Keikari > Kaunis elämä

Kellot

<< < (69/923) > >>

Arska:
Stowalla on minusta ihan tyylikkäitä sukelluskelloja kohtuulliseen hintaan. Niiden laadusta en osaa sanoa mitään

http://www.stowa.de/shop/cgi-bin/lshop.cgi?action=showrub&wkid=32385&ls=e&nc=1271942812-2655&rubnum=seatime&artnum=&file=&gesamt_zeilen=

tuomas:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 22.04.10 - klo:16:39 ---Stowalla on minusta ihan tyylikkäitä sukelluskelloja kohtuulliseen hintaan. Niiden laadusta en osaa sanoa mitään

--- Lainaus päättyy ---

Stowan laatu on ensiluokkaista. Minulla oli Flieger ja on edelleen Antea KS. Molemmat loistavia kelloja hintaluokassaan, eikä ole mitään syytä, mikseivät sukeltajankellotkin olisi.

Tyro:
Oma ehdotukseni olisi ostaa suosiolla jokin hieman halvempi (muttei suhteessa aivan laadutonkaan) sukelluskello, kuten Seikon "Sea Urchin" (SNZF17K1)

Kys. kellon saa jo huomattavan halvalla (n.~150-250e), eikä laadussa ole mitään valittamista. Itse ainakin pidän kys. kellon muotoilusta. Ja Seiko tarjoaa hyvää vastinetta rahalle, seamasteriakin varten säästyisi kiitettävästi.

mikmu:

--- Lainaus käyttäjältä: pietro - 22.04.10 - klo:10:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: mikmu - 21.04.10 - klo:21:11 ---Ottamatta lainkaan kantaa kellon laadukkuuteen itse en ostaisi linkkuveitsivalmistajalta kelloa kuten en ostaisi hammasharjavalmistajaltakaan (Philips) stereolaitteita.

--- Lainaus päättyy ---

Mikset?

Esimerkiksi Oraclen cd-soittimessa on Philipsin cd-pyöritin:

http://www.stereophile.com/cdplayers/1000oracle/

Ennakkoluulo ei aina ole kaikkein paras neuvoja hankintoja tehdessä.

--- Lainaus päättyy ---

Mulle tämä on ihan periaatekysymys ainakin kellojen osalta. Pari Victorinoxin linkkaria omistaneena en saa merkistä millään mielleyhtymää rannekelloihin.

Firman pitkästä historiasta ei ollut tietoa ennenkuin luin tosta alta Tuomaksen kirjoituksen.

Toisena esimerkkinä perinteikkäästä firmasta voisin mainita Montblancin. Niitäkään en pidä oikein minään kelloina kun olen pienestä pitäen tottunut ajatukseen, että valmistavat mustetäytekyniä ja vieläpä erittäin hyviä sellaisia.

Tiiän kyllä, että monikin perinteikäs audiofirma käyttää Philipsin pyörittimiä soittimissaan, mutta tarkoitin lähinnä niitä muovisia härveleitä joista tulee ulos musiikkia ja etuseinässä lukee Philips.

Olen samaa mieltä, että ennakkoluulojen perusteella ei kannata paljon tavaraa ostella. Joskus niistä on vaan vaikea päästä eroon vaikka nyt ei siitä olekaan kysymys.

Tuukka:

--- Lainaus käyttäjältä: Dandylion - 22.04.10 - klo:16:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tuomas - 22.04.10 - klo:10:51 ---Itse tosiaan säästäisin siihen Seamasteriin ja hankkisin ehkä odotusajaksi jonkin halvemman kellon, jota voisi myöhemmin käyttää ns. beaterina.

--- Lainaus päättyy ---
Tottahan tuokin, jos ostan tonnin Victorinoxin niin olen taas tonnin kauempana Seamasterista. Osaisitko mahdollisesti heittää tähän jotain merkkejä/malleja, jotka laadullisesti olisivat kelpotavaraa ja muotoilu mieluiten tuota sukeltajankellolinjaa, mutta hinta ei olisi mikään järisyttävä?

--- Lainaus päättyy ---

yksi vaihtoehto on tehdä niinkuin minä: osta käytetty Seamasteri tonnilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta