Kirjoittaja Aihe: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys  (Luettu 9708 kertaa)

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #15 : 31.12.13 - klo:20:39 »
Internet on vapaa maa. Täällä jankataan mitä huvittaa.

Päätä hyvä mies itse mimmoiset housut haluat.
Tottakai on vapaa.  Päätän kyllä, mutta satutko muistamaan minkälainen haloo tuli kun ilmoitin tilanneeni mustat chinot.

Itse asiassa en. En ole kiinnittänyt koko chinogateen mitään huomiota.
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #16 : 31.12.13 - klo:20:40 »
Itse käytän nykyisellään sinisiä ehkäpä jopa vaaleita enemmän, siis kasuaaleissa seteissä. Mutta itselleni nyt kaikki onkin ollut pääsääntöisesti melko helppoa, kun olen värisokea, enkä ole näistä niin hirveän tarkka.

[spoiler][/spoiler]

No joo kyllähän tuo toimii!
get your kicks on route six six six

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #17 : 31.12.13 - klo:20:40 »
Perkele. Tilaa vaikka vaaleanpunaiset. Tai kukkakuvioiset. Kunhan itse tykkäät ja käytät. Mitään groputhinkkeikariapproved-vaatteita ei kannata kaapin täytteeksi ottaa. Khakit tai oliviinvihreät tai jotkut ruskeansävyiset on helppo yhdistää niin, että ne näyttävät hyvältä. Mustat, siniset ja punaiset ovat paljon vaikeammat tai mahdottomat, ellei ole helvetin hyvä silmä ja tyylitaju.

(miksi edes yritän)
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #18 : 31.12.13 - klo:20:41 »
Itse olen pettynyt kovin vaaleisiin.
Yleensä kovaa kangasta joka näyttää iltapäivästä jo siltä, että on ollut
päällä monta päivää. Nuista en tiedä Luxiren.
Suosisin tumman vihreää tai aivan tumman harmaata.


Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #19 : 31.12.13 - klo:20:43 »
Itse käytän nykyisellään sinisiä ehkäpä jopa vaaleita enemmän, siis kasuaaleissa seteissä. Mutta itselleni nyt kaikki onkin ollut pääsääntöisesti melko helppoa, kun olen värisokea, enkä ole näistä niin hirveän tarkka.

[spoiler][/spoiler]
Oli miten oli, mutta hienoa settiä sinulla on.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #20 : 31.12.13 - klo:20:44 »
Itse käytän nykyisellään sinisiä ehkäpä jopa vaaleita enemmän, siis kasuaaleissa seteissä. Mutta itselleni nyt kaikki onkin ollut pääsääntöisesti melko helppoa, kun olen värisokea, enkä ole näistä niin hirveän tarkka.

[spoiler][/spoiler]

No joo kyllähän tuo toimii!

Toimii. Mutta voisi farkkujen kanssa toimia paremmin.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #21 : 31.12.13 - klo:20:47 »
Tottakai on vapaa.  Päätän kyllä, mutta satutko muistamaan minkälainen haloo tuli kun ilmoitin tilanneeni mustat chinot.

Tämän foorumin käyttäjillä on suht vankka kokemusperäinen tieto siitä, miten täällä roikkuminen vaikuttaa pukeutumiseen. Mun mielestä on lähes velvollisuus kyseenalaistaa, kun vähän fressimpi käyttäjä on tieten tahtoen hankkimassa sellaista matskua, jota itsekin todennäköisesti pitää jonkin ajan kuluttua virhepoistona (tää tietty edellyttää että käyttäjän kehityskaari on ns. standardimallinen, jota se ei tietenkään kaikilla ole, mutta niin suurella osalla on, että sitä voidaan pitää suht merkittävänä tekijänä).

Itse asiaan, kyllähän noi dark khakit on asiaa. Äänestäisin oliivia, mutta ei ole vaihtoehtona, eikä tuo amazon green oikeen chinois ehkä sit kuitenkaan. Sammarit näyttää täydeltä asialta, mutta ehkä vähä myöhäispoistoks menis jos tätä kautta funtsii.
Larppaus sallittu

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #22 : 31.12.13 - klo:20:58 »
Täältä muuten löytyy käyttämättömät mustat Dockersit jostain noin vuosikymmenen takaa. Vielä sellaista vähän paksumpaa kangastakin. Jonkinlaiseksi semijuhlallisen asun osaksi niitä muistaakseni silloin ajattelin, mutta olivat vyötäröltä kokoansa pienemmät ja jäivät siitäkin syystä käyttämättä.

Nyt jos lähtisin noita virittämään jalkoihini, niin ehkä kaveriksi Indybootsit tai mustat lonkkarit, harmaa crew neck -neule, valkoinen nappikauluspaita?
Keep Calm and Carry On.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #23 : 31.12.13 - klo:21:01 »
Itsellä eniten käyttöä nähneet tummemmat murretunsävyiset chinot sekä sinapinväriset, vaikka niitä khakeja eniten hyllystä löytyykin. Eli noista (kai lähinnä) Mushroom Khaki Twill, Mushroom Twill, Dark Khaki ja sinappia lähinnä taitaa olla Bronze Twill.
« Viimeksi muokattu: 31.12.13 - klo:21:04 kirjoittanut Richard Mutt »

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #24 : 31.12.13 - klo:22:23 »
Tämän foorumin käyttäjillä on suht vankka kokemusperäinen tieto siitä, miten täällä roikkuminen vaikuttaa pukeutumiseen. Mun mielestä on lähes velvollisuus kyseenalaistaa, kun vähän fressimpi käyttäjä on tieten tahtoen hankkimassa sellaista matskua, jota itsekin todennäköisesti pitää jonkin ajan kuluttua virhepoistona (tää tietty edellyttää että käyttäjän kehityskaari on ns. standardimallinen, jota se ei tietenkään kaikilla ole, mutta niin suurella osalla on, että sitä voidaan pitää suht merkittävänä tekijänä).
Toki.  Siksihän minäkin täällä roikun, että edes vähän kehittyisi tuo oma pukeutumistyyli.  Ja kyseenalaistaminen on aivan paikallaan, en pane lainkaan pahakseni, päinvastoin.   Vaatetusbudjetti on kuitenkin rajallinen joten olisi suotavaa, että kaikki hankinnat menevät käyttöön eikä vaatekaapin täytteeksi.
Itse asiaan, kyllähän noi dark khakit on asiaa. Äänestäisin oliivia, mutta ei ole vaihtoehtona, eikä tuo amazon green oikeen chinois ehkä sit kuitenkaan. Sammarit näyttää täydeltä asialta, mutta ehkä vähä myöhäispoistoks menis jos tätä kautta funtsii.
Oliivi on hyvä väri, katselin sitä jonkun aikaa, mutta jätin kuitenkin pois listalta.  Mitä sammareihin tulee niin myöhäishankinnaksihan ne menevät, mutta kausi se on seuraavakin.   Olen noihin ensimmäisiin sammareihin niin tyytyväinen, että lisää hankitaan.  Tämä Suomi on niin pohjoisessa ja Helsinki niin kallioisella ja tuulisella niemellä, että melkein aina on kylmä kun kotoa lähtee kaupungille.  Paksut vakosamettihousut jalassa pärjää jos vaan tuulessa pysyy pystyssä.  Jalat ja kädet palelevat herkästi, mutta sammareitten kanssa ei ole hätäpäivääkään.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #25 : 31.12.13 - klo:22:45 »
Tummansiniset chinot ja vaaleansininen ocbd tai vaaleat neuleet. Perus of perus.

Ehkä paras chinoväri.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #26 : 31.12.13 - klo:23:21 »
Paljon helpommat yhdistellä neuleiden kanssa kuin irtotakkien. Yleensä kun neuleita on kaapissa huomattavasti irotakkeja enemmän. Voihan joillain tietty olla toisinpäin.

Kiinnittäisin värin lisäksi yhtä paljon huomiota kankaan paksuuteen. Aika moni noista oli ihan tuhtia kamaa, mutta tuolta löytyi myös kevyempiä kankaita, mitkä näyttävät sitten tuhdin neuleen kanssa hassuilta.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #27 : 31.12.13 - klo:23:27 »
^Kiitettävän tuhtia kangasta tuolla.  Ne ohuemmat ovat kai tarkoitettu kesäkäyttöön, mutta meikä palelee siksi herkästi, että kesälläkin housut saavat olla vähän tukevammat.
« Viimeksi muokattu: 31.12.13 - klo:23:28 kirjoittanut Don Pedro »

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #28 : 01.01.14 - klo:14:27 »
Kiitän kaikkia keskusteluun osallistuneita.   Voiton vei äänestyksessä Dark Khaki Twill Chinos ja se myös lähti tilaukseen.  

Mielenkiintoinen äänestys ja -keskustelu.  Näitä lisää. :)

    "100% Premium Cotton
    Medium with a comfort feel, 270-300 grams
    Machine Wash Cold, Tumble Dry"

    
« Viimeksi muokattu: 01.01.14 - klo:14:37 kirjoittanut Don Pedro »

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mustat Chinot - Luxire ketjuun liittyvä äänestys
« Vastaus #29 : 01.01.14 - klo:14:55 »
Hyvä valinta, itsellä ainakin toimii ton väriset chinot mainiosti.