Kirjoittaja Aihe: Maailman arvokkaimmat tuotemerkit  (Luettu 18050 kertaa)

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Maailman arvokkaimmat tuotemerkit
« Vastaus #15 : 05.06.12 - klo:22:01 »
Ei näy missään? Kyllä yhä edelleen joka toisen pissiksen kaulahuivi tai laukku toistaa novacheckiä, halpakopiona jos ei muuten. LV on vain tullut seuraksi.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Maailman arvokkaimmat tuotemerkit
« Vastaus #16 : 05.06.12 - klo:22:14 »
Sinänsä mielenkiintoista, vielä muutama vuosi sitten Helsingin kaduilla selvästi yleisin kuosi oli Burberryn ruutu. Nyt sitä ei näy enää missään, kun Louis Vuittonin monogrammi on korvannut sen täysin. Nyt on hyvä aika erottautua ja kaivaa Burberry taas esiin.

Niin tai sitten näyttää siltä, että kulkee 2 vuotta jäljessä.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Maailman arvokkaimmat tuotemerkit
« Vastaus #17 : 05.06.12 - klo:22:25 »
Ei näy missään? Kyllä yhä edelleen joka toisen pissiksen kaulahuivi tai laukku toistaa novacheckiä, halpakopiona jos ei muuten. LV on vain tullut seuraksi.

Totta.

En tosin anna asian häiritä. Mulla on sininen Burskan taksitakki jossa on novacheck-vuori, tosin sinisenä.

Jos jonkun mielestä olen chavpissis, sittenpähän olen.

Turussa myös - hm - tietyn tyyppisen väen suosiossa on (vähenevän) Berberin ja (pysyvän) Vytöönin ohelle nousemassa PölöSport isohevoslogo-versiona.

Onneksi Hackettin isologo-tuotteet on jääneet muutaman futiskatsomossa riehujan vetimiksi.
get your kicks on route six six six

mikse

  • Kisälli
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Vs: Maailman arvokkaimmat tuotemerkit
« Vastaus #18 : 11.10.12 - klo:18:00 »
Vaikka onkin vettä virrannut Vantaanjoessa sitten viime postauksen, totean, että Mulberryn huivit ovat nykyään enemmistönä ainakin ytimessä ja Etelä-Espoossa.