Kirjoittaja Aihe: Brothers-vaateketju  (Luettu 31499 kertaa)

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #15 : 30.10.13 - klo:09:59 »
^ Kyllä, juuri näin. :D

Tai sit ei.

Tää on taas niitä ketjuja, joissa tuntuu kuin olis tipahtanu polviaan myöten mutaan eikä pääse irti.
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #16 : 30.10.13 - klo:10:14 »
Odotan itse kyllä punaista mattoa ketjuvaateliikkeissä koska "toi postaa sinne Kveekari-foorumille, hei, tiiätkö?".

En mä ole nähnyt kenenkään muun kuin Ronin kritisoivan liikettä - siinäkin ihan aiheesta, eli asiakaspalvelusta. Mä odottaisin jonkin tason hereilläoloa keskivertomyyjältä, edes jonkinlaista, eikä sitä että tuputetaan tuotetta X joka vastaantulijalle.

Sikälikin erikoista, mutta myös hauskan erikoista, huudella että "jengi kritisoi".

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #17 : 30.10.13 - klo:10:19 »
Sikälikin erikoista, mutta myös hauskan erikoista, huudella että "jengi kritisoi".

Se että jengi on vieraantunut todellisuudesta ei ole erikoista vaan lähinnä surullista.

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #18 : 30.10.13 - klo:10:25 »
Sikälikin erikoista, mutta myös hauskan erikoista, huudella että "jengi kritisoi".

Se että jengi on vieraantunut todellisuudesta ei ole erikoista vaan lähinnä surullista.

Mun kommentti liittyi esim. Richard Muttin "jengi kritisoi"-kommenttiin - mikä vit... jengi? Varsinkin kun ainoastaan yksi henkilö kritisoi.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #19 : 30.10.13 - klo:10:42 »
Voi luoja, ei tää nyt niin vakavaa ole. Oon käyny Brothersissa viimeks joskus alkuvuodesta, kunhan jauhoin paskaa kun oli tylsää.
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #20 : 30.10.13 - klo:10:48 »
Todellakin on vakavaa, älä nyt luovuta!  :D

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #21 : 30.10.13 - klo:11:20 »
Sikälikin erikoista, mutta myös hauskan erikoista, huudella että "jengi kritisoi".

Se että jengi on vieraantunut todellisuudesta ei ole erikoista vaan lähinnä surullista.

Mun kommentti liittyi esim. Richard Muttin "jengi kritisoi"-kommenttiin - mikä vit... jengi? Varsinkin kun ainoastaan yksi henkilö kritisoi.


Ok, muutan statementtiani: RON kritisoi.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #22 : 30.10.13 - klo:13:57 »
^^ Mulle on ihan sama tietääkö ne mimmit eri hartiarakenteiden latinankielisiä nimiä, tympii lähinnä tulla niputetuksi samaan kastiin kaiken maailman derppien kanssa heti ovella. Mut enköhän mä tästäkin pääse yli

Herrastelun ytimessä.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #23 : 30.10.13 - klo:14:00 »
Tän ketjun lisäarvo on aika nähty ja tän voisi lukita.
« Viimeksi muokattu: 30.10.13 - klo:15:00 kirjoittanut konda »

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #24 : 30.10.13 - klo:15:56 »
DERPin voi pukea pukuun, jopa käsin ommeltuun napolilaisunelmaan, mutta ei se asu kenestäkään härrasmiestä tee. Tämän kun kaikilla vaatefoorumeilla kirjoittelijat muistaisivat.

Jatketaan aiheesta, siis Brothers-ketjusta ja heidän tarjonnastaan. Nuorempana tuli käytyä muutaman kerran, ainakin sukkansa ovat kuraa eli pysyvällä nukalla jo muutaman pesun jälkeen.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #25 : 30.10.13 - klo:16:25 »
Kuten mm Falke, Schoffa ja Vekseli. Todella hyviä sukkia on näemmä aika vaikeaa löytää. Tai kai niitäkin on jos maksaa kymmeniä euroja pari.

JKLind

  • Kisälli
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #26 : 30.10.13 - klo:17:09 »
TTCn kamat näyttää hyvältä lookbookeissa mut paskalta rekissä ja ainakin meitsin päällä, oudot leikkaukset ja matskut on vähän so so..

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #27 : 30.10.13 - klo:18:46 »
Jatkot näköjään naapurissa: http://tyylit.fi/viewtopic.php?f=4&t=48&start=260#p14249

EDIT: Vähän kun pitää hauskaa näiden mussukoiden kustannuksella niin heti huudellaan pyllykipeydestä..
« Viimeksi muokattu: 30.10.13 - klo:18:58 kirjoittanut Farmer John »

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #28 : 30.10.13 - klo:19:01 »
TTCn kamat näyttää hyvältä lookbookeissa mut paskalta rekissä ja ainakin meitsin päällä, oudot leikkaukset ja matskut on vähän so so..

Täysin totta. Leikkauksien outous koskee tosin kaikkea Brothersilta löytyvää.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Brothers-vaateketju
« Vastaus #29 : 30.10.13 - klo:19:37 »
Kuten mm Falke, Schoffa ja Vekseli. Todella hyviä sukkia on näemmä aika vaikeaa löytää. Tai kai niitäkin on jos maksaa kymmeniä euroja pari.

Siis mitä hel...  Hyviä sukkia saa aivan kohtuu hinnalla jos vaan vaivaantuu klikkaamaan linkkiä Punto Blanco verkkokauppaan.  Lafkassa palvellaan neljällä kielellä ja tavara, puuvilla- ja villasukat ovat parasta mitä olen Euroopasta löytänyt.  Aivan kaikkia värivariaatiota sieltä ei ehkä löydy, mutta aivan tarpeeksi.  
Olen tuota firmaa lykännyt tänne silloin tällöin esille, koska kuten sanoin, laatu on loistavaa ja hinta suorastaan halpaa.  Mutta kukin tavallaan, jos haluatte ostaa roskaa niin kaikin mokomin, minulla ei ole penniäkään kiinni tuossa verkkokaupassa.   Soisin sen vaan pysyvän pystyssä koska olen ostanut, ostan ja tulen ostamaan sukkani sieltä vastakin.  

edit: tämä tuli vähän väärään ketjuun!
« Viimeksi muokattu: 30.10.13 - klo:19:41 kirjoittanut Don Pedro »