Kirjoittaja Aihe: Massiivinen ketju (lähinnä L-kokoista laatuneuletta, mutta muutakin)  (Luettu 2275 kertaa)

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
On taas aika tyhjentää vaatekaappia. Omat tyylit menneet viimeisen vuoden puolentoista aikana entistä vahvemmin tonne katutyylin puolelle, joten nyt löytyis enemmän noihin italo #menswear / klassisempiin tyyleihin kallellaan olevaa laatukamaa ja toisaalta jonkun verran vaan hyviä rättejä jotka ei koon puolesta sovi mulle. Toisaalta oon myös melko varaton, joten aihetta myynnille on.

Voi olla et ketjuun tulee viel viikon tai seuraavan aikana pari juttuu lisää (ainakin yks härskihkö Margielan neuletakki), en ehtinyt ihan täyttä inventaariota tehdä.

Tarkkasilmäisimmät ehkä kuvien taustoja tsiigaillessaan huomaavat että värejä on vähän käsitelty. Ehkä en vaan osaa, mutta kännykän ruudulla hyviltä näyttävät kuvat muuttuvat nettiin ladattuna kauhean valjuiksi. Päädyin jonkun verran fiksaamaan värejä kohdilleen, eli nyt noi kuvat vastaavat aika hyvin vaatteiden oikeita värejä.

Mittoja voin tietty ottaa tarvittaessa, mut pääsääntöisesti kledjut istuu L-kokoiselle ellei toisin mainittu. Esim Uniqlot taitaa olla kaikki M-kokoa mut U:n neuleet istuu vähän reiluhkosti.

Margiela 10 neule, puuvilla, koko L
Todella nätti, istuu true to size. Tarttis kuitenkin kaverikseen enemmän jotain kevyttä italotyylistä vaatetta kuin mitä meikäläisen vaatekaapista just ny löytyy. Sopii hyvin kerrospukeutumiseen. Porterin alesta joskus -50% tai -70% ostettu, silloinkin hinta tais olla viel jotain 100-120€.

Pistetään hintapyynnöksi 70€.





Rag&Bone shaalikaulusneule L
Tämä on aivan upea. Todella siistiä matskua ja näin chunkyksi neuleeksi järjettömän pehmeä ja mukava. Mulla on kuitenkin aivan liian iso droppi tätä varten, eli pitäis kiikuttaa ompelijalle. Istuu kokonaisuudessaan true to size. Ei mikään säkki, mutta ei mikään kaikkein kapeinkaan vyötäröltä. Ei tosin ton mallisen neuleen kuulu ollakaan.

MYYTY 60€



Rag&Bone neuletakki L
Sama valmistaja, mut päinvastainen ongelma. Kapea mitoitus. Vaikka L-kokoa, niin sanoisin et istuu paremmin M-kokoiselle tai jos oikein napakkaa istuvuutta haluaa niin sit toki L-kokoiselle myös. Itsellä vähän liian tiukka rinnanympäryksen kohdilta.

60€ MYYTY





Gant Rugger ruosteenpunainen L
Nätti neule, mulle liian iso.

MYYTY 40€



Gant Rugger ruskea/musta L
Sama kuin yllä, mulle liian iso. Todella tuhti, erittäin nätti talvineule ivy/americana-tyyleihin.

MYYTY 40€



Uniqlo neuletakki, villa
Ei tuu vaan käyttöä nähneeksi tämä. Yksinään vähän Hockey Night, mut esim pikkutakin alla todella nätti. Mallia voi ottaa vaik oranssifani #1 DresslikeA:n tyyleistä.

20€


Uniqlo poolokaulusneule, merinovilla
Liian #menswear mulle. Istuu enemmänkin kuin kapeahko L. Kuvassa tummanvihreä, sama neule löytyy myös tummansinisenä. Jompikumpi/molemmat myynnissä nyt.

20€


Uniqlo neuletakki, puuvilla
Sama juttu kuin toisella oranssilla neuletakilla, ei vaan näe kauheesti käyttöä.

15€ MYYTY


Muji neuletakki, villa
Japanista asti proxylla tilattu, mutta ei oikein sovi värinä mulle. XL-kokoa, mut japsikoot, eli periaatteessa L.

20€



Albam v-aukkoinen neule purppura, koko M.
Purppura on mulle turhan keikari väri. Vaikka Albam on laatuvalmistaja niin nähnyt käyttöä aika vähän ja viettänyt suurimman osan aikaa laatikon pohjalla (kuten rypyistä huomaa). Kaverin kissa kiivennyt kerran tota pitkin, kynnenjäljet saattaa huomata kakkoskuvassa. Ei käytännössä huomaa käytössä mut ilmoitanpahan nyt kuitenkin ja otettu hinnassa huomioon. Istuu true to size M.

15€
https://lh6.googleusercontent.com/IAPbw8jEr3A0HmP8s-WVfXQ5XR_dtWJFipNmD3qrfG8=w667-h889-no[/img]


Brooks Brothers chinot aka chinokset koko 32
Istuvuus jossain siellä klassisen ja kapean välimaastossa. Vähän turhan trad meikäläisen makuun. Maanneet laatikon pohjalla jonkin aikaa, tarvinnevat pesun ja silityksen mut muuten hyvässä kunnossa.

20€

   
C&J Lowndes 10.5UK
Crockett & Jonesin klassikkokenkä, vähän miettiny josko kannattais myydä. Ei vaan tuu itse käytettyä, liian fiinit, liian sirot ja liian menswearit mulle.

Istuu true to size. Jos on oikein levee jalka (kuten esim itsellä), niin sit sopii myös UK10:lle. Ovat käytetyt ja snadia kulumaa/käytön jälkiä, mut hyväkuntoiset.

230€ lienee erittäin kohtuullinen hinta. -> 215€







Diileistä voitaneen sopia ainakin jos päätyy ostamaan useamman vaatekappaleen samalla. Tavoitteena olis pistää tavara kiertoon.
« Viimeksi muokattu: 23.11.13 - klo:22:14 kirjoittanut bowtiepasta »
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

SlickNick

  • Kisälli
  • Viestejä: 35
    • Profiili
Terve,

miten sovituksen suhteen, onko mahdollista ja missä kama sijaitsee?

T. Niko
Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room!

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Aa, sovitus onnistuu toki. Sijaitsee Helsingissä,  pistä vaikka yv:tä.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Rag&Bonen neuletakki ja yks uniqloista mennyt. Tavoitteena olis päästä ketjun tavaroista kuitenkin eroon, joten useampia poistavien kanssa voitaneen sopia diilejä. Laatukamaa tarjolla (ja esim noiden Gantin neuleiden tapauksessa iha helvetin halpaan hintaan).
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

jra72

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 237
    • Profiili
Laittelin R&B:n shaalikaulukseta yv:tä

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Suurin osa kamasta on mennyt, lisäsin ilmoitukseen tummansinisen poolokaulusmerinoneuleen. Kuvia siitä ei nyt ole, mutta se nyt on tummansininen poolokaulusmerino.

Tiputin Lowndesien hintaa. Poistakaa, nyt lähtee klassikot mielestäni varsin halvalla.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!