Kirjoittaja Aihe: Pesulapalvelut Helsingissä  (Luettu 17490 kertaa)

Venemies

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 208
    • Profiili
Vs: Pesulapalvelut Helsingissä
« Vastaus #15 : 25.08.13 - klo:20:59 »
Esplanadilla Vuittonin vieressä Pyykkipoika. Pelasti pari solmiotani.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Pesulapalvelut Helsingissä
« Vastaus #16 : 25.08.13 - klo:21:19 »
Käytin aiemmin Herttoniemessä metroaseman lähellä olevaa pesulaa.  Luullakseni nimi oli Metro-pesu Oy, ei tuolta ainakaan muita vastaavalta paikalta löytynyt.  Palvelu oli hyvää ja riittävän nopeaa.  Pesetin tuolla paitani kunnes muutin asumaan kantakaupunkiin.   Täällä en sitten ole "omaa" pesulaa löytänytkään.  Joskus käynyt mielessä, että pakkaan pyykit ja hyppään metroon, vien pyykit sinne.  
ps.  Huomasin vasta nyt, että nehän pesevät makuupussitkin ja kohtuuhinnalla.  Minä olen pessyt ne itse.  No, kyllä pesu onnisuu, mutta kuivatus vaatii joko kuivausrummun tai kuivaushuoneen.
« Viimeksi muokattu: 25.08.13 - klo:21:28 kirjoittanut Don Pedro »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Pesulapalvelut Helsingissä
« Vastaus #17 : 27.01.14 - klo:19:46 »
Mislaan vein taas housut kemialliseen pesuun. 13,50 €. Ei mielestäni paha hinta. En tiedä pesettävätkö Virossa vai Suomessa. Toisaalta samapa tuo.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Pesulapalvelut Helsingissä
« Vastaus #18 : 27.01.14 - klo:21:44 »
^ Lähinnä kysymys on siitä tulevatko ne pahoina takaisin. Jos eivät, on kaikki hyvin.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Pesulapalvelut Helsingissä
« Vastaus #19 : 27.01.14 - klo:21:51 »
Nyt kolmas vai neljäs kerta kun pesetän Mislassa. Aiemmin toiminut erittäin hyvin.

Herttua

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Pesulapalvelut Helsingissä
« Vastaus #20 : 27.01.14 - klo:22:07 »
Jostain #ultimatemenswear-oppaasta luin, että ihmiset pesettävät liian helposti vaatteitaan. Siis kyse on juuri näistä (kemiallisista) kuivapesuista. Siinä käytetyt orgaaniset liuottimet voivat tuhota vaatteiden kuituja. Pakkohan se on tietty pesettää, jos on roiskeita ja läiskiä mutta säännöllistä "muuten vain" -pesua en ole ymmärtänyt.
"The better you dress, the worse you can behave."

Heka

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Pesulapalvelut Helsingissä
« Vastaus #21 : 28.01.14 - klo:16:13 »
Itse käytän Ullanlinnan Sol-liikettä. Liikettä pitää hieman vanhempi rouva jonka uskomaton positiivisuus saa aina hyvälle päälle. Lopputuloskin on ihan siedettävä ja nopea.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Pesulapalvelut Helsingissä
« Vastaus #22 : 28.01.14 - klo:19:19 »
^^ En ole vielä kemiallisesti pesettänyt mitään, joten vältän syytökset tällä.