Keikari > Yhteiskunta
Miksi Suomessa pukeudutaan huonosti?
Alex Entwistle:
--- Lainaus ---Yläaste (ja omalla osallani lukioaikakin) olivat vielä sitä aikaa, kun ajatukset olivat jossain ihan muussa, kuin pukeutumisessa... no sen huomaa kyllä vanhoista kuvista :D Kaikki kunnia nuorison hyvälle pukeutumiselle, mutta tärkeämpänä pitäisin kuitenkin hyvien käytöstapojen omaksumista. Nuorena saa ja pitääkin kokeilla typeriä tyylejä, jos siltä tuntuu.
--- Lainaus päättyy ---
Käytöstapojen - hyvien sellaisten - omaksuminen kyllä asettuisi pukeutumistakin tärkeämmäksi. Ja pojilla herrasmies-asenne ei luulisi olevan pahitteeksi? Itse olen ainakin saanut vastakkaiselta sukupuolelta kehuja gentlemanniudestani ja muitten poikien reaktioita lähinnä rakastan. =D
--- Lainaus ---^^Totta tuo, yläasteella oli minunkin yllä farkut, Superstarit ja college. Herätys tapahtui vasta lukion loppupuolella kun käsiin osui "Täydellinen herrasmies". Murrosiässä on vain ongelmia.
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen yläasteen aikana käynyt läpi vähän kaikenlaisia tyylejä aina linjalta lenkkarit, kollarit ja huppari nykyiseen ikäisekseni omasta mielestä hyvinkin tyylikkääseen pukeutumiseen. Samalla linjalla on kulkenut käyttäytymiseni.. niinkö sitä vaan ihminen aikuistuu? Toisaalta tämä kehitys on tuonut omat ongelmansa, kuten sen että saako kristitty tuntea paremmuutta toisiin ihmisiin (toiset ihmiset = muut ikäiseni) nähden. Tuo paremmuuden tunne, kun on vähän hankala kätkeä, koska se tarjoaa roimaa nostetta murkkuikäisen itsetunnolle, mutta tämä ei kuulukkaan tälle foorumille.
i v y m a n:
--- Lainaus käyttäjältä: jaro - 07.02.11 - klo:16:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: TheodoreMaul - 07.02.11 - klo:14:10 ---Kävin kattomassa wikipediasta ja katoin vielä youtubestakin mistä on kyse.
--- Lainaus päättyy ---
"Roskalavalta pelastetut kajarit" on eräänlainen takavuosien hifipalstoilla elänyt käsite, kun on väitelty ns. "aidon musiikin kuuntelun ja nauttimisen" sekä siihen liittyvien teknisten laitteiden suhteesta. Fela Kuti taitaa edelleen olla yksi Hifimaailman ja sen edeltäjän Hifi-lehden toimittajien testilevy.
--- Lainaus päättyy ---
Onpa outoa.. Felan levyt kun ovat varsin usein aika suttuisesti äänitettyjä. Vaikea uskoa Hifi-lehden testilevyiksi. En tosin ole koskaan Hifiä lukenut.
Myönnän toki syyllisyyteni useihin Jaron viestissään esiin nostamiin kysymyksiin. Enkä häpeä yhtään.
i v y m a n:
--- Lainaus käyttäjältä: turisti84 - 07.02.11 - klo:21:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: A. Enqvist - 07.02.11 - klo:21:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Dale Cooper - 07.02.11 - klo:20:56 ---^ no hei, sehän on kuitenkin yläaste. Mitä nyt voi odottaa.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi yläastelaiselta ei voisi odottaa hyvää pukeutumista? Hyvän maun puutteesta vai sen kehittymättömyydestä?
--- Lainaus päättyy ---
Yläaste (ja omalla osallani lukioaikakin) olivat vielä sitä aikaa, kun ajatukset olivat jossain ihan muussa, kuin pukeutumisessa... no sen huomaa kyllä vanhoista kuvista :D Kaikki kunnia nuorison hyvälle pukeutumiselle, mutta tärkeämpänä pitäisin kuitenkin hyvien käytöstapojen omaksumista. Nuorena saa ja pitääkin kokeilla typeriä tyylejä, jos siltä tuntuu.
--- Lainaus päättyy ---
Nuorena pitää myös tehdä typeryyksiä ja käyttäytyä 'huonosti', sitä kai kutsutaan kasvamiseksi. Itse harrastan näitä asioita vielä ikämiehenäkin!
Alex Entwistle:
--- Lainaus ---Nuorena pitää myös tehdä typeryyksiä ja käyttäytyä 'huonosti', sitä kai kutsutaan kasvamiseksi. Itse harrastan näitä asioita vielä ikämiehenäkin!
--- Lainaus päättyy ---
Itse harrastin tyhmyyksien tekemistä 14-vuotiaana ja häpeän nyt monia tekemiäni asioita.. kasvamista kai tämäkin.
i v y m a n:
Olen käänteisesti 14-vuotias eli 41 v. eikä tyhmyydet ole loppuneet vieläkään!
Kirjoittelen mm. jollekin ihme foorumille, jotain järkevämpääkin voisi vissiin tehdä.
(wink)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta