Keikari > Yhteiskunta

Miksi Suomessa pukeudutaan huonosti?

<< < (76/255) > >>

Gaffer:
Eipä noin surkeaa nahkaa voi muuten käsitellä kuin hajottamalla. Kuvassa tosin ei paljon kulutusta näy, joten ko. parin kohdalla ei joku aasialainen ole jaksanut pistää parastaan.

Pchan:

--- Lainaus käyttäjältä: Jussi - 24.04.11 - klo:23:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pchan - 24.04.11 - klo:21:37 ---Hetkinen? Noiden kenkien normaalihinta stockalla on 69€? Jotenkin nyt epäilen, että tuo pohjan ommel on vain koriste.

--- Lainaus päättyy ---

Ei välttämättä, blake on edullinen rakenne (ja ei reunosrakenne).
--- Lainaus päättyy ---

Innokkaiden kannattanee silti tarkistaa asia kurkkaamalla kengän sisään. Jos sisäpohjan kärjessä näkyy ompeleet, niin luultavasti kyse on ihan oikeista ompeleista. Itse en edelleenkään usko blakella kyettävän niin halpaan, että niitä tuohon hintaan stockalla myytäisiin.

Blake + kumipohja on muuten vähän tyhmä yhdistelmä. Blake sopii parhaiten nättien kelien kenkään siroutensa takia ja sen vuoksi, että ompeleet johtavat helposti kosteutta pohjan läpi.

Jussi:

--- Lainaus käyttäjältä: Pchan - 25.04.11 - klo:13:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jussi - 24.04.11 - klo:23:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pchan - 24.04.11 - klo:21:37 ---Hetkinen? Noiden kenkien normaalihinta stockalla on 69€? Jotenkin nyt epäilen, että tuo pohjan ommel on vain koriste.

--- Lainaus päättyy ---

Ei välttämättä, blake on edullinen rakenne (ja ei reunosrakenne).
--- Lainaus päättyy ---

Innokkaiden kannattanee silti tarkistaa asia kurkkaamalla kengän sisään. Jos sisäpohjan kärjessä näkyy ompeleet, niin luultavasti kyse on ihan oikeista ompeleista. Itse en edelleenkään usko blakella kyettävän niin halpaan, että niitä tuohon hintaan stockalla myytäisiin.
--- Lainaus päättyy ---

Olen nähnyt blakea alle 30 euron halpahallikengissä (ihan sisältä tarkastettuna), se ei todellakaan ole kovin kallis rakenne.

Osin samaa mieltä re: blake + kumipohja, joskin esim. crepeen yhdistettynä voi tulos olla nättikin.

Nti Tursti:
Tällä viikolla on tullut kahdesti vastaan mielenkiintoinen yksityiskohta akkain lehdissä. Cosmopolitanissa oli herroille puettu solmukkeet (joskin harmittavasti maininnalla "kuvausrekvisiitta") ja Kotivinkissä oli poimittu mm. Swims- kalossit tyrkylle ja melko vekkuli Philosophy Blues Original Andre'- bleiseri. Itse ainakin aion jättää ko. lehdet "sopivista kohdista" auki, Hotelli Helpotuksen puolelle, josko vinkit menisivät perille ;)

premier:
Turha vinkkailla, ei miehet tajua minkään tason vihjailua, ei edes epäsuoria ehdotuksia. Tehokkain tapa saada mies tekemään jotain on joko pyytää sitä suoraan tai vihjata, että asian suorittaminen saattaa johtaa petipuuhiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta