - 18.05.13 - klo:15:05
Sanokaa mitä sanotte, mutta minulla on James Bondin 007 eau de toilette ja vieläpä tuo limited edition kultapakkaus.

Mitä eroa tässä on "tavalliseen" versioon?

Nää "Limited Editionit" tuoksuissa taitaa olla aika samanlaisia kuin mitkä tahansa muut isoille markkinoille tarkoitetut Limited Editionit (elokuvat, pelit, musiikkilevyt, jne).

salaryman

Legenda
Kirjattu
^^ Joo, pidä kiinni tosta.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

UrbanGentleman

Vieras
Kirjattu
Arisalmi:
Pullo saman kokoinen, mutta itse tavaraa on enemmän.
Lisäksi tuo "kultapakkaus" painetulla Bond 50 years -logolla ja pullokin on on "kultainen" ja mun silmään tyylikkäämmän näköinen. Siinä tietääkseni eroavaisuudet.

jk

**
Flanööri
Kirjattu
Tuo on niin geneerinen että siitä on vaikeaa olla edes mitään mieltä.

Ari

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: jk - 19.05.13 - klo:17:53
Tuo on niin geneerinen että siitä on vaikeaa olla edes mitään mieltä.

JB007? Samaa olen kuullut.

UG: Joop, ajattelinkin että se on jotain "pikkukivalisää" vain.

Henkilökohtaisesti en siis oikein pidä noista Limited Editioneista jos niissä ei ole mitään oikeata lisäarvoa lopulta - kuulostaa lähinnä rahastamiselta. Hyvissä tuotteissa perusversio on hyvä ja LE/CE/SE on sitten oikeasti jotenkin erilainen / parempi.

Farmer John

Legenda
Kirjattu
En ole ikinä hirveästi näihin perehtynyt, mutta yleensä "kevyemmät" tuoksut ovat olleet itselle mielekkäämpiä. Käytin pitkään Paco Rabannen Black XS:ää ja nyt on vaimolta lahjaksi saatuna käytetty pari pulloa CK Free:tä.

UrbanGentleman

Vieras
Kirjattu
Harkinnassa ja hankinnassa ollut jo jonkin aikaa Calvin Kleinin tuoksuja. Täytyy mennä joskus vaikka Stockmannille nuuhkimaan.

Yleensä on kuitenkin tavaksi muodostunut laittaa sitä dödöä vähän enemmän kuin laittaa sitten erillistä hajuvettä sekaan. En halua kuitenkaan haista kuin rankkitynnyri, joten kohtuus kaikessa.

Erik

Auktoriteetti
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Tällä mennään.

Tytöt tykkää.

Lainaus käyttäjältä: Bulldog - 21.09.13 - klo:18:53
Väittävät, että miesten bitch-maisen käytöksen, takakireyden, nipotuksen ja itkupotkuraivareiden takaa löytyy usein alhaiset testotasot.

jk

**
Flanööri
Kirjattu
Tuo on puolestaan oivallinen. Vähän samaa "koulukuntaa" kuin se 007, mutta on uskallettu ottaa vähän riskiä ja myös onnistuttu siinä :)

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Viime jouluna lahjaksi saadut viimeisimmät lisäykset:

Franck Gaultier

Legenda
Kirjattu

spit shine

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Franck Gaultier - 20.05.13 - klo:14:45
Tämä on kova.

Jep, käytössä itsellänikin. Myski tosin jakaa mielipiteitä vähän samaan tyyliin kuin vanilja, mutta kaikkiahan ei voi koskaan miellyttää...
Kenkä voodoon SM-finalisti vuodelta 1997