Kirjoittaja Aihe: MYYTY: Norman Hilton POW check "ivy approved" -irtotakki, 41L  (Luettu 1302 kertaa)

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Eli ivymanilta ostettu takki. Ei mahda mitään, on liian pitkä itselle, ja vaikka kuinka mietin että saisikohan tuosta vaatturi vielä meikälle sopivan, niin taitaisi mennä takin alusta asti uudelleenrakentamiseksi, eli katkerin mielin laitan tämän nyt itse sitten myyntiin. Todella hyvää räätälintyötä, loistava kevyt mutta rouhea villakangas ja kaikinpuolin loistotakki, jos vaan koko olisi itselle oikea.







Alkuperäinen myynti-ilmoitus:

"Nyt on kaupan Amerikan Ihmemaan laatuvalmistaja Norman Hiltonilta (sukua Parisille? eeeenpä tiedä..) tyylikkäin ivy-detskuin varustettu perke-leen asiallinen irtotakki. Kaikki herkut: luonnollinen hartialinja, puolivuoraus, 'hooked vent'. Hihanapitus ivy-kaanonista poiketen nelinappinen, täytyyhän sitä joskus konservatiivinkin irrotella. Tarkat mitat ym. säädöt saat kun privameilaat.

Ai miksikö myyn?

Kaksi syytä: 1) takki on aavistuksen liian pieni ja 2) pow-ruutu on hippasen turhan hallitseva / vahva mun makuun. Siksi tämä saamarin hyvässä kunnossa oleva Amerikan ihme on jäänyt itselläni vähälle käytölle.

Vaan olepa sinä, hyvä lukija, kunnon ivy-dandy ja tarjoa Normanille uusi koti. Voi olla että Pariskin seuraa perässä.. who knows."

- ivyman

Itse en pidä tuota prince of wales checkiä lainkaan liian vahvana, ja jos koko olisi natsannut, niin todellakin olisi mennyt käyttöön. Tässä vielä tarkemmat mitat, jotka Ivymanin ilmoituksesta puuttuivat:

Ilmoitettu koko: 41L
Rintakehä (laid flat) 54 cm
Hihan pituus olkasaumasta hihansuuhun (ulkoa) 62 cm (hihassa tuntuisi olevan hyvin pidennysvaraa vuorin sisällä)
Selän korkeus kauluksen alareunasta helmaan 80 cm
Hartialeveys hartiasta hartiaan takaa suoraan mitattuna 44 cm

Ja napataas toisesta myyntithreadista vielä Villen kehut mainospuheeksi:

Peukkua Normanille, joka on niin sanotusti sitä aitoa Ivy-meininkiä.

Itse maksoin siis ivymanille 100e plus postit, ja pudotetaan nyt 10% pikaisesta päällesovittamisesta, vaikkei se nyt tietty käytetyssä vaattessa mitään merkkaakaan, eli hinta olisi 90 euroa + postit.
« Viimeksi muokattu: 01.02.14 - klo:13:56 kirjoittanut Richard Mutt »

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Norman Hilton POW check "ivy approved" -irtotakki, 41L
« Vastaus #2 : 01.02.14 - klo:13:56 »
No niin, tämä takkihan liikkuu valoakin nopeammin.