Kirjoittaja Aihe: Flaviar  (Luettu 39607 kertaa)

_N_J_P_

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #30 : 24.04.15 - klo:14:42 »
Hyvä vinkki! Kiitoksia.

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #31 : 29.04.15 - klo:21:28 »
...Toiv ei mee pelkäks spammaamisek - suora paste FB-statuksesta:

Toiv. ihmiset ei oo jo kyllästynyt mun Flaviar-mainoksiin, mutta nyt on pakko: Flaviarilla nimittäin on ilmainen toimitus, eli yhdenkin pullon toimitus 0 euroa. Sen lisäksi ensitilaaja saa 20 e "krediittejä" jotka voi kassalla käyttää - tällöin irtoaa El Dorado 8 yo rommi hintaan 1 euroa (miinukselle ei voi mennä hinta) tai Laphroaig Quarter Cask viski 15 eurolla (Alkon hinta vajaa 60 euroa).
Molempien linkkien kautta tulee kymppi krediittejä. Sitten ostat Bottles-kohdasta tuotteen, maksat ja done. Mä saan referralista tietty ite fyrkkaa.

Btw toi jälkimmäinen linkki toimii wanhoillekin tilaajille: saatte siitä kybän. Eli attn vaan mm. konda ja muut viskisiepot: 25 e Laphroaig QC:sta on aika nauruhalpaa. Jälkimmäisen linkin kautta en itse ansaitse mitään, paitsi hyvää mieltä jos joku kanssakeikari nyt saa halpaa viinaa.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #32 : 29.04.15 - klo:22:23 »
Katohan kiitos vaan. Harmi että juuri eilen tuli liipastua Bruikka. Olisi saanut kybän halvemmalla.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #33 : 30.04.15 - klo:09:32 »
Nyt kun sain kerrytettyä 35 rahaa tilille niin noi vit... munapussit otti ton Laffen sivuilta pois! Vihainen viesti lähetetty. Ennenkin brenkku vaan kadonnut diileistä.

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #34 : 30.04.15 - klo:11:04 »
Toi on todellakin ongelma ajoittain: en ymmärrä miksi ne pitää poistaa näkyvistä kun siellä on myös Sold Out-merkinnällä tuotteita.

Eilen tosin näkyi chattiaspaa tarjoavan Flaviar. Anyways: parasta olis mun mielestä jos olis sivun yläosassa "pullot varastossa" ja alaosassa "Sold Out"-pullot näkyvillä. Toi pullojen katoaminen on vähän nihkeetä.

Muutenkin kyllä sivuston toiminnallisuus on ajoittain perin eriskummallista.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #35 : 30.04.15 - klo:11:24 »
Onhan se haitarista, mutten tiedä kuinka hyvää bisnestä toi 15€ lapparipullojen myynti sitten loppupeleissä on. Eikä tuolla vissiin missään sitouduta pitämään tuotteita tarjolla edes tarjoukseen päättymiseen saakka. Näätää vit..., mutta näin se maailma (lue bisnes) toimii.

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #36 : 30.04.15 - klo:11:32 »
^ Totta tuokin joo - en oo kovin yllättynyt että osa tuotteista katoaa. Anyways: olis silti siistimpää jos se siirtyis Sold Out-merkinnällä ei-ostettavien joukkoon kuin katoaisi sivulta. Sinällään eri asia kuin se että sitä myytäisiin maailman loppuun asti tappiolla.

_N_J_P_

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #37 : 30.04.15 - klo:12:38 »
Minulla oli se quarter cask tiistaista saakka ollut ostoskorissa. En silloin jostain syystä laittanut tilausta.

Nyt kun tuli tuo ilmainen posti tarjous, niin muistin sen taas. Menin vaan koriin ja maksoin sen kympin mikä siitä jäi jäljelle. Mitään ei herjannut, mutta sen jälkeen huomasin että eihän sitä ole enää listoilla.

Saa nähdä lähteekö puteli matkaan. Hyvälle ns. käyttöviskille olisi tavetta…

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #38 : 30.04.15 - klo:16:57 »
Kyl brenkku loppua saa mutta vit... näädät sais pistää sen sold out ja countterinki! No sain sen vaimon tiliin 20 € ja nyt sitte jää kyynyy muuhun. Flaviar ei ole halpa eli tyhmä tuolta ilman credittejä ostaa. Siihen toi perustuu.

Edit: Eilen muuten toi Laffe oli vielä extended period eli luulis että huttua löytyy.
« Viimeksi muokattu: 30.04.15 - klo:17:42 kirjoittanut konda »

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #39 : 18.05.15 - klo:20:51 »
Onkos muille tullut mailia Flaviarilta viime aikoina? Sain tällaisen mailin, nauratti:

Lainaus
Hey Ari,

I'm reaching out to you personally to let you know that we've made some changes to our referral programme policy. To be clear: our intention using this feature is to get new users who might become new customers. Soliciting random people to become users to gain financial benefit means acting against the intention of this feature, so your credits may get revoked.

You used 40€ store credit with your order from April 24 and 120€ store credit with your latest order. Upon discussing this with my senior colleagues we decided that we will fulfil the discounted order - as a token of our appreciation, because we value your loyalty and long-lasting patronage.

We're thankful for your promotion of our company and we are rewarding you handsomely for your efforts. I also hope you understand that your application of the "Invite a Friend" feature is not compliant with the intentions of our company and that using credits gained through the use of our referral system will not be possible any longer.

I hope you understand that we cannot include a complimentary tasting pack along with the heavily discounted order.

I'm positive we will continue with our friendly relations & that you'll continue to support our business, so we can - in turn - continue to supply you with liquor that's out-of-this-world good. Don't hesitate to turn to me, if you have any questions or need further assistance Ari.

Relevant clause from our T&C:
- Credits and promo codes are only valid if gained and used for the purpose intended by Flaviar. Using them in a way they were not intended for can result in erasing the credits from the account, removing credits and promo codes from already existing order, cancelling the order or cancelling the user account. If credits and/or promo codes are removed from the order, the order is cancelled and the customer is notified about it.

Cheers,
Your Flavour Concierge

Ainut paikka missä tuntemattomat olis saattanut mun referraliin törmätä on tää kyseinen foorumi - ircissä tietty potentiaalisesti, vaikka oon lähinnä postaillut kanaville missä on pääosin tuttuja. Hymyilytti silti itse viestin sävy: harvoin aspa lähtee asiakasta yhtä suorasti syyttämään.

Eipä siinä, väärin tuotu uusia asiakkaita. :D
« Viimeksi muokattu: 18.05.15 - klo:22:29 kirjoittanut Ari »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #40 : 18.05.15 - klo:22:07 »
Kestihän niilläkin pässeillä tajuta että jengi käyttää systeemiä hyväkseen. Hölmöjä kun ovat luoneet ton niin suuresti palkitsevaksi. Ton referralin ohella ei ole mitään syytä käyttää koko lafkaa koska huttu on siellä pääsääntöisesti kallista.

Toisaalta ihan mitenkään mahotonta ei sua ole träkätä kun oot täällä omalla nimelläs ja foorumin threadin nimi on flaviar. Google translatorz varmaan tekeekin loput.
« Viimeksi muokattu: 18.05.15 - klo:22:09 kirjoittanut konda »

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #41 : 18.05.15 - klo:22:22 »
Juu, varmasti googlausta harrastettu. Enkä mä siitä valita, hymyilyttää lähinnä se että niiden oma referral oli niin rikki että se ei hyödytä niitä. Eikä noissa Mainituissa summissa oo täältä vissiin yhtään referralrahaa, kaikkintullut tutuista. Anyways, melko ympäripyöreät T&C:t.

Bottomline: ymmärrän Flaviarin ongelman enkä ees ole pahastunut, rahaa bisneksen pitää tehdä, aika luonnollista. Referral-systeemin rikkinäisyys on se mikä vähän aiheuttaa naurahduksia.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #42 : 19.05.15 - klo:00:11 »
Mä just yksi päivä katoin että oon maksanut Flaviarille kuudesta pullosta toimituksineen jotakuinkin tasan 100e ja näihin sisältyy pari Nikkaa (toinen Pure Malt), yksi Lappari ja vikana Bruichladdich. Ymmärrän että homma jossain kohtaa kusee noiden kundien puolesta jos edes merkittävä osa muistakin tekee pelkkiä krediitti-ostoksia. Mutta kuten konda sanoi niin pelkällä rahallahan tuolta ei kummoisemmin kannata tilata.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #43 : 19.05.15 - klo:00:22 »
Nyt olisikin oikea määrä rahaa poistaa toi Bunna 12. En vaan muista ulkoa onko makuuni liian nuorta vai ei.

_N_J_P_

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Vs: Flaviar
« Vastaus #44 : 19.05.15 - klo:10:27 »
Minä ainakin tunnustan Arille antaneeni referral rahat. Pahoitteluni tästä ;D

Kyllä se vähän oudolta tuntuu, kun tilaa pullon kohtuullista viskiä 10€:lla ja sitten kun tilaus myöhästyy saa 10€ krediittiä korvaukseksi.

Ovatko muut huomanneet että postit nousivat 8:sta 15:sta euroon? Ja facetykkäyksestä saa enää 2€ alennusta posteihin...