Kirjoittaja Aihe: Manikyyri  (Luettu 4748 kertaa)

erno

  • Vieras
Manikyyri
« : 25.02.12 - klo:10:30 »
Olen kärsinyt koko elämäni kuivuvista kynsinauhoista ja kovettuneesta ihosta kynsien ympärillä. Kuivuneet kysnisnauhat repeilevät ja saattavat olla todella epäesteettiset ja jopa vastenmieliset. Tilanne on todella paha, ja luulenkin, että kyseessä on jokin synnynäinen sairaus. Mikään rasvaus tai hoitoaine ei tilannetta nimittäin ole parantanut. Valittavasti lääketieteen edustajat eivat tunnu olevan kovinkaan kiinnostuneita tästä ilmeisesti lääketieteen kannalta varsin marginaalisesta ongelmasta. Olen käynyt ihoklinikallakin apua etsimässä, mutta sieltäkään ei sitä löytynyt.

Haluaisin kokeille vielä viimeisenä keinona, voisiko ehkä manikyristi keinoillaan saada sormenpääni edes tilapäisesti heraasmiesmäisen näköisiksi. Onkohan kukaan foorumilainen käynyt manikyyrissä ja jos niin missä? Mihinkään nykuisen trendin mukaiseen "kynsibaariin" en oikein kehtaisi mennä. Mieluiten kävisin jossain mahdollisimman hienotunteisessa paikassa, jossa ei tarvitsisi olla julkisesti pällisteltävänä ainoana miehena kymmenien naisten joukossa. Sisäänkäyntikin voisi olla naamiioitu :-)

Socrates

  • Vieras
Vs: Manikyyri
« Vastaus #1 : 25.02.12 - klo:11:12 »
Mieluiten kävisin jossain mahdollisimman hienotunteisessa paikassa, jossa ei tarvitsisi olla julkisesti pällisteltävänä ainoana miehena kymmenien naisten joukossa. Sisäänkäyntikin voisi olla naamiioitu :-)

Sun täytyy päästä kotihoitoon jonkun kauneuden ammattilaisen luokse.

barcelona

  • Vieras
Vs: Manikyyri
« Vastaus #2 : 25.02.12 - klo:12:15 »
Muista käyttää aina hanskoja kun lähdet ulos. Pienikin kylmettyminen on pahaksi. Eli saat sääliviä katseita ja ilkikurista naureskelua Igent piireissä kun käytät hanskoja kädessä etkä rintataskussa, mutta se hinta on vain maksettava :)

Cdos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
  • turhin postaaja 2013
    • Profiili
Vs: Manikyyri
« Vastaus #3 : 25.02.12 - klo:12:34 »
+ hanskat kädessä ei jätä vahingossa sormenjälkiään
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Manikyyri
« Vastaus #4 : 25.02.12 - klo:12:44 »
Oletko kokeillut Bepanthen-voidetta?
Suositellaan täysraittiutta.

erno

  • Vieras
Vs: Manikyyri
« Vastaus #5 : 25.02.12 - klo:13:16 »
En ole enää nuori poika. Kun sanoin "mikään rasvaus tai hoitoaine ei tilannetta nimittäin ole parantanut", niin se tarkoittaa lähes kaikkia avoimilla markkinoilla olevia ja tiskin alta saatavia voiteita, rasvoja, geelejä, lääkkevoiteita, emusioita, autorasvoja, pontikkaa, piimää, öliiviöljyjä, kissanrasvaa, valasöljyä, antibiootteja, bakterisidejä, hoitosaippuoita, lentokonerasvaa, antiloopin anaalieritettä, jne. Hanskoja olen pitänyt ulkona, sisällä ja nukkuessa, e.m. mömmöillä ja ilman. Mikään ei vaikuta pätkän vertaa.

Joten nyt pitäisi kokeilla manikyyriä, ennen kuin poistatan koko sormenpäät kirurgisesti.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Manikyyri
« Vastaus #6 : 25.02.12 - klo:13:34 »
Mutta oletko kokeillut nimen omaan Bepanthenia? Se muutti minun jalkapohjani halkeilleista korpuista jalkapohjiksi ja on hoitanut myös häijyimmätkin pykimät.
Suositellaan täysraittiutta.

erno

  • Vieras
Vs: Manikyyri
« Vastaus #7 : 25.02.12 - klo:13:51 »
^ Pahoittelut sävystä, ei ollut tarkoitus kettuilla, vaan tarkentaa. Bepanthen on kokeiltujen listalla, eikä valitettavsti auttanut sekään.

Samoin kuin sinä, olen saanut kyllä halkeilevat jalkapohjat kuntoon, siihen olen löytänyt usemmankin toimivan tuotteen: Canesten, Schollin kantapäävoiden, LPL:n voide jne... Mikään niistäkään ei vaikuta mitään kynsinauhojen ja -vallien kuntoon. (Kyllä, kokeilin Schollin kantapäävoidettakin:-)