Osta pois: J. Crew, John Smedley

Aloittaja mairaksinen, 14.04.14 - klo:12:46

« edellinen - seuraava »

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Garderoobin rakentaminen edistyy hitaasti ja varmasti. Siispä on taas aika poistaa turhaksi käyneitä kamoja. Jos ostaa kerralla enemmän, katson mieluusti könttähinnan. Rahat menevät lyhentymättömänä uusiin rättiostoksiin.

>> Tulossa myyntiin: John Smedleyn M-koon musta o-aukkoinen villaneule. <<

John Smedleyn musta o-aukkoinen villaneule, koko M

Musta neule ei ole mun juttu ja pistän myyntiin yhden kerran päälläni olleen John Smedleyn o-aukkoisen villaneulepuseron. Pusero on joustava, eikä ole seitinohutta, mutta ei mitään raskastakaan. Kokomerkintä lapussa on M (102 cm). Kokonsa puolesta menee ehkä sellaiselle max. 175-180 cm janarille, koska malli ei ole järin pitkä. Puserossa on raglan-hihat (tms), jos sillä on merkitystä.

Neule on tuuletettu ja ollut sen jälkeen ainakin vuoden hyllyssä viikattuna.

Kuvat:
[spoiler]

[/spoiler]

Hintapyyntö: 30 �,�

J. Crew'n vintage-malliston naisten pyjama koossa M

Ostin vaimolle lahjaksi J.Crew'n vintage-malliston vaaleansinisen yöpuvun koossa M ja liian isoksi se osoittautui. Vaimo avasi paketin ja totesi saman tien, että on liian iso. Sitä ei ole siis käytetty. Yöpuku sopii parhaiten n. 40-koon naiselle. Katellaan tarvittaessa mittoja, sillä J.Crew'n mittataulukko oli tulkinnanvarainen. Kyseessä on tämä tuote vaaleansinisenä: http://www.jcrew.com/womens_category/sleepwear/sleepsets/PRDOVR~31314/31314.jsp

Hintapyyntö: 55 50 �,�

Petrifunin (Aki Choklat -mallistoa) ohut musta v-aukkoinen merinoneule koossa S

Musta neule ei ole mun juttu ja varalla on Smedleyn neule, jos mieli muuttuu. Kyseessä on Petrifunin (haters gonna hate) Aki Choklat -malliston musta v-aukkoinen ohut merinovillainen neule. Olen sovittanut sitä kerran päälle ja sen jälkeen on unohtunut hyllyyn. On siis käyttämätön. Kokomerkintä on S.

Kuvat:
[spoiler]

[/spoiler]

Hintapyyntö: 35 30 25 �,�

xekpo

Kisälli
Kirjattu
h

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Hickey Freemanin puku myyty.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Loaken louferit myyty. Tarkistelin myös hintoja ja myyntiin on tulossa tummanruskeat/burgundyt Florsun louferit koossa US 9, jotka sopivat hyvin koon 42 jalkaan.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Lisätty myyntiin Burberryn täyspuuvillainen ja about vintage-ikäinen rainmac. Laitoin myyntiin preferenssien muuttumisten takia, mutta en polkumyy tuota. Odotan vaikka keski-iän ylittymistä, sillä toi rotsi pitää arvonsa.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
�,,itienpäivä lähestyy, tämän johdosta J.Crew'n käyttämätön naisten pyjama tämän viiikon vain 50 �,�.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu

mairaksinen

Vieras
Kirjattu

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Droppia. Ostakaa toi rainmac ainakin pois, mulla on kaksi enkä tartte tätä enää.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu

mairaksinen

Vieras
Kirjattu

mairaksinen

Vieras
Kirjattu

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Kaappiin on tulossa pari uutta pukua, joten pakko on karsia. Caruson puku tänään 120 euroa.