Kirjoittaja Aihe: Cheaney  (Luettu 15311 kertaa)

juippi

  • Kisälli
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Cheaney
« Vastaus #30 : 12.12.13 - klo:15:34 »
^herringshoesista en tiedä mitään eikä ole kokemuksia, mutta yksi hyvä tapa voisi olla meilata shoehealerille, kertoa olevansa  keikarifoorumin lukija ja mainita olevansa kiinnostunut xyz -kengästä. Sitten jalan koosta eli esim. tuosta C&J -sopivuudesta, ja sitten mainita oman jalkansa erityispiirteet. Veikkaanpa että paluupostissa tulee muutama hyvä ehdotus, ja shoehealer myös toimittaa hyvään hintaan Cheaneyn kenkiä (myös malleja joita ei sivullaan ole mainittu). Palvelu on erinomaista ja omalla kohdalla koko- ja lestisuositukset ovat toimineet niin hyvin kuin postimyynnissä vain mahdollista.

Eli en vastannut kysymykseesi suoraan mutta tyytyväisenä asiakkaana kerron kuka osaisi... :-)

Olisi varmaan pitänyt kerralla uskoa tyytyväistä asiakasta, jotta olisin säästynyt maailman vähämielisimmältä sähköpostiviestittelyltä erään englantilaisen verkkokaupan kanssa.

Laitoin mailia erääseen nettikenkäkauppaan haluamistani kengistä, kerroin jalkani muodon yms ja kyselin kengän speksejä jne. Kerroin myös, että asun maassa, jossa ei ole mahdollisuutta mennä sovittamaan kyseisiä kenkiä. Oli oikeasti ihan järkevä viesti. Sain vastauksen, että tuhlaan aikaa. Epäselväksi jäi, että tuhlaanko kaupan mielestä heidän vai minun aikaani.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2429
    • Profiili
Vs: Cheaney
« Vastaus #31 : 12.12.13 - klo:15:44 »
^eri kauppiailla eri toimintatavat. Shoehealer on päättänyt panostaa asiakaspalveluun ja neuvontaan ja sitä kautta saada bisnestä. En muuten tiedä tarvitaanko alekoodia Villen kautta erikseen enää, vai riittääkö maininta Keikarista?

http://www.keikari.com/foorumi/index.php?topic=906.0

Keppi-Joonas

  • Kisälli
  • Viestejä: 30
  • Projekti etenee.
    • Profiili
Vs: Cheaney
« Vastaus #32 : 12.12.13 - klo:19:14 »
Moi, mieli tekisi tilata Cheaneyn Lime oxfordit. Minulla on maailman matalin jalka, joten kovin rintavissa kengissä kantapää ei pysy paikoillaan. Osaisiko joku kertoa kyseisestä mallista mitään? Mitenkäs Cheaneyn koot (minulla esim Crockett & Jonesin koko on 9,5, eli mennäänkö samoilla)?

Hinta vaikuttaa inhimilliseltä: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=5&shoeid=5156

Ostin samat kengät äskettäin ulkomaisesta kivijalkakaupasta. Kengät ovat vasta sisäänajossa, mutta niiden hintalaatu vaikuttaa erinomaiselta.
Matalan jalan kengiksi en Limejä miellä. Minulla on pikemminkin korkea ja jalkapöydän kohdalta kapea jalka. Käytän lisäksi pohjallisia. Toisaalta myyjän neuvosta otin kokoa 11 tavallisen 10,5 sijaan.
Kenkä istuu tukevasti kantapään ja jalkapöydän kohdalta. Varpailla on ehkä ylimääräistä tilaa. C&J:n Lonsdaleissa minulle paras koko olisi ollut 10,5 ja Hallam-mallissa 11.

juippi

  • Kisälli
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Cheaney
« Vastaus #33 : 14.12.13 - klo:16:20 »
Moi, nyt kävi niin, että rupesin jännittämään netistä kenkien tilaamista ja ajattelin, että suosin mieluiten kotimaassa liiketoimintaa harjoittavia kauppiaita. Hommasin Ferestä Crockett & Jonesin Hallamit. Ainakin sopii täydellisesti jalkaan ja ovat komeat. Täytyy katsella Cheaneyta uudestaan, kun pääsen seuraavan kerran ulkomailla kenkäkauppaan.

Kiitos hyvistä neuvoista.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Cheaney
« Vastaus #34 : 15.12.13 - klo:12:17 »
^ Hyvä päätös.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Cheaney
« Vastaus #35 : 09.01.14 - klo:22:02 »
Tänään jalassa Cheaneyn Dealit. Mukavalla tavalla vähän kevyemmät country-henkiset kengät, hyvät kävellä.

Keep Calm and Carry On.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Cheaney
« Vastaus #36 : 09.01.14 - klo:22:12 »
^Upeat kengät.  Väri on hieno ja natsaa mukavasti noitten vihreitten sammareitten kanssa.