Kirjoittaja Aihe: IC: ORANSSIT Trickersit UK10 LONGWING EPIC MONUMENTAL SHOE  (Luettu 2903 kertaa)

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Jep, jep. :(

kuva lainattu jb:ltä, postaan oman kuvan myöhemmin tänään.


http://www.keikari.com/foorumi/index.php?topic=2415.45

Lesti 81 ei vaan sovi meikäläiselle. Olen itse UK10 ja näitä voi pitää jonkun aikaa, mutta työpäivänkin verran jos ovat jalassa niin oikeaa jalkaa pakottaa ja vitutus on kova.

Venyttämisestä vähän paskoja kokemuksia joten mieluummin ehkä tänne myyntiin. Koko on kärjestä kapea UK10. Meikäläisen jalka on leveähkö UK10 ja lesti kapenee kärkeä kohden turhan paljon. Riippuen siis jalan muodosta sanoisin et nää sopii koolle 9.5-10UK, ehkä jos on erityisen kapee jalka varpaiden kohdin ni 10.5.UK menee myös.

Hintapyyntö 270e, todella vähän käytetyt. Helvetin siistit kengät jos vaan toi 81-lesti natsaa.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: IC: ORANSSIT Trickersit UK10 LONGWING EPIC MONUMENTAL SHOE
« Vastaus #1 : 21.08.13 - klo:00:49 »
Millainen pohja noissa on ? Viitsitkö mitata sisäpituuden, kiitos.
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: IC: ORANSSIT Trickersit UK10 LONGWING EPIC MONUMENTAL SHOE
« Vastaus #2 : 22.08.13 - klo:14:05 »
Pakko kehaista, että hienot on. Mulle pari (nuo tuossa kuvassa) kokoa 9,5 saapui tänään J-B:ltä ja nämä on kyllä mun jalkaan juuri napakat ja istuvat.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: IC: ORANSSIT Trickersit UK10 LONGWING EPIC MONUMENTAL SHOE
« Vastaus #3 : 23.08.13 - klo:16:13 »
Sisäpituus n 30cm.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: IC: ORANSSIT Trickersit UK10 LONGWING EPIC MONUMENTAL SHOE
« Vastaus #4 : 23.08.13 - klo:17:21 »
Sisäpituus n 30cm.

Ok, menee pitkäksi minulle. 9,5 kokona olisi kauppa lähellä ;)
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: IC: ORANSSIT Trickersit UK10 LONGWING EPIC MONUMENTAL SHOE
« Vastaus #5 : 24.08.13 - klo:20:15 »
^ Ei kannata luottaa pelkkiin mittoihin. Sisämittaa ottaessa tulee helposti tehtyä sentin mittausvirhe ja kengän istuvuus on kiinni milleistä. Sitä paitsi, kengän istuvuus on muutakin kuin leveys ja pituus.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: IC: ORANSSIT Trickersit UK10 LONGWING EPIC MONUMENTAL SHOE
« Vastaus #6 : 26.08.13 - klo:00:26 »
^ Ei kannata luottaa pelkkiin mittoihin. Sisämittaa ottaessa tulee helposti tehtyä sentin mittausvirhe ja kengän istuvuus on kiinni milleistä. Sitä paitsi, kengän istuvuus on muutakin kuin leveys ja pituus.

jeps, juurikin näin. Jäi vain fiilis keskusteluista että ei välttämättä kuitenkaan ole tuossa koossa minulle kapeajalkaiselle "sweet spot".

Mutta jos ko lestin ja koon kombinaation tunteva on sitä mieltä että AE:n 5-lestin US 10,5 B/C:n kenkiä käyttävän kannattaa tosimielessä kokeilla niin tottakai onnistuu.

Hyvän näköiset ovat stiflat !

Edit: US-koko
« Viimeksi muokattu: 26.08.13 - klo:09:41 kirjoittanut supera »
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: IC: ORANSSIT Trickersit UK10 LONGWING EPIC MONUMENTAL SHOE
« Vastaus #7 : 26.08.13 - klo:07:41 »
jos tuo on US 10.5, niin vähän epätodennäköiseltä tuntuu että istuisivat. Toisaalta kärjestä nämä ovat aika kapoiset, mutta kantapään tienoilla saattaa olla liikaa tilaa.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: IC: ORANSSIT Trickersit UK10 LONGWING EPIC MONUMENTAL SHOE
« Vastaus #8 : 26.08.13 - klo:09:08 »
En tiedä auttaako mitään mutta mulla on 9,5F Church's just nappiin istuva, samoin C&J ja AS. 9,5F Herring by Cheaney 9,5F vähän väljempi mutten viitsi mennä pienempään, Loake on aika passeli koossa 9,0F. Lestejä en valitettavasti muista mutta näissä eeppisissä oransseissa monumentaalisissa trikkerseissä 9,5 on kuin mua varten tehty.

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: IC: ORANSSIT Trickersit UK10 LONGWING EPIC MONUMENTAL SHOE
« Vastaus #9 : 26.08.13 - klo:09:44 »
En tiedä auttaako mitään mutta mulla on 9,5F Church's just nappiin istuva, samoin C&J ja AS. 9,5F Herring by Cheaney 9,5F vähän väljempi mutten viitsi mennä pienempään, Loake on aika passeli koossa 9,0F. Lestejä en valitettavasti muista mutta näissä eeppisissä oransseissa monumentaalisissa trikkerseissä 9,5 on kuin mua varten tehty.

^ oliko kuitenkin niin että sinulla Trickersit ovat uk 9,5 kokoa ?
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: IC: ORANSSIT Trickersit UK10 LONGWING EPIC MONUMENTAL SHOE
« Vastaus #10 : 26.08.13 - klo:09:49 »
^Kyllä