Keikari > Kaunis elämä

Kellot

<< < (859/923) > >>

Tumppi$:

--- Lainaus käyttäjältä: Jussi - 09.05.17 - klo:11:25 ---Täyskultaiset OK jos sopii ihonväriin, kaksimetalliset olisivat saaneet jäädä kasarille.

--- Lainaus päättyy ---

Vähän taipuvainen samoille linjoille.. Tosin, snadisti olen sitä mieltä että viisarit/osoittimet/indeksit voivat erotakin kuoren ja rannekkeen väristä/materiaalista.

paddington:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 08.05.17 - klo:22:51 ---Kullanvärisen täytyy myös olla kultaa.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä huomio. Jos on kultainen kello, voi tavallaan viitata kintaalla tyylikysymyksille. Eli ökyillä.

Laurentius:
Kaksimetallisista kelloista minulla on kasarin peruja kiero fetissi: joissakin tapauksissa jopa pidän niistä. Minulla on mahdollisina tulevina hankintakohteina esim. Cartierin klassinen Santos:

Tumppi$:
Joo ja ainahan nyt joku poikkeuskin sekaan sopii.. Vuosi-pari takaperin oli Omegalla kohtuu onnistunut kaksimetallinen Speedmasterin Apollo 11 editioni. Tosin siinähän sitä punakultaa oli varsin vähän joten se ei niin pahasti hallinnut.

Vintage-mies:

--- Lainaus käyttäjältä: Jussi - 09.05.17 - klo:11:25 ---Täyskultaiset OK jos sopii ihonväriin, kaksimetalliset olisivat saaneet jäädä kasarille.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt täytyy tunnustaa, etten ole tullut ajatelleeksi koko asiaa ja omistan sentään aika monta kultakelloa, joista yksi rosekultaa. En taida uskaltautua värianalyysiin - menee vielä kellokokoelma uusiksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta