Kirjoittaja Aihe: Kusetushinnat  (Luettu 92024 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #15 : 27.11.13 - klo:21:10 »
Tuli. Parturini vaihtoi työpaikkaa ja varasin ajan sen enempää pohtimatta. Vaikka assumption is the beginning of all fuckups, niin en nyt silti ihan tuollaista summaa 15 min leikkauksesta... Vika ei ole tietenkään partutini vaan ahnean omistajan ja liiketilantarjoojan.
Vituttaako, nami nami?

vit... ja vit....

Parturi on todella rento tyyppi eli hänessä ei ole vikaa. Kohta melkein 2 vuotta käyttänyt häntä joten kynnys vaihtaa on kova. Mutta on myös hinnannousu 26 eurosta 36 euroon ja sijainti 1,5 km sijaan nyt 15 km päässä.

Täytyy miettiä mitä tekis.
« Viimeksi muokattu: 27.11.13 - klo:21:13 kirjoittanut konda »

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #16 : 27.11.13 - klo:21:16 »
Parturihan ei tästä tykkää, mutta Itse olen jo parisenkymmentä vuotta leikannut tukkani itse. Säästyneillä rahoilla olen maksanut asunnon.
Keep Calm and Carry On.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #17 : 27.11.13 - klo:21:25 »
Parturihan ei tästä tykkää, mutta Itse olen jo parisenkymmentä vuotta leikannut tukkani itse. Säästyneillä rahoilla olen maksanut asunnon.

Halpa kämppä tai vilkas hiustenkasvu?

Ernst, Max Ernst

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 689
  • The Hat Makes the Man
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #18 : 27.11.13 - klo:21:28 »
^ Kannattaa olla käymättä mahdollisimman kalliissa parturissa, niin säätyy runsaammin rahaa. Jos jättää käymättä erittäin kalliissa parturissa parikymmentä vuotta, niin saattaa säästää hulppeankin asunnon verran.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #19 : 27.11.13 - klo:21:34 »
Jos vartissa leikkaa niin hikilisä on ihan perusteltu.

Ei nyt tainut mennä sulta ihan oikein tää päättely. Näissä parturihommissa lyhyt aika on halvempi.
Lähinnä ihmettelin mitä vartissa saa aikaan. Ite käyn kolmen viikon välein ja kyllä se sen puoli tuntia vie+pesu.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #20 : 27.11.13 - klo:21:36 »
Mulla on aika simppelit hiukset leikata. 15-20 min menee ja pesun kanssa se 25.

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #21 : 27.11.13 - klo:21:54 »
Joo, hyvinkin kalliissa parturissa olisin käynyt, ja vähän vahingossa liiottelinkin, kyse on vaan puolikkaasta asunnosta.

Mutta tosiaan pienen harjaantumisen jälkeen leikkaus käy koneella hyvinkin kätevästi. Leikkaan päältä noin 3 cm kammalla, sivuilta ja takaa astetta lyhyemmällä ja rajat vielä hieman lyhyemmällä. Noin kuukauden päästä riittää kun siistii sivuilta ja takaa, eli kokonaan leikkaan joka toinen kerta. Rahan lisäksi säästyy aika paljon myös aikaa.
Keep Calm and Carry On.

Jaguar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #22 : 27.11.13 - klo:22:37 »
Mites Tallinnan parturien hintataso?

Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #23 : 27.11.13 - klo:22:50 »
Lyhyitten hiusten leikkaus ja pesu 12/14 euroa.

Osman

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 709
  • Parturiunt Montes...
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #24 : 28.11.13 - klo:07:37 »
Mulla on aika simppelit hiukset leikata. 15-20 min menee ja pesun kanssa se 25.

Oletko kokeillut palauttaa. Miten kotivakuutus suhtautuu kusetushintaisiin partureihin.
Lainaus
Sanotaan, että kravatin toi Länsi-Eurooppaan kroaattirykmentti, joka palveli Ludvig XIV:n joukoissa Ranskassa. Nämä Balkanin rebuusit olivat taistelleet aikaisemmin Turkin valtaa vastaan ja vapaus-tai-kuolema-hengessä he pitivät kaulassaan liinan pätkää symboloimassa hirttoköyttä.

holipompeli

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 101
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #25 : 28.11.13 - klo:08:22 »
Niin Tallinnaanhan pääsee ajoittain hyvinkin edullisesti, melkeinpä ilmaiseksi. Jos yhdistää päiväressuun parturin, supermarketin, apteekin ja rautakaupan, pääsee jo voitolle.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #26 : 28.11.13 - klo:14:38 »
...ja samalla ULKOMAILLE!

Jaguar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #27 : 28.11.13 - klo:15:24 »
Ehkäpä suurin voitto tulee mikäli parturireissuun yhdistää käynnin valtion monopoliamme vastaan de facto kilpailevissa liikkeissä.

Ei sillä, en kyllä itse jaksa parturissa käydä Tallinnassa 10 euron säästön takia, mutta joku tarkan euron herra tai rouva varmaan.

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #28 : 28.11.13 - klo:16:01 »
Tarkan markan mieshän käy tosiaan parturissa Tallinnassa ja poistaa samalla yhdet handgradet, koska säästö on säästöä.

Tallinnan vetovoimaisinta osastoa edustaa uhkapelit ja (tölkitetty) lonkero (true kusetushinta suomessa). Crocketitki ihan ok.
Larppaus sallittu

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Kusetushinnat
« Vastaus #29 : 28.11.13 - klo:18:54 »
^ehdottomasti. Mutta myös tissibaarit ovat siellä omaa luokkaansa eivätkä ole ummehtuneita ja haisevia koppeja niin kuin Suomessa. Viinahan niissä on kallista ja drinkkejä ei osata tehdä.