Keikari > Asut ja pukineet

Naisten jalkineet

<< < (3/16) > >>

Sami:
Olen ymmärtänyt, että monissa kalliimman luokan naisten korkokengissä (mainittakoon vaikka Jimmy Choo, Manolo Blahnik ja Christian Louboutin) laatu tarkoittaa hyviä materiaaleja, näyttävää designia sekä huolellista viimeistelä, mutta erona miesten kenkiin, ei mukavuutta.

Nuo Parikan mallit ovat pääosin asiallisen näköisiä eivätkä ainakaan näytä aivan pahimmilta jalkaterän traumatisoijilta.

Ivy otti minusta aivan aiheellisesti esiin myös naisten louferit, jotka voivat olla sekä feminiiniset että mukavat. Kuvien esimerkit ovat minusta vain hieman liian maskuliinisia, omaan silmään linjakkaammat mallit sopivat paremmin.

i v y m a n:
Propagandani oli puhtaasit tarkoituksellista - ja Callen huumorimielisen kommentin huumorimielessä herättämää.

OIKEASTI olen sitä mieltä että mentäkööt tilanteen mukaan ts. korkokengät esim. pukeuduttaessa epämuodollisesti vaikkapa farkkuihin ovat - erittäin harvoin poikkeuksin - varsin yliampuvan ja siten naurettavan näköiset. Samoin kuin liian epäformaalit kengät juhlavassa pukeutumisessa. Olen toki vakaasti a) sitä mieltä että ollakseen juhlava kengässä ei tarvitse olla kahdentoista sentin korkoa.

Pchan:

--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 18.10.09 - klo:02:00 ---Ivy otti minusta aivan aiheellisesti esiin myös naisten louferit, jotka voivat olla sekä feminiiniset että mukavat. Kuvien esimerkit ovat minusta vain hieman liian maskuliinisia, omaan silmään linjakkaammat mallit sopivat paremmin.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä Moreschin naisten malleja:







Naisilla näkee ihmeen vähän nauhakenkiä. Mistä johtunee? Tässä gravatin nauhakenkiä:



DandyAndy:

--- Lainaus käyttäjältä: ivyman - 19.10.09 - klo:10:00 ---Propagandani oli puhtaasit tarkoituksellista - ja Callen huumorimielisen kommentin huumorimielessä herättämää.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä siellä minunkin propagandasyytteen perässä piti hymiö olla..


--- Lainaus käyttäjältä: ivyman - 19.10.09 - klo:10:00 ---OIKEASTI olen sitä mieltä että mentäkööt tilanteen mukaan ts. korkokengät esim. pukeuduttaessa epämuodollisesti vaikkapa farkkuihin ovat - erittäin harvoin poikkeuksin - varsin yliampuvan ja siten naurettavan näköiset. Samoin kuin liian epäformaalit kengät juhlavassa pukeutumisessa. Olen toki vakaasti a) sitä mieltä että ollakseen juhlava kengässä ei tarvitse olla kahdentoista sentin korkoa.
--- Lainaus päättyy ---


Tälle komppia. Tilanteen mukainen pukeutuminen on kaiken a ja o.

i v y m a n:
Lisättäköön vielä, unohdin edellisestä viestistäni:

'Ollakseen juhlava ja naisellinen kengässä ei..'

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta