Kirjoittaja Aihe: Bookster elossa?  (Luettu 5864 kertaa)

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Bookster elossa?
« : 16.11.09 - klo:17:18 »
Onko kukaan tilaillut/ollut yhteydessä Booksteriin viime aikoina? Puku on tilauksessa, ja olen kysynyt statusta, mutta vastausta ei ole tullut viikkoon....
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: Bookster elossa?
« Vastaus #1 : 17.11.09 - klo:18:17 »
Ei vastausta eBayn puoleltakaan. Jos mitään ei kuulu pian, otan yhteyttä Luottokuntaan.
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Vs: Bookster elossa?
« Vastaus #2 : 17.11.09 - klo:18:42 »
Bookster on aktiivinen AskAndyssa, kysy sieltä tietääkö kukaan, jos vaikka mies olisi lomalla tms.

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: Bookster elossa?
« Vastaus #3 : 17.11.09 - klo:22:44 »
Nyt tuli vastaus. Eivät osanneet selittää hiljaisuuttaan, mutta kovasti pyytelivät anteeksi...
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

DandyAndy

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 845
    • Profiili
Vs: Bookster elossa?
« Vastaus #4 : 18.11.09 - klo:18:01 »
Minulla on hieman ristiriitainen kuva Booksterin asiakaspalvelusta. Olen heiltä yhden takin tilannut ja Bookster jostain syystä lähetti takkini väärälle asiakkaalle. Muutaman mutkan jälkeen sain takkini. Annoin asiasta palautetta ja he pitivät asian esiin tuomista jotenkin erityisen törkeänä.
Me, the 13th Duke of Wybourne? Here? In a student-nurses hall of residence? At three o'clock in the morning? With my reputation? Has no-one thought of the consequences? Oh well.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Bookster elossa?
« Vastaus #5 : 18.11.09 - klo:21:40 »
Minulla on hieman ristiriitainen kuva Booksterin asiakaspalvelusta. Olen heiltä yhden takin tilannut ja Bookster jostain syystä lähetti takkini väärälle asiakkaalle. Muutaman mutkan jälkeen sain takkini. Annoin asiasta palautetta ja he pitivät asian esiin tuomista jotenkin erityisen törkeänä.

Hyvä asenne.
Suositellaan täysraittiutta.

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: Bookster elossa?
« Vastaus #6 : 18.11.09 - klo:22:48 »
Argh, pelkään, että heput ottivat yhteyttä vasta mainittuani taikasanat "credit card provider", sekä kirjoitettuani AskAndyn palstalle...no kaipa se puku sieltä putkahtaa.
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."