Noh, tuo viimeinen on ihan ok... Mutta kuten aina, nuokin kengät vaatisivat tietynlaisen kokonaisuuden toimiakseen. Tuossa itsestään näyttävät hieman orvoilta ja mitäänsanomattomilta. Itse olen käyttänyt naisten kenkiä elementteinä tuomaan tiettyä persoonaa ja väriä asuntoni sisustukseen esim asettelemalla niitä tiettyjen hyllyjen täytteeksi (how weird is that?) ja siihen tarkoitukseen näistä kengistä tarpeeksi esteettisiä ja omaa makuani miellyttäviä ovat ainoastaan nuo Villen jossain vaiheessa postaamat Parikat.
Kiitokset samalla tuosta huomautuksesta, ettet sproily itse pidä kaikesta vain siksi, että se on tietyltä ajalta, koska tietyistä postauksistasi itselleni on saattanut muodostua hieman sellainen käsitys. Että vintage on hienoa sen vuoksi, että se on vintagea...
Yksi syy siihen, etteivät "nykynaiset" välttämättä pitäisi noista kengistä on (mielestäni) se, etteivät ne kovinkaan hyvin sovi yhteen tämän päivän yleisten pukeutumistrendien kanssa ja osaksi varmasti siksi, että ne ovat vaan liian vanhanaikaisen näköisiä. Ja niin, trendikkyys ja muoti ohjaavat osaltaan pukeutumista. Niin on aina ollut ja tulee varmasti myös olemaan, minun mielestäni siinä ei ole mitään pahaa. Olen myös varma, että osa "vintage-ihmisistä" pukeutuu sillä tavalla, koska se on osaksi trendikästä. (eivät tietenkään kaikki, mutta aivan varmasti osa heistä)