MYYTY: John Lobb Paris -tuplamunkkikengät UK 8

Aloittaja mairaksinen, 11.02.14 - klo:19:34

« edellinen - seuraava »

Gamla

**
Flanööri
Kirjattu

premier

Auktoriteetti
Kirjattu
Maira voi lisätä myyntiargumentteihin vielä "Vuoden puhutuin kenkäpari". "Keikarin puhutuin kenkäpari"-titteli taitaa kuulua edelleen Villen loafereille?

Nykäsen tupakaveri

Kisälli
Kirjattu

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
^Hyvä muistutus.

Oisko kuitenkin niin, että nää oiski Giffeniläiset tuplamunkit?

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Sain kuvan parin sisämerkinnöistä, joissa lukee 8EE. Lobbin skaalalla tämä tarkoittaa eurokokoa 42 ja leveä, ei normileveys.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Mulla on itselläni normileveä jalka ja voin vakuuttaa, että eivät ole minun jalkaani leveät. Ovat erittäin tyköistuvat, sanoisinko että hyvin lähellä Crockett & Jonesin lestiä 330.

RexMundi

**
Flanööri
Kirjattu
Ei auta, väärän kokoinen kenkä. Muuten olisin jo varmaan siirtynyt ostolaidalle viimeistään viimeisimmän dropin jälkeen.

TheodoreMaul

Legenda
Kirjattu
Minulla taasen on leveämmät jalat ja kun kokeilin perjantaina tuota oikean jalan kenkää niin leveyden puolesta se sopi räpylääni yllättävän hyvin. Jalkapöytäni olikin sitten niin korkea, ettei solkea saanut kiinni.  Ehkä osin tästä johtuen kantapää jäi aavistuksen väljäksi. Lompakon kannalta hyvä koska näin oli helpompi vastustaa kiusausta.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Viimeinen pudotus. Sitten tyydyn kohtalooni ja otan nämä beater-käyttöön.

Quijote

Legenda
Esq.
Kirjattu

CoccoBill

Auktoriteetti
Kirjattu
Alkaa olla hinta kohta sellainen, että noista saisi kivat koriste-esineet olkkariin. Tai vaikka varastoon sen varalta, että joskus tulee amputoitua varpaat.

af Granskär

*
Edistynyt
Kirjattu
Beater-käyttöönpä hyvinkin... Eeppinen lanka, miten kengänmyynnin seuraaminen voi olla näin viihdyttävää.
"There's three things in this world that you need: Respect for all kinds of life, a nice bowel movement on a regular basis, and a navy blazer."