Keikari > Kaunis elämä

Kellot

<< < (860/923) > >>

Arska:
Jussi tarkoittanee kaksimetallisilla two tone -malleja, joissa osa kuoren tai rannekkeen osista on kultaa ja osa terästä.

Vintage-mies:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 10.05.17 - klo:20:17 ---Jussi tarkoittanee kaksimetallisilla two tone -malleja, joissa osa kuoren tai rannekkeen osista on kultaa ja osa terästä.

--- Lainaus päättyy ---

Minä tulkitsin Jussia niin, että kulta sopii joidenkin ihon väriin, joidenkin ei. Ei sen puoleen, minä viittaan moiselle kintaalla. Kaksimetallisista en minäkään välitä.

Calle_H:
Nyt on kulta ja two tone käsitelty. Mites timantit kellotaulussa? Voiko sen tehdä tyylikkäästi?

chr:
Minulla on two-tone Oysterquartz ja vaikka se onkin aika... noh, omanlaisensa, niin joskus se on juuri oikea valinta.

Sikahieno (pun intended) kulta-IWC ylempänä ketjussa!

Tumppi$:

--- Lainaus käyttäjältä: Calle_H - 15.05.17 - klo:17:47 ---Nyt on kulta ja two tone käsitelty. Mites timantit kellotaulussa? Voiko sen tehdä tyylikkäästi?

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä joissakin naisten iltapuku/juhlakelloissa menee, jos toteutus on selkeä ja hillitty. Mutta muuten... Oma mielipide, ei... Miehille timantit sopivat yhtä hyvin kuin mekko.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta