Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit  (Luettu 33653 kertaa)

boottori

  • Kisälli
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #60 : 25.05.13 - klo:21:27 »
Boottori ottanut tuon vasemman käden loppuun, oli katutyylin ketjussa vielä kesken. Tosi hyviä kuvia, mulle iskee tuo merihenkinen setti tosi hyvin. Melkein ainoa asia mikä estää minua ottamasta ankkuria tai muuta merihenkistä on se, ettei itsellä ole mitään tekemistä meren kanssa.

Yksi ilta olisi vielä edessä parin viikon päästä, sitten valmista tuon käden osalta. Laitetaan vielä kirsikankukkien keskustat valkoisella, tehdään ukkelin naama valmiiksi ja jotain muuta pientä säätöä.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #61 : 25.05.13 - klo:22:10 »
On kyllä yksi maailman vaivaannuttavimmista ja myötähäpeää aiheuttavimmista asioista katsoa jotain LA Inkkiä ja kuunnella asiakkaiden itkusilmäistä tihrustusta siitä, miten diippi merkitys milläkin leimalla on.

Ei siinä, itseltäkin leimaa löytyy.

ollihum

  • Kisälli
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #62 : 04.11.13 - klo:15:21 »
Boottori ottanut tuon vasemman käden loppuun, oli katutyylin ketjussa vielä kesken. Tosi hyviä kuvia, mulle iskee tuo merihenkinen setti tosi hyvin. Melkein ainoa asia mikä estää minua ottamasta ankkuria tai muuta merihenkistä on se, ettei itsellä ole mitään tekemistä meren kanssa.

Yksi ilta olisi vielä edessä parin viikon päästä, sitten valmista tuon käden osalta. Laitetaan vielä kirsikankukkien keskustat valkoisella, tehdään ukkelin naama valmiiksi ja jotain muuta pientä säätöä.

Tosi vanha topikki, mutta pakko kysyä Boottorilta: Onko tuo Japanilaistyylinen sleeve Kantasen Jarnon tekemä?