Kirjoittaja Aihe: Miehen pituus ja tyyli  (Luettu 34735 kertaa)

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #30 : 03.07.13 - klo:21:12 »
Tässä mielessä on onnenpotku osua gaussin käyrän keskelle; Jos outleteissä harvemmin natsaa muut kuin kravatit ja taskuliinat niin 2nd hand markkinoilla on tarjontaa senkin edestä.

Toisaalta näistä kilpailukin on sitten sen mukaista.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #31 : 03.07.13 - klo:21:58 »
Anton, käytin verrokkikuvana tätä:



Luca taitaakin olla taka-alalla, joten täytynee poistaa hänet esimerkeistä.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

haukka

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 537
    • Profiili
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #32 : 03.07.13 - klo:22:09 »

Muistan kuulleeni jostain että elokuvamaailmassa menestyneistä miesnäyttelijöistäkin moni kuuluu tappi-kategoriaan. Tiedä sitten pitääkö paikkansa. Olisko tästä löydettävissä korrelaatiota? Mitä pienempi mies, sitä suurempi esiintymisentarve?

Muistat kuulleesi oikein. Alle 170cm -kategoriaan kuuluu mm. Woody Allen, Charlie Chaplin, Tom Cruise, Al Pacino, Joe Pesci, Dustin Hoffman, Javier Bardem, jne. Minä olen Joe Pescin pituinen, joskaan en yhtä harteikas ja olen kuin olenkin usein se, joka lähetetään esittelemään powerpointteja ja moderoimaan/fasilitoimaan tapahtumia, esiintyminen kun on minulle hyvin vaivatonta ja luontevaa. Paitsi mtop-ketjussa...:-)


Javier Bardem on 181 cm pitkä. Toinen tunnettu espanjalaisnäyttelijä Antonio Banderas on sen sijaan muistaakseni melko lyhyt.
" how`s it for stains?"

haukka

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 537
    • Profiili
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #33 : 03.07.13 - klo:22:42 »
Löytyy näyttelijöistä pitkääkin sakkia. Google on ystävä, nyt tulee mieleen lonkalta vain muutama, kuten muistaakseni 194-senttinen Liam Neeson ja vastaaviin pituuksiin yltävät Donald Sutherland, Chistopher Lee, Jeff Goldblum ja kumppanit.

Pitkiä ovat myös Clint Eastwood, Steven Seagal, John Lithgow, Samuel L. Jackson, Vince Vaughn, Jean Reno ja Tom Selleck.
Edesmenneistä näyttelijöistä yli 190 cm olivat John Wayne, Jack Palance, Sterling Hayden ja Vincent Price.

Bond näyttelijätkin ovat olleet kaikki yli 180 cm, paitsi nykyinen Bond, Daniel Craig joka on 178 cm.
" how`s it for stains?"

Anton / Helsinki

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 431
    • Profiili
    • Anton / Helsinki
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #34 : 03.07.13 - klo:22:56 »
^^^ Näyttää kummallisen lyhyeltä tuossa. Muistan kyllä miettineeni hänet tavattuani tammikuussa, että semi-pitkä italialaiseksi.
"Understatement Is Overrated"
http://antonhelsinki.blogspot.com/

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #35 : 03.07.13 - klo:23:58 »
Neuvolassa aikanaan katselivat kasvukäyrääni ja povasivat minun saavuttavan 180 sentin pituuden. Tällä hetkellä millilleen tuo, mutta ehkä vielä pari tehokasta venähdysvuotta aikaa. Suvussa on paljon pitkiä ja laihoja miehiä.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #36 : 04.07.13 - klo:07:52 »
^^^ Jos katselee John Waynen kultakauden länkkäreitä niin mies on niissä puettu usein aivan liian pieniin vaatteisiin iso mies -efektin alleviivaamiseksi.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Dan-D

  • Vieras
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #37 : 04.07.13 - klo:08:55 »

Muistan kuulleeni jostain että elokuvamaailmassa menestyneistä miesnäyttelijöistäkin moni kuuluu tappi-kategoriaan. Tiedä sitten pitääkö paikkansa. Olisko tästä löydettävissä korrelaatiota? Mitä pienempi mies, sitä suurempi esiintymisentarve?

Muistat kuulleesi oikein. Alle 170cm -kategoriaan kuuluu mm. Woody Allen, Charlie Chaplin, Tom Cruise, Al Pacino, Joe Pesci, Dustin Hoffman, Javier Bardem, jne. Minä olen Joe Pescin pituinen, joskaan en yhtä harteikas ja olen kuin olenkin usein se, joka lähetetään esittelemään powerpointteja ja moderoimaan/fasilitoimaan tapahtumia, esiintyminen kun on minulle hyvin vaivatonta ja luontevaa. Paitsi mtop-ketjussa...:-)


Javier Bardem on 181 cm pitkä. Toinen tunnettu espanjalaisnäyttelijä Antonio Banderas on sen sijaan muistaakseni melko lyhyt.

Oli uusi tieto, joten googletin. Banderas on 175 pitkä/lyhyt.

VT

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 257
    • Profiili
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #38 : 04.07.13 - klo:10:49 »
... vaikka ei olisi pisintä kärkeä, kaikki eivät tästä huonoa omatuntoa kehitä...

Itsetuntoa tarkoittanet, kuten aiemmissa viesteissäsi. Huono omatuntohan on lähinnä kiinnijäämisen pelkoa.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #39 : 04.07.13 - klo:11:27 »
...hyvin korjattu. Kiitos!
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #40 : 05.07.13 - klo:08:37 »
...
« Viimeksi muokattu: 03.11.13 - klo:11:08 kirjoittanut MrMan »

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #41 : 05.07.13 - klo:08:43 »
Neuvolassa aikanaan katselivat kasvukäyrääni ja povasivat minun saavuttavan 180 sentin pituuden. Tällä hetkellä millilleen tuo, mutta ehkä vielä pari tehokasta venähdysvuotta aikaa. Suvussa on paljon pitkiä ja laihoja miehiä.

Hyvät arviointimenetelmät noilla kieltämättä on. Muistan ala-asteella saaneeni kuulla oman mittani 180cm ja olin vähän skeptinen luokan toiseksi tai kolmanneksi pienimpänä kaverina mutta näin siinä vaan kävi, lähes millilleen.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #42 : 05.07.13 - klo:10:43 »
Hyvät arviointimenetelmät noilla kieltämättä on. Muistan ala-asteella saaneeni kuulla oman mittani 180cm ja olin vähän skeptinen luokan toiseksi tai kolmanneksi pienimpänä kaverina mutta näin siinä vaan kävi, lähes millilleen.

1970-luvulta lähtienhän nuo ovat pääsääntöisesti heittäneet ylöspäin, koska ravitsemuksessa tapahtuneita muutoksia ei ole saatu laskentamalliin päivitettyä tarpeeksi nopeasti.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Fitzwilliam

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 129
    • Profiili
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #43 : 05.07.13 - klo:10:46 »
Minusta ennustivat neuvolassa keskimääräistä lyhyempää. Tulikin 190cm pitkä.

Jaguar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Miehen pituus ja tyyli
« Vastaus #44 : 05.07.13 - klo:11:26 »
Ei pitäisi puoliunessa yrittää osallistua näihin äänestyksiin, lipsahti kategoriaan 'jättiläinen' vaikka olen vain 191. Oh well...
Johtuiko se puoliunesta kuitenkaan? Kenties sinulla on huono itsetunto pituutesi takia?